Search

Farmacia preporučuje: ljekarnički kozmetički brandovi 'iz sjene'

Farmacia preporučuje: ljekarnički kozmetički brandovi 'iz sjene'

Tekst: BURO.


Image: Marko Grubišić za www.farmacia.hr

Na hrvatskom ljekarničkom tržištu svake godine osvane barem dvadesetak novih beauty brandova, što lokalnog što globalnog podrijetla. Svaki od njih se za svoj dio kolača (odnosno famozni market share) bore kroz različite filozofije: neki su nastali kao ekstenzije već etabliranih kozmetičkih divova, neki su uzeli najbolje od svih svjetova (zapadnjačkih i istočnjačkih rutina i rješenja) a neki vrlo posvećeno idu u smjeru clean beauty koncepta.

Farmacia preporučuje: ljekarnički kozmetički brandovi 'iz sjene' (фото 1)

Farmacia vrlo studiozno pristupa izboru proizvoda i brandova unutar svake kategorije, pa tako i kozmetičke. Donosimo vam pregled relativno novih brandova na hrvatskom tržištu koji su polako ali sigurno okupili svoj klub beauty obožavateljica.

SVR

Već više od 40 godina laboratoriji SVR razvijaju i proizvode učinkovite, ugodne i sigurne dermokozmetičke proizvode za najosjetljiviju kožu. SVR donosi inovativna rješenja koja omogućuju stručnjacima i specijalistima ciljanu preporuku pacijentima i klijentima u njezi kože i učinkovitu nadopunu dermatološkom liječenju. Njihov manifest, osim provjerenih smjernica za lokalnu njegu kože je dodatno usmjeren i na psihološki aspekt olakšavanja svakodnevnih a tako čestih tegoba kože lica i tijela. Njihov forte su definitvno sljedeće poruke: Atopijski dermatitis – kako naučiti živjeti s njim? Anti age – dostojanstveno uz pomoć sigurnih i visokokoncetriranih aktivnih sastojaka! Akne? Nisu fatalne.

Najtraženiji SVR proizvodi u Farmaciama:

Ducray

Za one koji (još) ne znaju brand Ducray je jedan od brandova moćne francuske grupacije Pierre Fabre koja osim Ducraya u svom portfelju okuplja kultne brandove kao što su Avène, A-Derma, Klorane, Elancyl…Ono po čemu je ovaj brand najprije postao poznat je ciljana njega vlasišta i kose, a začetnik branda Albert Ducray, po zanimanju frizer a sin dermatologa, je već u dvadesetim godinama 20.stoljeća detektirao, proučavao i ponudio terapeutska rješenja za sve tipove vlasišta. Osim proizvoda i tretmana za kosu, Ducray je razvio i ciljane dodatke prehrani. Nakon kontinuiranog usavršavanja u njezi i tretiranju problematičnog i osjetljivog vlasišta na red je došla njega lica i tijela što se dogodilo netom nakon poznanstva s entuzijastom slične posvećenosti i radne etike – Pierreom Fabreom. Tako su razvijene linije Icytane (njega suhe i dehidrirane kože), Keracnyl (proizvodi namijenjeni koži sklonoj aknama koji su globalno pri vrhu najčešće propisivanih prozvoda od strane dermatologa), Melascreen (jedan od najvećih saveznika u borbi protiv photoageinga) te nedavno renovirana Kertyol P.S.O. linija namijenjena koži zahvaćenom psorijazom.

Najtraženiji Ducray proizvodi u Farmaciama:

Bionike

Na hrvatskom se tržištu pojavio početkom 2020. godine, a osnovan je 1960. Jedan je od rijetkih talijanskih kozmetičkih brandova koji se sastojcima više približio dermokozmetici i prilagodio potrebama millenials generacije. Filozofija branda se također temelji na 'free from' principima što znači da proizvodi ne sadrže parfeme, konzervanse koji su klinički dokazani kao iritansi te sadrže minimalne koncentracije nikla (Ni) odnosno ne izazivaju alergijske reakcije kod kožnih iritacija na nikal. Clean beauty koncept je svakako smjer u kojem se ovaj brand kreće stoga je kontinuirano posvećen razvoju i tehnologijama kojima usavršavaju formulacije.

Najtraženiji Bionike proizvodi u Farmaciama:

Jowaé

Nadahnuta korejskom riječju harmonija, kozmetika Jowaé (izgovara se kao tcho-wha-é) nastala je iz potrebe da se koži vrati ravnoteža narušena štetnim vanjskim uzročnicima i to je postignuto u prvom redu zahvaljujući inovativnom ekskluzivnom patentiranom sastojku lumifenolima, moćnim antioksidansima izoliranima iz čuvarkuće, biljke sposobne preživjeti u najnepovoljnijim vremenskim uvjetima. Kad se brand pojavio na tržištu, krajem 2018. godine, mnogi su ga nazvali 'mlađom sestrom' već etabliranog francuskog branda Lierac. Ova slikovita usporedba nije tako daleko od istine: filozofija branda Jowaé i prateća tehnologija u formulacijama je sažela najbolje od francuske dermokozmetičke ekspertize i rutine danas vrlo popularnog K beauty koncepta.

Najtraženiji Jowaé proizvodi u Farmaciama:

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više