Search

Ovi brendovi su direktno inspirirani ljetom, osim kul naziva zaista su i korisni

Ovi brendovi su direktno inspirirani ljetom, osim kul naziva zaista su i korisni

Tekst: BURO.


Okej, situacija je sljedeća, tijekom godine se trudimo biti najbolja verzija sebe, biramo pametno i informiramo se o svemu najbolje što možemo. A onda...onda dođe ljeto. I sve što želimo jest da samo budemo. I to je to. Bez previše razmišljanja i kompliciranja. Čak se i kozmetička rutina naglo mijenja i postaje sve jednostavnija s jakim naglaskom na SPF preparate. A ostalo? Biramo po mirisima i bojama, jer su nam čula iznenada izoštrena. Pratimo sunce i inspiriramo se aromama koje jasno poručuju da smo u najtoplijem dijelu godine. Ovog puta u tu jednadžbu ubacujemo još jedan kriterij, a to su naziv brenda, odnosno priča koja ga prati. Dobro, padamo na marketing, ali samo smo ljudi. Ovi brendovi su sjajne kvalitete osim što su im nazivi direktna asocijacija na ljetne uživanje. A to ne propuštamo! Ovo su neki od naših favorita koji su nas prvo privukli pričom i idejom, a zadržali su nas onim što se nalazi u (super dizajniranoj) bočici.

 

SUMMER FRIDAYS

 

Ovi brendovi su direktno inspirirani ljetom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 1)
Ovi brendovi su direktno inspirirani ljetom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 2)
Ovi brendovi su direktno inspirirani ljetom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 3)

 

Ovo je najpoznatiji brend u današnjoj priči i iza njega stoje Influencerice Marianna Hewitt i Lauren Gores i, realno, ima naziv na koji malotko može ostati ravnodušan! Petak navačer je ono vrijeme koje nosi elektricitet, nadu, parfeme, mirise vina, sve pomiješano u jedan moćni koktel aroma i očekivanja. Pa, naravno da su nam očekivanja bila na visokom nivou kada su djevojke predstavile svoje proizvode na tržištu. Već samo pakiranje je obećavalo dosta, elegantne tube obojene su u nježne nijanse, s jednostavnim bijelim slovima. Njihova ideja bila je da svima ponude preparat koji će ih osvježiti kao jedan stvarno dobar „petak navečer“. Vrlo brzo se ispostavilo da su njihove tvrdnje istinite i da poslije korištenja maske za lice „Jet Leg“ svi zaista imaju osjećaj kao da su bili na mini odmoru. Danas, one nude sijaset proizvoda, ako se želite upisati među njihove korisnike krenite ili od čuvene maske za lice, ili od ulja sa šljokicama koje je kao stvoreno za dugačke ljetne noći (realno uz ovo ulje i običan utorak iznenada može postati petak).

 

 

SUNDAY FOREVER

 

Ovi brendovi su direktno inspirirani ljetom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 4)
Ovi brendovi su direktno inspirirani ljetom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 5)
Ovi brendovi su direktno inspirirani ljetom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 6)

 

Tko može ostati imun na ovaj naziv?! Doslovno, Sunday Forever je slatka utopija i svima nama zajednička želja koja će zauvijek ostati neispunjena, ali valjda u tome i leži sav šarm. Radi se o online shop-u koji između ostalog nudi svijeće i kozmetiku namijenjenu tim slatkim nedjeljnim trenucima koji se ljubomorno čuvaju od ostatka svijeta. Luksuzna svijeća „Tanlines“ miriše kao ljeto i SPF krema, odnosno kako oni kažu na omiljenu sunčalicu i najbolji dan na plaži ikada. Ozbiljna obećanja! U realnosti svijeća miriše na sandalovinu, pijesak i kokos. Vrlo sofisticirano. Obožavatelji sunca voljet će čitav niz proizvoda koji mirišu na kokos, od parfema, sve do sticka za usne. Ljeto u svojoj esenciji.

 

 

VACATION

 

Ovi brendovi su direktno inspirirani ljetom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 7)
Ovi brendovi su direktno inspirirani ljetom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 8)
Ovi brendovi su direktno inspirirani ljetom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 9)

 

Ovaj brend je nemoguće ne voljeti! Ako ste popratili našu priču o sajtu Poolside FM onda vam je njihov player vjerojatno upaljen po cijeli dan. Radi se o svojevrsnoj radio stanici u retro điru koja po čitav dan vrti muziku za uživanje pored bazena, plus tu su i različite playliste. Ove su sezone poželjeli produbiti svoj ljetni koncept i lansirali su brend Vacation SPF krema koje su razvili u suradnji s doktoricom Elizabeth Hale. Ono što im je također bilo bitno je da te kreme mirišu najbolje na svijetu pa su u pomoć pozvali Carlosa Hubera i Rodriga Flores-Rouxa „parfemske noseve“ koji su kreirali Cire Trudon note, kao i Clinique miris Happy. Kako kažu, miris do kojeg su došli je teleport za ljeto, a on se nalazi u SPF losiona, mirisa za kuću i parfemu. Kombinira kokos, bananu, ananas, cvijet naranče uz miris bazena, igračaka na napuhavanje i likre od koje se prave kupaći kostimi. Što kažete? Interesantan miks? Uz toliko kul naziv i fantastičnu kampanju, mi smo odabrali da im vjerujemo na riječ i ubacujemo proizvode u košaru bez previše razmišljanja. Što da vam kažemo, sanjarimo o jednoj dobroj Vacation epizodi.

 

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više