Traži

Minimalistička pakiranja i prirodni sastojci - obožavamo srpski brend HOMMAGE Botanical Cosmetics!

Minimalistička pakiranja i prirodni sastojci - obožavamo srpski brend HOMMAGE Botanical Cosmetics!

Razgovarali smo s osnivačicom brenda

Tekst: E.G.


Fotografija: PR

O tome koliko je prirodna kozmetika poželjna u svakom mogućem smislu više nije potrebno posebno govoriti. Znamo da nije svejedno što kroz kožu propuštamo u naš organizam i znamo da je bitno u kakvim pakiranjima dolazi kozmetika koju koristimo. Iz ovih, ali i brojnih drugih razloga, brendovi prirodne kozmetike doživljavaju pravi boom na tržištu, ali i društvenim mrežama, gdje redovito pronalazimo i neke nove opcije koje onda detaljnije proučimo. Tako smo na Instagramu nedavno otkrili i srpski brend HOMMAGE Botanical Cosmetics; prvo nas je privukao svojim prekrasnim minimalističkim pakiranjima, a onda i uvjerljivom pričom. O svemu tome smo poželjeli doznati više, pa smo odlučili razgovarati s vlasnicom i osnivačicom brenda, Hommage Botanical Cosmetics, Dušicom Sterjovom Paunoskom. U nastavku provjerite što nam je sve otkrila!

Tko stoji iz brenda Hommage Botanical Cosmetics i s kojom je idejom on nastao?

Najviše se cijeni ono što je dostupno u što prirodnijem obliku, i to ne samo u kozmetici. U slučaju HOMMAGE-a to je prirodno, ljekovito bilje. Zbog toga i ovo ime, ova kozmetička linija je hommage prirodi i zahvalnost na veličanstvenom poklonu kojim nas daruje. Osim toga, sigurna sam da je svako od nas, tijekom života, u potrazi za idealnim rješenjem za sebe u svakoj pojedinačnoj oblasti. U izboru bliskih osoba, mjestu stanovanja, literaturi... Tako je i s kozmetikom. Koristimo ono za što smatramo da nam najviše odgovara, često i ne znajući je li to baš tako. Želim da HOMMAGE bude idealan i konačan izbor kozmetičke linije koju će, s punim povjerenjem, koristiti i naši najbliži. Uostalom, u ovoj kozmetičkoj liniji uživaju moja djeca, prijatelji i svi oni koji su imali priliku osjetiti njeno blagotvorno djelovanje. 

Iza HOMMAGE-a stojimo ja, kozmetologinja, i moj tim eminentnih farmaceuta i tehnologa. U ovoj liniji je cijeli moj život, moja profesija, maštanja iz rane mladosti, duhovnost i čistoća Struge i Ohrida, gdje sam odrastala i upoznavala svijet biljaka, a to je ono što sam oduvijek željela podijeliti sa svima vama.

Po čemu se Hommage Botanical Cosmetics razlikuje od drugih sličnih brendova na tržištu?

HOMMAGE je dermatokozmetička linija, posvećena njezi lica i tijela. Osnovne osobine su besprijekorna kvaliteta, sigurnost i efikasnost svakog preparata. S najvišim udjelom biljnih komponenata porijeklom s ovih prostora (40%), kao i posvećenom odnosu prema prirodi, stvorili smo preparate superiorne kvalitete.

Mislim da sam postigla još nešto, što sam smatrala svojom misijom. HOMMAGE je vrhunske kvalitete, a cjenovno je pristupačan! Uzimajući u obzir cijenu i kvalitetu, HOMMAGE je neprikosnoveni i najbolji izbor. Ne tražim ni od koga da mi vjeruje, ali preporučujem da proba bilo što od HOMMAGE-a. Poslije toga će sve biti jasnije!

Što se sve nalazi u vašem asortimanu? Planirate li proširenje ponude ili zasad ostaje na ovom što trenutno imate?

HOMMAGE Botanical Cosmetics nudi 15 proizvoda za njegu lica i tijela. Od preparata skrećem pažnju na ''anti aging'' segment, koji, korištenjem ekstrakta biljke Emblike, bogate vitaminom C, postiže ''anti aging'', kao i ''skin lightening'' efekt. Tu je i 3D Hijaluronska kiselina, trodimenzionalnog sastava s trenutnim i produženim djelovanjem, kao i osam Peptida. HOMMAGE asortiman će se i nadalje proširivati, uz razradu  naprednijih kozmetičkih formulacija.

Možete li već izdvojiti neki proizvod kao miljenik publike?

Piling za tijelo je najomiljeniji. S harmoniziranim mirisima bijele orhideje i bijelog čaja, primjenjuje se na suhu kožu, a poslije tuširanja ostavlja fini emolijentni film na koži, pa zbog toga nije potrebna dodatna upotreba mlijeka za tijelo.

Koliko polažete u komunikaciju s klijentima preko društvenih mreža? Jesu li one i vaš primarni kanal oglašavanja?

Pažnju u komunikaciji s našim klijentima polažemo i te kako, preko društvenih mreža, znajući da su one danas vrlo efikasni i praktični marketing. Osim njih, HOMMAGE se oglašava preko naše stranice, s online prodajom, slušanih radio stanica, kao i promocijom u maloprodaji. Potrošači trenutno naše proizvode mogu pronaći u BENU premium ljekarnama u Srbiji, kao i u DM drogerijama u Beogradu i Novom Sadu, a uskoro nadam se i na regionalnom tržištu.

Koliko su ljudi u Srbiji educirani po pitanju važnosti korištenja prirodne kozmetike? Jesu li voljni  izdvojiti nešto više novaca za kvalitetan proizvod?

Informacije iz prodaje govore da se svijest potrošača po pitanju upotrebe prirodne kozmetike mijenja. U vrijeme kad nam je sve važnije pitanje kvalitete hrane koju unosimo, uz pretjerano korištenje pesticida i emulgatora u njenoj proizvodnji, ista je stvar i s upotrebom prirodne kozmetike. Nažalost, ono što je kvalitetno, to je i skupo! Srećom, ovaj problem otklanja baš HOMMAGE. Većina korisnika kozmetičkih preparata su informirani i lako prepoznaju kvalitetu.

Od preparata izdvajamo krunu proizvoda, Bogatu kremu za osjetljivu i reaktivnu kožu, inovativne formulacije, koja svojom otmjenošću i superiornim "anti aging" segmentima po prvi put objedinjuje i posebnu komponentu probiotika (Bacillus Ferment). Zahvaljujući ovakvoj složenoj formulaciji, konačno će svatko s problemima osjetljive kože moći odahnuti i biti ponosan na izgled svoje kože.

Mislite li da će svijet nastaviti ići u smjeru korištenja organske kozmetike, tj. da će razne štetne kemikalije u ''beauty'' proizvodima postati stvar prošlosti?

Koža je naš najveći organ i par je s plućima, naš organizam diše i plućima i kožom. Sve što se nanese na kožu, odlazi u krvotok i taloži  u stanicama. Ako uspijemo skrenuti pažnju na ovu jednostavnu istinu, uvjerena sam da će svatko razmisliti o upotrebi jeftine kozmetike. Bolje je ništa, nego loše! Korištenjem jeftine kozmetike, o čijoj kvaliteti ipak postoji svijest, zadovoljavamo trenutnu potrebu za imitiranjem ili lažnom predstavom o njezi kože, ali se kad tad moramo suočiti s pitanjem: što je najbolje za nas i našu obitelj? Bolje je odmah, nego kasnije. Primjerice, sve više ljudi razvija kožne alergije na mirise, koji su, nažalost, prisutni u većini kozmetičkih proizvoda. Kad se aktiviraju, one značajno mogu sniziti kvalitetu kože, a time i kvalitetu života. Zbog toga, naš tim iz Botanical Cosmetics se svakodnevno angažira u edukaciji potrošača, o prednostima i blagodatima koje nam priroda pruža kroz naše preparate.

Na kraju, ugodno sam iznenađena pozitivnim stavom kupaca kad saznaju da je riječ o domaćoj kozmetici, nastaloj na osnovu vlastite pameti i iskustva. Donedavno je bilo drugačije, u uvozne brendove se imalo više povjerenja- često neopravdano. Smatram da smo, prema pojedinim mjerilima, najbolji na tržištu u svojoj grupi preparata. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više