Search

Predstavljamo pet niche brendova koji izrađuju prirodne i organske parfeme

Predstavljamo pet niche brendova koji izrađuju prirodne i organske parfeme

Tekst: Manda Javorina


Image: BURO.

Svijet parfema je priča za sebe. Ne poznajem ljude kojima je "svejedno" kad su mirisi u pitanju - svi imaju vrlo jasan stav o tome što im odgovara, a što ne. Ipak, malo tko razmišlja o parfemima na isti način kao o ostatku kozmetike kada su sastojci u pitanju, iako se osobama s osjetljivom kožom preporučuje da prvo prijeđu na proizvode koji ne sadrže dodatne mirise. Miris u bočici u našim glavama nekako nije isto što i miris u kremi za lice.

Možda je tako zato što parfeme doživljavamo kao određenu vrstu misterije i ja zaista nemam ništa protiv toga (i sama sam ovisnica o njima), ali jeste li znali da proizvođači parfema nisu dužni na pakiranju istaknuti sastojke koji isti sadrže? Potpuno prirodni parfem ne postoji, kao što ne postoji ni potpuno prirodna kozmetika bez konzervansa koja može "preživjeti" izvan frižidera. Ipak, postoje i niche parfemski brendovi koji svoj koncept temelje upravo oko toga da su transparentni sa sastojcima, kao i na činjenici da koriste minimalno štetne sastojke. Zaboravite na ulja iz hippie indijskih butika i bazara - ovo je nešto sasvim drugo. Donosimo vam pet brendova koje vrijedi upoznati.

HERETIC

Predstavljamo pet niche brendova koji izrađuju prirodne i organske parfeme (фото 1)

Heretik je netko tko se ne želi pokoriti općeprihvaćenom mišljenju i idealima mase, a upravo je ovo ideja oko koje osmišljen čitav niche brend parfema Heretic. Njihov glavni nos, Douglas Little, sebe naziva alkemičarem i odbija koristiti kemikalijame koje upotrebljava većina proizvođača mirisa, a zatim premašuje i taj koncept. Naime, parfemi s njegovim potpisom napravljeni su isključivo od prirodnih sastojaka dobivenih iz biljaka koji se miješaju s alkoholom dobivenim od organske non-GMO šećerne trske. Lista sastojaka je također dostupna svima.

MIZU BRAND

Predstavljamo pet niche brendova koji izrađuju prirodne i organske parfeme (фото 2)

Osnivač američkog brenda Mizu, Mason Hainey, posvećen je stvaranju trenutaka u kojima sudjeluju sva čula. Svoj samostalan posao počeo je 2012. godine i od tada se bavi stvaranjem mirisa za prostor, tijelo i dušu. Svi sastojci koji se koriste su prirodni i vrhunske kvalitete te su dobiveni održivim putem - proizvodi se izrađuju na zanatski način i uz poštovanje ekoloških propisa. Mizu potpuno opravdano sebe opisuju kao botanical perfumere. Pored parfema i ulja, imaju i nevjerojatnu selekciju mirisnih svijeća.

HENRY ROSE

Predstavljamo pet niche brendova koji izrađuju prirodne i organske parfeme (фото 3)

Vjerojatno ste čuli da Michelle Pfeiffer ima svoju liniju parfema, ali jeste li znali da je upravo ona jedan od pionira parfema koji nisu toksični? Sve formule njezinog brenda napravljene su u skladu s propisima koje su izdale organizacije Environmental Working Group i Cradle to Cradle Products Innovation Institute. Brend koji je osnovala prošle godine i nazvala Henry Rose koristi i sintetička ulja te ulja koja se dobivaju prirodnim putem iz biljak, ali koja se smatraju sigurnim za upotrebu "na duge staze". Pored toga, transparentnost je jedna od glavnih deviza ovog brenda pa je baš za svaki proizvod čitava lista sastojaka navedena na pakiranju.

PETITE HISTOIRE

Predstavljamo pet niche brendova koji izrađuju prirodne i organske parfeme (фото 4)

Ime ne može zvučati više francuski, ali neka vas to ne zavara, ovo je niche parfemska kuća za koju je ideja potekla iz Sjedinjenih Američkih Država, ali su dobavljači i proizvodnja smješteni u Francuskoj, središtu parfemske industrije, gradiću Grasseu. U ponudi se nalaze četiri parfema od kojih je prvi napravio i osnivač samog brenda Petite Histoire Jeff Smith, dok je za ostala tri zaslužan Mathieu Nardin (koji u svom portfelju ima parfeme kreirane i za Miller Harris, Etro i Anick Goutal). Sastojci su prirodnog porijekla i dobivaju se na tradicionalan način, a ambalaža se može reciklirati.

FLORATROPIA

Predstavljamo pet niche brendova koji izrađuju prirodne i organske parfeme (фото 5)

Floratropia je poseban koncept - dovoljno je da samo bacite jedan pogled na pakiranje. Francuski brend osnovala je Karine Torrent koja samu sebe opisuje kao parfemsku i ekološku entuzijasticu. Zbog toga svoje proizvoda izrađuje u malim serijama, a svi sastojci koji se koriste u proizvodnji parfema su prirodnog porijekla i uzgojeni na održiv način - čak je i alkohol koji se koristi za rastvaranje dobiven od pšenice organskog porijekla. Ambalaža se može nadopunjavati i reciklirati.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više