Traži

Je li makeup za vježbanje novi hit u beauty svijetu?

Je li makeup za vježbanje novi hit u beauty svijetu?

Iskreno se nadamo da nije

Tekst: E.G.


Fotografija: Instagram,
PR

Ako ste bili među nesretnicima koji su se rekreativno bavili sportom ili jednostavno voljeli odlaziti u teretanu i prije vremena društvenih mreža, onda znate kako je pronalazak povoljne opreme bio gotovo nemoguća misija. Naravno, uvijek su se mogla pričekati sezonska sniženja pa tenisice kupiti u pola cijene, ali ta se kupnja ni tada ne bi mogla nazvati povoljnom. Drugim riječima, tzv. hight street opcija sportske odjeće, obuće i opreme (s određenom razine kvalitete) nije postojala. A onda se preko noći sve promijenilo. Još uvijek nismo sigurni je li to zato što nam je Instagram svima nametnuo imperativ isklesanih tijela, je li to zato što je postalo društveno nepoželjno ručati hamburger i krumpiriće ili jednostavno zato što su Demna Gvasalia, Virgil Abloh i ostali svijet uspjeli uvjeriti u to da ne postoje poželjniji komadi odjeće od vrećastih trenirka u kojima se nekad okopavao vrt, biciklističkih hlačica koje smo odbijali nositi čak i kad su nas tjerali da ih nosimo na tjelesnom, ali činjenica je da je asortiman sportske opreme postao široko dostupan. Još prije nekoliko godina vam ne bi palo na pamet ući u neki do vaših omiljenih hight street dućana i ondje tražiti top, tenisice ili sportsku torbu, a danas vam je čudno ako se police s novim modelima tajica ne puno dovoljno brzo.

I načelno, nema u tome svemu ništa loše. Dobro je da ljudi vježbaju više nego prije, dobro je da razmišljaju o namirnicama koje unose u svoj organizam i svakako je dobro što si danas gotovo svatko može priuštiti opremu za vježbanje pristojne kvalitete. Međutim, kao i u svemu drugome što radimo, bitni su motivi zbog kojih to radimo. Možda najveći šamar ovoj kolektivnoj novootkrivenoj prosvijećenoj životnoj filozofiji je stigao nedavno u vidu najave jedne kolekcije šminke. O čemu se točno radi? Maybelline, slavni drogerijski brend šminke, i Puma, sportski brend starog kova s početka pričem, odlučili su udružiti snage i svijetu predstaviti još malo proizvoda za koje nismo znali da nam trebaju.

Zajedno su lansirali kolekciju šminke namijenjenu ženama koje su uvijek u pokretu, koje nemaju previše vremena za šminku i kojima je bitno da ona može potrajati cijeli dan. Kolekcija se sastoji od pet proizvoda i uključuje vodootpornu maskaru, sjenila u olovci, mat ruževe, rumenila u sticku i highlighter, koji redom dolaze u, nikad ne biste pogodili, millennial pink pakiranjima, planski osmišljenima tako da djeluju opušteno i sportski. Da, upravo ste pročitali da kolekcija šminke ima pakiranja čiji je jedini cilj da izgledaju kao da im je prirodno okruženje vaša torba za vježbanje. Posve očekivano, najavljeno je kako su ovi proizvodi napravljeni tako da mogu izdržati pojave poput znojenja ili doticaja s vodom.

Okej, treba biti pošten pa reći kako nigdje eksplicitno ne piše kako je ova kolekcija stvorena za sve one koji i u teretani žele izgledati besprijekorno i ne mogu podnijeti činjenicu da još uvijek postoje (ili su postojala?) mjesta na kojima to nije moguće, ali svi vizuali kampanje, kao i njena poruka, upućuju upravo na to; Adriana Lima, koja je odabrana za zaštitno lice, s drugim kolegicama modelima pozira na ulicama New Yorka odjevena u Puminu odjeću, dok joj je make-up dostojan kakvog manje ambicioznog večernjeg izlaska. Ista je stvar i s drugim djevojkama na fotografijama kampanje - odjenete li im traperice, sako i potpetice, spremne su za odlazak na Cosmopolitan do kakvog trendovskog bara. Drugim riječima, nikako ne izgledaju kao da su upravo krenule odraditi (ili da su, ne daj bože, već odradile) kakav sparing trening ili pak trčati dionice od 5 ili 10 kilometara. A još najbolje u cijeloj priči jest što si jedna Adriana Lima, baš kao ni ostale djevojke iz kampanje, nikad ne bi dopustila vježbanje s makeupom, i to iz više razloga; kao prvo, za time nema nikakve potrebe, niti bi tko od vas očekivao da našminkani dođete na trening, a drugo, kudikamo važnije, je to što se zna da vježbanje sa šminkom štetno djeluje na našu kožu. Štoviše, pravi beauty junkieji znaju da se prije odlaska na vježbanje preporučuje temeljito očistiti cijelo lice

I sve bi to mogao biti još jedan loš pokušaj uzimanja dijela kolača prenapučenog beauty tržišta kad se ne bismo sjetili da su prolazili i lošiji. Ne možemo se ni sjetiti svih gluposti koje smo kupovali jer su u nekom trenutku bile kul, a stvar s ovom athleisure pričom je i u tome što savršeno odgovara vremenu u kojem živimo i društvenim mrežama na kojima želimo pokazati i kako to radimo. Svačiji će gym selfie biti ljepši uz mali dodatak highlightera ili maskare, a uostalom tko bi se uopće žalio na činjenicu da nam je sada dostupan makeup namijenjen da izdrži sve tjelesne napore? I tu se ponovno vraćamo na početak priče i motive zbog kojih je toliko ljudi danas odjednom postalo aktivno. Bitno je biti u korak s trendovima i pokazati da slobodno vrijeme provodimo vježbajući umjesto sjedeći na kavama.

Bitno je staviti tu fotografiju utega na story, i bitno je pokazati da se pije taj proteinski shake, a nemjerljivo je manje bitno znamo li ili ne znamo uopće pravilno vježbati. Upravo nam se iz tog razloga čini kako je razumno očekivati najezdu sličnih proizvoda, a tu u prvom redu mislimo na ono što bi nam moglo doći iz Kylie Cosmeticsa ili KKW Beauty, a već možemo zamisliti i cijeli niz suradnji brendova s poznatim osobama na specijaliziranim "sportskim" kolekcijama. Možda se zasad taj scenarij još uvijek čini prebizarnim da bi se zaista ostvario, ali ne smijemo zaboraviti da je na cijeni sve što je površno i, a kolekcija makeupa posebno rađena za vježbanje ne može biti površnija. I zato se uopće nećemo iznenaditi kad uspije.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više