Traži

Eduardo Ferreira: \"Hrvatice jako brinu o svom izgledu.\"

Eduardo Ferreira: "Hrvatice jako brinu o svom izgledu."

Intervju s voditeljem edukacije i make-up artistom brenda Bobbi Brown


Bobbi Brown

Eduardo Ferreira

Poznati svjetski brend Bobbi Brown odnedavno je dostupan u Hrvatskoj, točnije u zagrebačkoj parfumeriji Douglas na Trgu bana Josipa Jelačića. Kako je upravo Büro 24/7 prvi donio ovu veliku beauty vijest, sinoć se također pod medijskim pokroviteljstvom portala održalo predstavljanje brenda, povodom kojeg je Hrvatsku posjetio voditelj edukacije i make-up artist brenda Bobbi Brown, Eduardo Ferreira. Eduardo je zaslužan za širenje Bobbi Brown filozofije i podučavanje tehnika šminkanja kroz cijelu Europu, a osobno ga je trenirala sama osnivačica brenda, Bobbi Brown. Make-up artist koji najvažnijim smatra istaknuti prirodnu ljepotu, otkrio nam je beauty tajne, ključan proizvod na koji nijedna žena ne bi trebala nikada zaboraviti i make-up trendove za nadolazeću sezonu!

Eduardo Ferreira: "Hrvatice jako brinu o svom izgledu." (фото 1)

Eduardo Ferreira i Tina Bačić

Imate li zanimljivu priču o tome kako ste postali make-up artist?

Da... Bio sam dobar student koji je htio svoje roditelje učiniti sretnima tako da sam napravio ono što je trebalo, studirao, završio fakultet i kao karijeru odabrao područje financija. Tako da sam bio bankar punih 10 godina. Međutim, kada te tvoj posao dovede u situaciju da se ujutro probudiš i ne želiš otići na posao, to je znak da nešto nije u redu. Probudilo me to što sam doživio strašnu prometnu nesreću kada sam imao 32 godine iz koje sam se jedva izvukao. Tada shvatiš da je život prekratak. Otišao sam na put u Indiju, vratio se nazad i rekao prijateljima kako sam odlučio postati make-up artist!

Nikada prije niste pomišljali postati make-up artistom? Zbog čega ste poželjeli upravo taj posao u tom trenutku?

Nikada nisam pomislio do tada, ali, primjerice, oduvijek mi je hobi bilo bojanje, slikanje... Jako sam volio boje. I volio sam modu. Zanimljivo je kako su svi moji prijatelji bili upravo u modnom biznisu, iako sam ja bio bankar. U Indiji sam vidio kako ljudi teško žive i kojim uvjetima, ali ta zemlja je prepuna boja i one život čine ljepšim. Tada mi je "kliknulo".

Bobbi Brown

Kako je započela vaša karijera?

Na početku sam samo htio biti freelancer i nisam ni pomišljao raditi za brendove. Ali tada sam upoznao svoju danas najbolju prijateljicu koja danas ima 75 godina. U jednom od onih razgovora o životu i životnim promjenama, samo mi je dala svoju podsjetnicu na kojoj je pisalo Clinique i rekla posjeti me. To se na kraju i dogodilo te je tako sve počelo. Tamo sam bio godinu dana, što je bilo super jer je Clinique jako koncentriran na kožu, a to me dovelo do mnogih saznanja. Zatim sam otišao raditi za M.A.C i sada sam evo već 11 godina dio tima Bobbi Brown.

Što apsolutno obožavate kod svog posla?

To što mogu pomoći ljudima. Ako se osjećate dobro u svojoj koži, porast će vam samopouzdanje. I život će vam postati lakši jer ćete imati hrabrosti suočiti se s raznim situacijama. To je najbolji dio mog posla - pomoći ljudima kako bi izgledali bolje te koračali zadovoljno i hrabro kroz život.

Eduardo Ferreira: "Hrvatice jako brinu o svom izgledu." (фото 2)

Koje je glavna filozofija brenda Bobbi Brown?

Budite ono što jeste! Ljepota nije u tome da izgledate poput nekog drugog nego najbolje što možete. Također, znam da postoji mnogo mitova i predrasuda o make-upu, ali najvažnije je što se vama sviđa. Prvi puta kada sam slušao Bobbi kako govori znao sam da želim raditi za ovaj brend. U jednoj TV-emisiji uzimali su njezinu izjavu u backstageu poznatog tjedna mode, prije otprilike 14 godina. Pitanje je bilo što mislite o trendovima za ovu sezonu na što je Bobbi odgovorila kako trendovi nisu važni, najvažniji je vaš osoban stil. Pronađite prvo svoj stil i tek tada od trendova birajte što vam je zanimljivo te ih prilagodite sebi. Danas je beauty industrija jako stroga prema svima, stalno nalaže da morate biti mlađi, morate imati ovakve ili onakve usnice... To nije realno. Ne morate baš ništa od toga - trebate se samo osjećati dobro. Ako se osjećate dobro, izgledat ćete dobro. Nemojte mijenjati kako izgledate, samo naglasite ono najljepše na vama. I ono što je najvažnije kod Bobbi Brown brenda - koja je poanta dobrog make-upa ako ga ne znate napraviti sami? Mi želimo učiti i educirati ljude o make-upu.

Koji je najvažniji make-up proizvod koji bi žene trebale koristiti svaki dan?

Korektor. Svi trebaju koristiti korektor! Samo ga staviti na područje ispod očiju jer on sadrži puno bijele boje tako ako ga stavite ispod očiju on će područje jednostavno osvijetliti i izgledati ćete bolje. Za svakodnevni look potreban vam je on, malo roza rumenila, nešto na usnama, uokvirene obrve i maskara.

Biste li rekli da je korektor čak važniji od podloge?

Da, svi imamo tamniji dio oko očiju. Ukoliko stavite samo podlogu bez korektora, nećete izgledati bolje. Korektor bez podloge može, ali podloga bez korektora ispod očiju, ne.

Bobbi Brown

Koji su make-up trendovi za proljeće?

Jedan od najvažnijih trendova je 'nude', sve što sam radio posljednjih mjeseci je 'nude', svi ga žele, magazini, dizajneri... Ali ne radi se o umornom izgledu licu, već o maloj dozi pudera i svježem izgledu. Uz njega ide i naglasak na jednom dijelu lica. Tako, na primjer, možete staviti debelu liniju tuša na oči, koji može biti i u boji. U tom slučaju usne ostaju prirodne. Ili možete naglasiti usne s jarkom bojom ruža. Najviše će se nositi boja marelice, ali ako recimo niste za narančaste nijanse možete birati i one ružičaste. Ono što je još važno su obrve - jako naglašene obrve.  

Koja je tajna velike uspješnosti Bobbi Brown brenda?

Bobbi Brown se obraća ženama i govori im da su lijepe. Ne trebate biti savršene, ali svaka žena je lijepa na svoj način. Pronađite najljepše na sebi i naglasite to. Imao sam privilegiju raditi rame uz rame s Bobbi i ona uistinu najvažnijim smatra edukaciju žena. Čak bih rekao da je malo opsjednuta time (smijeh). Želi da njezini proizvodi budu besprijekorni i jednostavni za korištenje. Ona je pomalo i noćna mora marketing odjelu - ako joj se nešto ne sviđa ne želi to lansirati, iako je možda već u njihovim planovima. 

Bobbi Brown

Što mislite o načinu na koji se šminkaju Hrvatice?

Vidljivo je kako Hrvatice jako brinu o sebi i svom izgledu. Primijetio sam da jako brinu o svojoj koži lica i tome posvećuju pažnju. Brown podloge i korektori ovdje su jako zanimljivi ženama. Moram priznati kako sam očekivao više nešto u stilu naglaska na očima, ali Hrvatice znaju što je važno.

Eduardo Ferreira: "Hrvatice jako brinu o svom izgledu." (фото 3)

Eduardo Ferreira: "Hrvatice jako brinu o svom izgledu." (фото 4)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar