Traži

Jedinstveni francuski brend Biologique Recherche na novoj adresi u Zagrebu

Jedinstveni francuski brend Biologique Recherche na novoj adresi u Zagrebu

Salon Ambassade de la Beauté na Trgu Marka Marulića 11


Fotografija: Promo

Sigurno ste već čuli za francuski brend omiljen među mnogim svjetski poznatim osobama kao što su Sharon Stone, Madonna ili Brad Pitt, a mi vam otkrivamo što Biologique Recherche izdvaja od ostalih

Brend koji iduće godine navršava 40 godina postojanja, nastao je u obiteljskoj tvrtki koju vode talentirani stručnjaci posvećeni njezi kože i kreiranju proizvoda. Biokemičar Yvan Allouche, specijalist za kožu i kreator proizvoda, njegova supruga Josette Allouche, fizioterapeutkinja i kozmetičarka te njihov sin dr. Phillipe Allouche, doktor medicine, koji je danas na čelu kreacija i inovacija ovoga brenda. Uoči otvaranja zagrebačkog salona BR na novoj adresi koja nas očekuje u siječnju, ukrali smo trenutak vremena predsjedniku tvrtke Rupertu Schmidu koji nam je otkrio zanimljivu priču o Biologique Recherche.

Ambassade de la Beauté u Parizu

Misija tvrtke od prvog dana postojanja temelji se na uvjerenju da svaka osoba ima nekoliko tipova kože koji se mijenjaju kroz dan jednako kao i kroz godine. Ovaj dinamični i kompleksni organ našeg tijela svakodnevno iziskuje određenu njegu, a cilj brenda Biologique Recherche je da koža u svakom trenutku dobije upravo ono što joj je potrebno. Geni i priroda same kože ne mogu se promijeniti, ali joj možemo pružiti sve što je u našoj moći da je održimo vitalnom i blistavom u svakom trenutku. Ono što izdvaja Biologique Recherche je individualni pristup pojedincu u njegovim salonima, kao i edukacija klijenta kako svoju kožu njegovati kod kuće ujutro i navečer.

"Naši terapeuti trebaju biti savršeno educirani i moraju biti najbolji na svijetu."

Ambassade de la Beauté u Parizu

Ovdje se ne radi o klasičnim tretmanima, nego o profesionalnom procesu koji je jedinstven za svakog klijenta. Više od 100 proizvoda u paleti Biologique Recherche dovoljno govore o tome kako se brend sustavno uhvatio ukoštac s različitim problemima kože u 72 zemlje na svijetu. Njihove proizvode i usluge koriste podjednako žene i muškarci, ali i tinejdžeri jer su vrlo uspješni upravo u tretmanu akni koje su problem mnogih mladih osoba.

S brendom Biologique Recherche zanimljivo je da su rezultati vidljivi odmah nakon tretmana, jer proizvod djeluje odmah pri nanošenju, ali naglasak je prvenstveno na njezi kod kuće. Koža je najbolji pokazatelj cjelokupnog stanja našeg tijela, a pravilnom njegom i posebno definiranim postupcima i pokretima nanošenja proizvoda sami možemo napraviti mnogo.

S Hrvaticama se Rupert susreo upravo u Parizu, jer su često posjećivale salon i tražile proizvode Biologique Recherche. Istaknuo je kako one ulažu mnogo pažnje u njegu kože te smatra da je to stvar kulture. Budući da je brend prisutan diljem svijeta, on ima precizan uvid u kozmetičke navike niza zemalja, pa tako primjerice ističe kako se Portugalke uopće ne njeguju, dok bi Španjolke dale cijelo bogatstvo za lijepu i njegovanu kožu. Po njemu, i mit o Parižankama i njihovom stilu pada u vodu kad je u pitanju njega lica, a Njemačka i Cipar vodeće su europske zemlje po pitanju potrošnje njihovih proizvoda.

"Za Francuskinje svi misle da troše mnogo novaca na kozmetičke proizvode, ali to baš i nije tako..."

Predsjednik Biologique Recherche - Rupert Schmid

Najpoznatiji proizvod Biologique Recherche je "Lotion P50" za čiju je izradu potrebno čak pet dana kako bi se dobio zamišljen proizvod, dok je za većinu drugih proizvoda potrebno najviše do tri sata. Varijante ovog jedinstvenog losiona, čija je formula izvorno osmišljena u BR-u, danas se mogu pronaći i kod drugih proizvođača, no samo je kod Biologique Recherche sastavni dio sustavne filozofije njege kože. Sestre Olsen također obožavaju ovaj magični proizvod, a kad ga i vi jednom probate, znat ćete o čemu govorimo. Tajna filozofije brenda je vrlo jednostavna: učiniti klijente zadovoljnima i lijepima za Biologique Recherche predstavlja svakodnevni izazov, a Rupert izjavljuje kako svojim najvećim uspjehom smatra upravo zadovoljnog klijenta. 

"Pored naših proizvoda i tretmana, svoje stanje kože najbolje ćete održati tako da pazite što jedete, dovoljno spavate i smijete se. Smijeh je ključan, a zdrav život ne mora nužno značiti da je i dosadan. Udahnite ga punim plućima i uživajte u njemu."

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više