Traži

\"KOOZMETIK\" je novi brend prirodne kozmetike iz Srbije na koji trebate obratiti pažnju

"KOOZMETIK" je novi brend prirodne kozmetike iz Srbije na koji trebate obratiti pažnju

Razgovarali smo s osnivačicama i doznali detalje

Tekst: Ema Glavina


Fotografija: PR

I dok je još prije samo nekoliko godina još uvijek bilo uobičajeno da se o prirodnoj kozmetici priča s određenom dozom skepse, s komentarima poput onog da takvi proizvodi nikad neće imati dovoljno jak učinak na našu kožu ili kosu, danas je to višestruko demantirano. Ne samo da se s prirodnim sastojcima mogu postići odlični rezultati, već su oni često i bolji od onih iz suprotnog spektra. Koliko god volimo testirati sve moguće kozmetičke novitete, posebno nas veseli kad naiđemo na neku dobru priču iz Hrvatske ili regije. Nedavno nam je tako na Instagramu za oko zapeo profil brenda KOOZMETIK, i to zbog prekrasnih minimalističkih pakiranja i savršenog interijera njihovog dućana u centru Beograda. Sve to, naravno, nije dovoljno za dugoročnu fascinaciju, ali je jako dobar početak priče. U međuvremenu smo imali prilike probati nekolicinu njihovih proizvoda i možemo vam potvrditi sve one pohvale s društvenih mreža - stvarno čine ono što piše da čine! O brendu smo poželjeli doznati više pa smo na intervju priveli njegove osnivačice, Danielu Stanković i Jovanu Antić. U nastavku doznajte što su nam sve otkrile!

Tko stoji iz brenda Koozmetik i s kojom je idejom on nastao?

Osnivačice KOOZMETIK-a smo nas dvije, odnosno Jovana Antić i ja, Daniela Stanković. Ideja o nastanku KOOZMETIKA je, možemo reći, bila možda i slučajna, ali naša ljubav prema prirodnoj kozmetici i zdravom životu definitivno nije, i traje puno godina. Obje smo dugo živjele u inozemstvu, i povratak u Srbiju, gdje nismo mogle pronaći takve proizvode nas je malo razočarao, a onda i dao ideju da ponudimo srpskom tržištu zdravu, prirodnu kozmetiku vrhunske kvalitete. Obje smo baš veliki entuzijasti. Jovana je ekonomistkinja, s dugogodišnjim iskustvom na vodećim pozicijama u farmaceutskoj industriji, a ja sam arhitektica, s bogatim međunarodnim iskustvom u arhitekturi i dizajnu, i taj čudan spoj je zapravo dao odličan rezultat. Imamo komplementarna znanja i vještine, nadopunjujemo se i učimo jedna od druge.

Ono što smo zacrtale da tako baš mora biti, jest to da kozmetika treba biti jednostavna, vrhunske kvalitete i savršenog dizajna. Iako relativno mlad, brzo smo postali vodeći brend prirodne kozmetike na srpskom tržištu, prepoznat i od strane korisnika, zatim i javnosti i medija zbog našeg drugačijeg i "svježijeg" pristupa biznisu. Naravno, nije sve bilo baš toliko lako i brzo. Par godina smo spremale i razvijale ideju, proces, recepture, putovale i istraživale, tražile prave suradnike i stručnjake da bi oformili tim s kojima smo uspjeli napraviti KOOZMETIK takvim kakav jest. Ali, osjećaj kad napravite nešto svježe, lijepo i zdravo, što budi sva čula je zadivljujući! To nam daje radost koju kroz naše proizvode prenosimo i drugima.

Po čemu se Koozmetik razlikuje od drugih sličnih brendova na tržištu?

Mi volimo reći da je KOOZMETIK prirodna kozmetika sa stavom. Sa stavom prema životu, zdravlju, prirodi, kvalitetu, estetici. U tome smo beskompromisni. S obzirom na to da se trudimo ukloniti sve nepotrebno iz naših života i posvetiti se onome sto je bitno i suštinski važno, željeli smo napraviti i kozmetiku koja je krajnje pojednostavljena u smislu broja proizvoda, dizajna i sastojaka. Tri osnovna postulata koje implementiramo u naš brend su: minimalizam / holistički pristup / esencija.

Osim toga, mi želimo misliti o našim proizvodima kao o malim predmetima ljepote koji imaju šire značenje. Naš koncept nije da samo proizvodimo ekskluzivnu kozmetiku, već da radimo na promoviranju zdravih navika i da razvijamo jedan novi životni pristup inspiriran prirodom koja nam daje rješenje za sve, kako da budemo zdravi, sretni, a onda i lijepi... Prava ljepota može biti samo prirodna, ona koja leži unutar vas i jedino ona može ostaviti dojam na druge. Duboko smo uvjereni da prirodna kozmetika čini da tu unutrašnju ljepotu otkrijete, daje dugoročne rezultate koji traju i čini da zaista blistate. 

Što se sve nalazi u vašem asortimanu? Planirate li proširenje ponude ili zasad ostaje na ovom što trenutno imate?

Portfolio naših proizvoda pokriva sve aspekte njege. Imamo proizvode za lice, tijelo, kosu i specijalne proizvode. Međutim, trudimo se da se ne "rasplinemo" i da su svi proizvodi karakteristični i poneki i ne baš tipični, ali sa sjajnim djelovanjem i vrhunske kvalitete. Proizvodi su većinom univerzalni, za sve tipove kože i unisex, i za žene i muškarce. Stalno radimo i na unapređenju postojećih proizvoda, a i na razvijanju novih. Jedan od posljednjih proizvoda koje smo napravili jest potpuno prirodni osvježivač doma. Uskoro će se u prodaji naći i sapun za ruke, a pripremamo i prirodnu pastu za zube.

Možete li već izdvojiti neki proizvod kao miljenik publike?

Best-seller su definitivno kapi za zube i dezodorans. Kapi za zube zato što su i najkarakterističniji proizvod, i stvarno imaju nevjerojatno dobar efekt i doprinose boljoj općoj oralnoj higijeni. Dezodorans koji je 100% prirodan, bez aluminija i parabena, je po nama najbitniji i prvi proizvod koji netko tko počinje koristiti prirodnu kozmetiku treba kupiti. Većina naših kupaca se s tim slaže i jako ga vole i kupuju. Jedan od omiljenih među kupcima je i kompakt šampon, a i mi smo svi u KOOZMETIKU apsolutno zaljubljeni u njega. Savršeno njeguje kosu, daje joj volumen, lepršavost i mekoću. Nije neophodno koristiti regenerator uz njega, i jako je praktičan za putovanja... Serum za lice, fetiš svake žene, je također obožavan među našim kupcima! (smijeh)

Koliko polažete u komunikaciju s klijentima preko društvenih mreža? Jesu li one i vaš primarni kanal oglašavanja?

Društvene mreže su danas jako bitne, dostupne svima i definitivno su najjeftiniji način oglašavanja, pogotovo novim, malim brendovima i startup-ovima. Mi jesmo najviše usmjereni na njih, iako se djelomično oglašavamo i putem radija, televizije i tiskanih izdanja. Nevjerojatno je koju moć posjeduju i koliko neka ideja, vijest ili proizvod mogu brzo postati viralni. S druge strane, svaka greška se isto tako brzo uoči i prenosi, i to traži dodatnu promišljenost da u brzini koju one forsiraju ne odete u pogrešnom smjeru. Komunikacija s klijentima je vrlo direktna i intenzivna, i nekad stvarno morate biti stalno online. Ali, donosi i brzu povratnu informaciju od njih, koja je dragocjena.

Koliko su ljudi u Srbiji educirani po pitanju važnosti korištenja prirodne kozmetike? Jesu li voljni izdvojiti nešto više novaca za kvalitetan proizvod?

Rekli bismo da je još uvijek manji postotak stanovništva svjestan važnosti korištenja prirodne kozmetike, iako je taj broj u intenzivnom porastu. S druge strane, ekonomska situacija i standard koji je još uvijek dosta nizak, čine da mnogima koji bi željeli koristiti prirodne proizvode oni zapravo nisu dostupni. Ali, često se i iznenadimo, pogotovo kad vidimo mlade ljude koji su spremni odvojiti novac za kupovinu kvalitetne prirodne kozmetike.

Mislite li da će svijet nastaviti ići u smjeru korištenja organske kozmetike, tj. da će razne štetne kemikalije u beauty proizvodima postati stvar prošlosti?

Mi smo sigurni u to. Ljudi su sve više svjesni negativnih posljedica kemikalija i njihovog pretjeranog korištenja i u hrani i kozmetici. I sve više se okreću prirodi i vjeruju u nju. Zapravo, bolje je reći da se vraćaju prirodi. U jednom trenutku smo je pomalo zanemarili i zaboravili koliko je bitno živjeti u skladu s njom, a i čuvati je. Mi radimo na promoviranju i jednog i drugog. Mislimo da je velika odgovornost svakog pojedinca da preuzme aktivnu ulogu u očuvanju životne okoline, ali i da pazi na svoje zdravlje. Prirodna kozmetika naravno svemu tome doprinosi.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više