Search

Pojam prestiža i (relativno) niska cijena su recept za uspjeh u kozmetici danas

Pojam prestiža i (relativno) niska cijena su recept za uspjeh u kozmetici danas

Mass + Prestige

Tekst: BURO.


Jeste li čuli za termin masstige? Isprva nismo imali pojma što točno predstavlja, a onda nam je nekako postao nezamjenjiv. Masstige kozmetika je svugdje oko nas, a riječ koja bi je opisala nije postojala (sada je barem imamo na engleskom jeziku). Dakle konačno je netko u jeziku, a ne samo u praksi, spojio mass(ovnu proizvodnju) i prestige.

Pojam prestiža i (relativno) niska cijena su recept za uspjeh u kozmetici danas (фото 1)

Kao i za neke druge nove kategorije, postoji nekoliko varijacija na temu definicije masstigea, ali općenito izraz se odnosi na relativno jeftine proizvode s genijalnim marketingom koji su dizajnirani da potrošačima pruže uzbuđenje kupovine luksuznih proizvoda. Cijene su uglavnom više od onih koje ćete naći u dm-u, ali su niže od prosječnih u skupljim parfumerijama. Tradicionalno gledano, navikli smo da beauty brendovi spadaju ili u jednu ili u drugu kategoriju, ali s povećanim utjecajem potrošača i slušanjem njihovih zahtjeva za raznolikošću, inovacijama, etičkom proizvodnjom i prirodnim sastojcima- rodila se treća, srednja kategorija. Za sada se zaista radi o zlatnoj sredini i u smislu zarade koja raste, ali i interesa kupaca. Ne tražite dalje od brenda Glossier.

Pojam prestiža i (relativno) niska cijena su recept za uspjeh u kozmetici danas (фото 2)

Posebnu ulogu u ovome igra činjenica da su potrošači danas opsjednuti i jako dobro upoznati s kozmetičkim sastojcima i ulogom svakog od njih. Stoga im je potrebno obrazložiti točno zbog čega im je neki proizvod potreban. Rezultat je da su i cjenovno niži brendovi prihvatili igru visoke tehnologije, visoke nauke i stalne inovacije na oba plana.

Pojam prestiža i (relativno) niska cijena su recept za uspjeh u kozmetici danas (фото 3)

Masstige brendovi imaju još jednog asa u rukavu: privlače raznolike grupe kupaca koje, više od godina ili kupovne moći per se, spajaju principi na osnovu kojih troše novac. Novi statusni simboli su zdravlje i dobre namjere (prema sebi, drugima  i planeti). To nas dovodi do činjenice da ljudi danas žele efikasnost prije svega. Mnoge ne zanima luksuzno pakiranje već može li se ta ambalaža reciklirati ili ne može. Vrijednosti koje neka beauty tvrtka zastupa ovdje uzimaju centralnu ulogu. Cijena je najmanje važna ako je proizvod veganski i cruelty free. Prosječnom pripadniku generacije Z je sasvim svejedno košta li 40 ili 400 dolara. Masstige kozmetika je tu da popuni prazninu.

Pojam prestiža i (relativno) niska cijena su recept za uspjeh u kozmetici danas (фото 4)

Velik broj masstige tvrtki su svoj razvojni put započele kao nezavisne: tvrtka Deciem čiji dio čine i The Ordinary, Glossier, Versed, također tu su i mnoge tvrtke poznatih od Kylie Cosmetics do Haus Laboratories (koji potpisuje Lady Gaga), a to su samo neke od njih. Velike tvrtke i dalje grade poslovanje na high and low principu, bez razmišljanja o toj zlatnoj sredini koja je neke male brendove učinila mega popularnim. Vjerojatno će se i oni morati prilagoditi situaciji jer imati izbor je uvijek najbolja stvar.

 

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više