Traži

Grickajte zdravo!

Grickajte zdravo!

Zdrave grickalice koje neće rezultirati viškom kilograma

Tekst: BURO.


Fotografija: Foto: Büro247.ru

Koliko god se trudili, vodeći se najboljim namjerama, pridržavati pravilnog načina prehrane, surova realnost je takva da na kraju dana najviše kalorija unesemo usputnim zalogajima

Koliko god se trudili, vodeći se najboljim namjerama, pridržavati pravilnog načina prehrane, surova realnost je takva da na kraju dana najviše kalorija unesemo usputnim zalogajima. Upravo je zato jako važno ostati hladne glave kad osjetite poznato kruljenje u želucu i dobro razmisliti o sljedećem obroku. Ako se okružite zdravim grickalicama, nosite ih sa sobom na posao i napunite svoje ormariće kod kuće, bit će vam puno lakše izbjeći one "grešne" proizvode.

Prije svega, naučite čitati sastojke i informacije na poleđini pakiranja. Grickalice se u pravilu reklamiraju kao "zdrave" namirnice, no često sadrže vrlo štetne komponente, od trans-masnih kiselina, hidrogeniziranih masti pa do kemijskih aditiva i umjetnih bojila. Birajte one proizvode sa što manje sastojaka, tim više onih sastojaka koje možete prepoznati na pakiranju. To se posebno odnosi na one police u trgovinama koje su pune bombona i čokolada - tamo od količine šećera nećete dobiti nikakvu hranjivu vrijednost.

Zato je najlakše napuniti posudice orašastim plodovima (najbolje sirove, a ne prepečene i bez soli) ili već gotovom mješavinom orašastih plodova i suhog voća, zatim sjemenkama, perecima, štapićima ili krekerima bez glutena, rižinim kolačićima, sušenim kokosom te čipsom od jabuka. Korisne su i energetske pločice sa što manjim udjelom šećera.

Uz to, nastojite što više jesti svježe voće i povrće, što će zahtijevati malo planiranja unaprijed, ali nije nemoguće. Napravite i voćnu salatu te ju spakirajte za posao ili držite u frižideru kad se zaželite "nečega slatkog". Eksperimentirajte s povrtnim salatama ili naprosto grickajte mrkvu i celer kada želite posegnuti za vrećicom čipsa. Sasvim je jasno koliko je to težak pothvat i posebna navika koju treba izgraditi, ali kada shvatite da ste time pogodovali svom zdravlju, s lakoćom ćete se držati svih navedenih prijedloga.

Tekst: D.Č.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više