Search

Jeste li isključivo vjerni poznatim beauty brendovima?

Jeste li isključivo vjerni poznatim beauty brendovima?

Neovisni beauty brendovi napadaju tržište punom snagom


Image: Promo

Kada je riječ o neovisnim beauty brendovima, govorimo o pravoj revoluciji u pokretu

Potrošači (i novi i stari) gaje pojačani interes prema novim neovisnim kozmetičkim brendovima koji nude personalizirani pristup ljepoti i žele isprobati neke nove stvari. Upravo to je razlog što se otvaraju vrata brendovima koji imaju specifičan izgled, usklađenu kvalitetu i odnos cijene, bilo da se radi o primjerice specijaliziranim proizvodima za njegu obrva pa sve do ciljanih rješenja specijaliziranih za kožne probleme. Mnogo se razmišlja o pakiranjima koja postaju sve jednostavnija i oku ugodnija, cijeni se minimalizam i praktičnost, teži se monokromatskim elementima jer do izražaja dolazi sadržaj pakiranja, a ne samo vanjski izgled zavijen u pozlaćenu plastiku.

Prema riječima stručnjaka, novo stanje prezentirano je kao sociološki pomak od pasivnog konzumiranja i aktivnog otkrivanja proizvoda koji su uglavnom potaknuti moći društvenih medija. Globalna analitičarka NDP Grupe, Karen Grant koji se bavi analizama tržišta u beauty sektoru, izjavila je kako se zaoštrila i pojačala igra na tržištu, što je uvijek dobro za potrošača. "Ono što je pravi izazov je to da tržište raste, a činjenica da postoji toliko neovisnih brendova koji uspješno posluje može i biti zbunjujuće."

Jeste li isključivo vjerni poznatim beauty brendovima? (фото 1)

Nove generacije proizvoda osporavaju pojam o tome što je ljepota i što ona može biti. Trendovi u kozmetici mijenjaju se vrlo brzo, sukladno razvoju tehnologije. Nekada su postojali ruževi za usne, a danas postoje ruževi koji mijenjaju boje na usnama. Možemo zaboraviti na tekuće pudere koji na licu ostavljaju trag maske, teksture su omekšane i profinjene i na cijeni je već dugo vremena, prikriti nedostatke i istaknuti ono najljepše na licu. Kupci imaju milijun različitih potreba, a beauty svijet svakodnevno im udovoljava. Uglavnom po principu "tko prvi, njegova djevojka". Posljednje vrijeme jako je dinamičan taj trend i glavni igrači na beauty tržištu na neki način bivaju ugroženiKonkurencija je zdrava, ali treba ju držati pod budnim okom, jer stvari brzo odmiču kontroli. Možda je najbolji primjer Kylie Cosmetics iza kojeg stoji reality zvijezda Kylie Jenner. Kao jako utjecajna djevojka/model/kraljica društvenih mreža/poduzetnica u jednom trenutku sve žene su poželjele izgledati kao ona. Inspirirale su se njezinim makeup lookovima, a ona je tu vidjela priliku za biznis. Odlično. Logičan slijed je bio pokrenuti svoj kozmetički brend s ciljanim proizvodima. Jedan od proizvoda koji ju je istaknuo sigurno je set za usne koji uključuje ruž za usne i pripadajuću olovku. I time je pogodila, što se kaže "u sridu", jer je to jedna od najvećih boljki s kojima se žene susreće u kupovini kozmetičkih proizvoda. Uz to je lansirala raznovrsne prirodne palete sjenila za oči i prilagodila ih različitim nijansama kože. Pristupačnim cijenama probila je do gotovo svačijeg džepa i vrlo brzo su o njezinim proizvodima počeli pisati (i kupovati) svi. Kao prvo, žene se vole poistovjetiti sa svojim uzorima, a Kylie je to jako dobro unovčila. MAC se recimo tek neki dan dosjetio "spariti" neke od najpopularnijih ruževa s pripadajućim olovkama što dovoljno govori o moći neovisnih brendova (možda u ovom slučaju samo jednog brenda).

Jeste li isključivo vjerni poznatim beauty brendovima? (фото 2)

Ne zaboravimo činjenicu da je kozmetički brend Bobbi Brown svoje čitavo bogatstvo zaradio na temelju nekoliko ruževa u prirodnim nijansama za kojima su žene ludjele. Danas je brend Urban Decay jako dobar primjer koji je razmišljao o ženama u vječitoj potrazi sa sto nijansi prirodnih sjenila za oči. Palete NAKED jedne su od najpopularnijih ikad, a istoimena linija sad već ima više od 6 paleta po vrlo povoljnim cijenama. Svjetski poznata vizažistica Pat McGrath iza sebe već ima nekoliko vlastitih razvijenih proizvoda čije su liste čekanja popunjene na prvo šuškanje o novitetima. Američki brend Anastasia Beverly Hills jedan je od najbrže rastućih brendova koji svake godine zaradi preko 10 milijuna američkih dolara. Korejski beauty brend Evolue izdvojio se po svojem elegantnom pakiranju, ali i fantastičnoj formuli i postao jedan od traženijih brendova. Kozmetički brend Milk potiho se ušuljao u Sephoru samo s golom idejom da bi već nakon 6 mjeseci poharao svjetsko tržište. Još jedan odličan primjer promišljanja napravila je i online platforma Into The Gloss koja je godinama osluškivala potrebe svojih pratitelja, te je nedavno pokrenula brend vlastitih proizvoda - Glossier. 

Činjenica je da beauty magnati lagano gube bitku monopola na tržištu, zato što nove generacije mladih, tzv. millennialsi nisu vjerni samo jednom brendu, kao što su možda naše mame ili bake. Isto tako, teško ih je zadržati za sebe u košmaru brendova koji su trenutno prisutni na tržištu. Do mlađih kupaca dopiru angažiranjem atraktivnih i utjecajnih osoba s kojima se targetirana skupima voli i može poistovjetiti, ali i lansiranjem potpuno novih proizvoda koji nose DNK kuće, ali u nekom drugom izdanju. Francuska kuća Chanel prošle je godine odlučila reinterpretirati kultnu "peticu" koja je svima prva na jeziku kada govore o kultnim parfemima kroz povijest. Međutim, njegove teške note potpuno će zaobići mlađe generacija stoga je rješenje bilo - novi miris koji je ostao vjeran originalnoj formuli, ali mu je dodan novi twist. Kao zaštitno lice se simbolično pojavljuje Lily Rose Depp, kći Vanesse Paradis jedne od najvjernijih Chanelovih ambasadorica. Isti potez napravila je i kuća Dior sa svojim mirisom Dior Poison koji je dobio inačicu Dior Poison Girl i time pokušali doprijeti do modernih mladih djevojaka s asom u rukavu, da oni nisu samo brendovi koje koristi njezina majka. Počnimo svi od sebe. Koliko vas koristi neki proizvod koji ste vidjele kod kuće prije 20-30 godina? Ne znači da su oni nestali, jednostavno ih je vrijeme izguralo, a tržište pregazilo. 

Jeste li isključivo vjerni poznatim beauty brendovima? (фото 3)

Ponuda (sukladno potražnji) neovisnih brendova sve je veća čemu pridonosi brojka od 130 izlagača na prošlogodišnjem Indie Beauty EXPO-u. Primjera za uspješan opstanak na tržištu ima i previše. Više nije dovoljno imati ime, ma o koliko god ekskluzivnim proizvodima se radilo. Kupci su znatiželjni, a danas na tržištu možete naći što god želite. Od ekološki prihvatljivih proizvoda, do korejskih proizvoda različitog cjenovnog ranga (poznato je da oni više resursa troše u formule nego na pakiranje, pametno), danas možemo tvrditi da je ponuda bogatija nego ikad ranije. Veliki beauty magnati služe se raznoraznim alatima kako bi privukli i novu generaciju kupaca. Tako je Estée Lauder nedavno kupio brend Too Faced kako bi probio do nove publike i time napravio najskuplju kupovinu u povijesti brenda. Svoju strategiju su oplemenili lansiranjem zajedničke kolekcije s dizajnericom Victorijom Beckham čija je pojava još uvijek jako popularna u modnom i svijetu ljepote. Svatko je u utrci za svojim dijelom tržišta i želi pojesti svoj dio kolača. A kad se prašina slegne, vrlo brzo će postati jasno tko ide dalje, a tko ostaje posljednji u utrci.

Related articles

Buro 24/7 Selection

više