Traži

Kako Chanel osvaja mlade generacije?

Kako Chanel osvaja mlade generacije?

Nova "Petica" je simbol svježine i mladosti

Tekst: Ana Pavić


Fotografija: Chanel Press

Kada govorimo o prezentaciji i eleganciji rijetko koja kuća se može usporediti sa Chanelom

Tome je bio slučaj u Bratislavi gdje je hrvatski Büro 24/7 prisustvovao prvom službenom Chanel događaju za zemlje Istočne Europe, a gdje je glavni fokus bio na staroj/novoj zvijezdi njihovog beauty asortimana, novom Chanel 5 L'Eau. U dva dana koliko smo boravili u Bratislavi ništa nije bilo prepušteno slučaju. Chanel je bio na svakom koraku, od dekoracija u sobi, do šarmantnih narukvica na večeri u otmjenom Sasazu restoranu i naposljetku na prezentaciji u galeriji, gdje nas je dočekao samozatajni genijalac Olivier Polge, kojem je nova "Petica" trenutno omiljeno dijete i vjerojatno najvažniji potez karijere s obzirom na to da se radi o novoj verziji najpoznatijeg parfema na svijetu.

Termin koji se provlačio kroz cijelu prezentaciju dobro je poznat svim marketinškim odjelima svjetskih kuća koje neumorno rade na rebrandingu proizvoda kako bi konkurirali na tržištu. Naravno, govorimo o millennialsima koji su predmetom brojnih istraživanja i analiza. Promatraju se njihove potrošačke navike i želje, njihovi interesi, hobiji i idoli koji ih fasciniraju i s kojima se poistovjećuju. Marketinške strategije brendova kreiraju se po generaciji od 17 do 34 nastojeći ih oblikovati u vjerne kupce. Chanel je na ovaj vlak uskočio s angažmanom Lily Rose Depp koja je zaštitno lice nove "Petice". Kći Vanesse Paradis (koja je također Chanelova ambasadorica) i Johnnyja Deppa utjelovljuje sve ono što novi Chanel 5 predstavlja - svježinu, eleganciju i posebno pedigre, jer Chanel ni u novom izdanju ne ignorira svoje naslijeđe/pedigre, samo ga modernizira i približava novim generacijama. Iz Chanela su više puta naglasili kako je Lily Rose idealan primjer Chanel millennialsa te se nadaju da će nove generacije dobro reagirati na lik i djelo nježne plavuše.

Chanel

To približavanje millennialsima nije isključivo orijentirano na beauty sektor. Itekako je primjetno u poslovnoj filozofiji Karla Lagerfelda koji je oduvijek bio poznat kao čovjek trenutka koji se okružuje mladim ljudima i zna što se događa u svijetu. Lagerfeld je prvi angažirao Kendall Jenner te se potom okrenuo k Willow Smith koja je posljednja u nizu mladih influencera u Chanelovom ambasadorskom timu. Navedeno je samo dokaz da Chanel uvijek ide u korak s vremenom, pritom ne gubeći stariju klijentelu koja je vjerna brendu dugi niz godina.

Chanel

Polge je naglasio da je svježina ključna za novu "Peticu" te da iz tog razloga ima nastavak L'Eau, i doista, kada bočicu prinesete nosu preplavi vas jedan svježi/hladni val citrusnih aldehida koji čine gornju notu parfema. Srednje note karakterizira zeleni jasmin, ruža i ylang-ylan, a u završnim se pojavljuju reski vetiver i cedar. Ono što je Polge pokušao i na kraju maestralno napravio jest dekonstrukcija "Petice", zadržavajući određene elemente koji vas mogu podsjetiti na "stari" Chanel 5, a istovremeno i odnijeti u neku novu dimenziju sa svježinom koju je udahnuo u novu verziju. Kampanju prati slogan "You Know Me And You Don't" (Poznaješ me i ne poznaješ me) koji savršeno opisuje taj sukob nepoznatog i poznatog koji se odvija u elegantnoj staklenoj bočici.

Ako i ne pripadate generaciji millennialsa sigurna sam da ćete osjetiti privlačnost prema novoj "Petici". S jedne strane u sebi nosi određenu dozu nostalgije, topline, prepoznatljivosti, kao neka stara ljubav koju slučajno sretnete na ulici. S druge strane vas gura u neke nove avanture i signalizira vam da je vrijeme da krenete naprijed, u budućnost, ali da nikad ne zaboravite i ne prestanete cijeniti prošlost. Jer dobre stvari se rijetko zaboravljaju.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor