Traži

Drunk Elephant je jedan od naših omiljenih beauty brendova. Evo što sve o njemu trebate znati i koji su "must try" proizvodi

Drunk Elephant je jedan od naših omiljenih beauty brendova. Evo što sve o njemu trebate znati i koji su "must try" proizvodi

Volimo sve od izgleda ambalaže do konkretnog učinka

Tekst: Ema Glavina


Fotografija: Drunk Elephant

Danas se o njezi kože razgovora vjerojatno više nego ikad prije. S jedne strane nas uvjeravaju da je organska kozmetika jedini ispravni put, s druge strane nam govore da ona može dovesti samo do djelomičnih rezultata, a o tome što se smatra osnovnom njegom bi se moglo raspravljati danima. Postali smo i prezasićeni s novim brendovima koji se pojavljuju u nevjerojatnoj količini (poput cijelog niza onih s potpisom poznatih osoba), kao da nam nije bilo dovoljno komplicirano probijati se i kroz ponudu onih starijih. Manji broj ljudi, odnosno beauty entuzijasta, će se odlučiti na često eksperimentiranje s brendovima i stalno isprobavanje novih opcija na tržištu, dok će veći broj nastojati pronaći svoje provjerene proizvode i slijepo ih se držati. Iz tog razloga je uspjeh američkog brenda Drunk Elephant još i veći. Osnovan je prije nepunih pet godina, 2013., a danas slovi kao jedan od najbrže rastućih beauty brendova uopće, s investitorima poput dioničke tvrtke VMG Partners te blogerice i vlasnice portala Man Repeller, Leandre Medine, a priča se kako ovaj brend kao posljednju akviziciju želi i moćna grupacija Estée Lauder Cosmetics Inc. Ipak, ni do čega navedenog ne bi došlo da brend nije ponudio doista kvalitetne proizvode s drugačijom vizijom, kao i pametno gradio odnos sa svojom klijentima.

Drunk Elephant je jedan od naših omiljenih beauty brendova. Evo što sve o njemu trebate znati i koji su "must try" proizvodi (фото 1)

Iza cijele priče stoji Tiffany Masterson, koja, paradoksalno, nikad nije imala poduzetničke snove, već je, baš poput svoje majke, planirala biti kućanica. Međutim, kad su joj djeca malo narasla, odlučuje da želi zaraditi nešto dodatnog novca i kreće s prodajom sapuna za čišćenje lica malezijskog podrijetla koji prvo doživljava uspjeh, da bi kasnije od respektabilnih internet stranica bio proglašen lošim za kožu, odnosno još jednim u nizu proizvoda čiji sastojci ne odgovaraju učincima do kojih se tvrdi da dovodi. Masterson se otprilike u to vrijeme počinje zanimati za sastojke od kojih se kozmetika radi; kakvo im je međudjelovanje i kakav efekt imaju na našoj koži. I sama je imala cijeli niz problema s kožom, bila je masna na dijelovima, sklona nepravilnostima, osjetljiva, uz povremeno crvenilo... Još nikad nije pronašla proizvod koji bi djelovao na duže staze, a tijekom svoje edukacije je došla do slavnih "sumnjivih 6" sastojaka (silikoni, esencijalna ulja, parfemi...) koji se masovno koriste u kozmetičkim proizvodima, a koji, jednom kad ih se eliminira, kožu vraćaju u njeno normalno stanje. Kaže da joj je postalo savršeno jasno da ako je koža kroz dulji period izložena raznim iritantnim sastojcima, šteta se počinje akumulirati, a naša koža "odjednom" postaje osjetljiva. 

To je zapravo dobra vijest, budući da Masterson tvrdi da je probleme takve naravi vrlo lako adresirati Tako je nastala i njena linija kozmetičkih proizvoda s jasnom i jednostavnom misijom. Uzela je najbolje od sintetičkih i organskih sastojaka, koji dokazano imaju samo pozitivno djelovanje na kožu. Osmislila je proizvode s visokim udjelom aktivnih supstanci, pravilnom pH razinom i pakiranjima koja će vas sasvim sigurno pozvati da ih primite u ruke. Rezultat je tzv. klinička čista kozmetika koja sadrži sve što je potrebno za vašu dnevnu i večernju rutinu. Kad smo kod rutine, Masterson kaže da je ona dobra samo koliko i najlošiji proizvod u njoj, koji je pak dobar koliko i njegov najlošiji sastojak. Drugim riječima, za maksimalne se rezultate preporučuje igranje na sigurno i biranje cijele rutine iz Drunk Elephant asortimana (ime je nastalo prema opojnom efektu koji konzumiranje biljke marule, koju Masterson obožava koristiti u proizvodima, ima na slonove koji je konzumiraju). I dok bi svakome od vas preporučili da se pomno upoznate s njihovim asortimanom i pronađete proizvode koji bi vam najbolje odgovarali, izdvojit ćemo njihove najprodavanije proizvode u koje se kunu zadovoljni korisnici diljem svijeta.

Drunk Elephant je jedan od naših omiljenih beauty brendova. Evo što sve o njemu trebate znati i koji su "must try" proizvodi (фото 2)

Na prvom se mjestu svakako nalazi T.L.C. Sukari Babyfacial, eksfolijator s AHA/BHA kiselinama koji služi kao maska za lice novog doba i rješava probleme umorne kože, neujednačenog tena i prvih znakova starenja, a koji je Allure proglasio najboljim proizvodom prošle godine, a Sephora uvrstila na popis najprodavanijih proizvoda. Mogao bi vas zanimati i B-Hydra Intensive hidratantni serum opisan kao "hladna čaša vode za vaše lice", kao i C-firma Day Serum koji obiluje vitaminom C s antioksidativnim svojstvima te Protini Polypeptide Cream, odnosno krema za lice s visokim udjelom aminokiselina, peptida i folne kiseline, koji zajedno potiču stvaranje kolagena. Za kraj, moramo spomenuti i naš favorit, D-Bronzi Anti-Pollution Sunshine Drops, čija će vam kapljica u omiljenoj toniranoj kremi ili puderu omogućiti da uvijek izgledate blago preplanulo. Jedini problem u cijeloj priči je, baš kao što je slučaj i kod brojnih drugih brendova, što Drunk Elephant nije dostupan u Hrvatskoj. U SAD-u je široko rasprostranjen (moguće ga je pronaći u svakoj Sephori), dok ga u Europi možete nabaviti tek u Ujedinjenom Kraljevstvu (Space NK). Ipak, dobra je vijest da je većina proizvoda dostupna i na webshopu Cult Beauty koji dostavlja i u Hrvatsku, a od jednog smo zastupnika kozmetike u neformalnom razgovoru čuli i da se pregovara o njihovom dolasku u Hrvatsku. Trebamo li uopće napominjati koliko se jako tome nadamo?

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više