Search

Silvan - kozmetika s pričom u pakiranju koje se pretvara u cvijeće

Silvan - kozmetika s pričom u pakiranju koje se pretvara u cvijeće

Tekst: Tina Kovačiček


Jelena Bikić je prije pet godina, točnije 2016., pokrenula vlastiti brend prirodne kozmetike pod imenom Silvan. Kao magistra edukacije povijesti umjetnosti i engleskog jezika, nije niti slutila da će svoje najveće poslovne uspjehe steći u beauty svijetu, stvarajući prirodnu kozmetiku jednog od trenutno najpopularnijih domaćih brendova iz tog područja. Veliki proboj na tržištu dogodio se kada ga je britanski Vogue svojim čitateljima otkrio kao dobro čuvanu beauty tajnu, a spominjao ga je već nekoliko puta u tom kontekstu. Australska platforma Waste Free Planet potvrdila je njegovu kvalitetu, proizvodi su dospjeli i u zadovoljne ruke korisnica iz Italije i Francuske, a naravno tu je i domaća publika koja prirodni brend Silvan hvali kao jedan od najboljih na našem tržištu. Uz to, Silvan dolazi s ludo dobrom održivom pričom - njegovo pakiranje je moguće nakon korištenja zasaditi jer je u potpunosti biorazgradivo. Nama je ovo bilo sasvim dovoljno da se upoznamo s mladom vizionarkom Jelenom Bikić jer njezina kozmetika doista ima posebnu priču.

Silvan - kozmetika s pričom u pakiranju koje se pretvara u cvijeće (фото 1)

Koliko je bilo zahtjevno pokrenuti brend prirodne kozmetike te 2016. godine kada si započela i zašto si baš krenula tim smjerom?

Nakon završenog studija, radila sam kao učitelj pripravnik u osnovnoj školi i za to vrijeme počela sam se baviti izradom sapuna kao hobijem. Ubrzo se rodila ideja da iz toga stvorimo posao. Uvijek mi je bilo zanimljivo razmišljati na kreativan način i pristupati stvarima iz druge perspektive. Nakon odrađenog staža, posao u struci je bilo teško naći u tom trenutku i činila mi se prava prilika pokušati stvoriti nešto sama. Odlučila sam, dakle, svoj hobi izrade sapune pretvoriti u posao i cijeloj sam situaciji pristupila iz jedne jedinstvene perspektive koju mi je omogućilo upravo moje obrazovanje i moja ljubav prema kulturi i baštini. Naime, cijeli brend osmišljen je tako da prirodna kozmetika koju proizvodimo, osim što je izrađena od kvalitetnih sastojka od kojih su mnogi tipični za naše podneblje (kozje mlijeko, med od drače, morska sol), bude i nositelj jedne posebne priče koja je u prvom redu iskazana kroz naše pakiranje: dizajn je inspiriran motivima geometrijske umjetnosti Ilira - pradavnih stanovnika ovih područja koji su kao zaštitnika divlje prirode, šuma i pašnjaka slavili upravo boga Silvana. Taj segment priče istaknuli smo dodatno koristeći pakiranje od biorazgradivog materijala sa sjemenkama koje doslovno možete posaditi. Nadalje, naš zadnji sapun nosi moderan dizajn inspiriran motivima narodne nošnje stanovnika Dalmatinske zagore. Priča je to koju opet možemo povezati s Ilirima budući da folklorni izričaj ljudi dalmatinskog zaleđa ima mnoge poveznice s ilirskom kulturom. Bilo je potrebno uložiti dodatan trud u učenje i specijalizaciju u uskom području koje mi je potrebno za obavljanje ovog posla. Proces je to koji je trajao i još traje jer učiti se mora uvijek ako se planira ići naprijed.

Silvan - kozmetika s pričom u pakiranju koje se pretvara u cvijeće (фото 2)

Nekome tko se prvi puta susreće sa Silvan proizvodima, što bi mu prvo ponudila da isproba?

Proizvod koji je trenutno jako popularan i koji bih definitivno preporučila za prvi susret sa Silvanom jest naš Black&Pure sapun od aktivnog ugljena i čajevca. Ovaj sapun najbolje je ciljano koristiti za čišćenje lica i upravo zato ga vole mnogi. Ljubitelji prirodne kozmetike već su odavno upoznati sa svim dobrobitima korištenja krutih sapuna. Oni pak, koji se prvi put susreću s ovim konceptom, ovaj sapun je najbolja polazna točka jer se svi vrlo brzo uvjere u njegovu učinkovitost pri čišćenju lica. Možete ga koristiti navečer za skidanje šminke ili pak ujutro prije nanošenja omiljene kreme.

Po čemu su Silvan proizvodi drugačiji od drugih?

Silvan volimo ovako predstaviti: “Kozmetika s pričom u pakiranju koje se pretvara u cvijeće”. Jedna od posebnosti našeg brenda je definitivno pakiranje koje se može zasaditi. To je aspekt koji naše kupce uvijek iznova iznenadi i oduševi. Osim toga, dizajn pakiranja inspiriran je našom prebogatom kulturnom baštinom. Geometrijski motivi prapovijesne umjetnosti ili pak motivi narodne nošnje obrađeni su na suvremen način i to ljude zaintrigira. Pričamo im priču.

Silvan - kozmetika s pričom u pakiranju koje se pretvara u cvijeće (фото 3)

I Vogue je već nekoliko puta spominjao kozmetiku Silvan u sklopu svojih preporuka. Kako je došlo do te suradnje?

Dobili smo ponudu od uredništva da Silvan bude uključen u njihovu kampanju Vogue's Beauty Secrets. Bili smo jako zahvalni i ponosni što je kvaliteta našeg rada prepoznata od strane magazina koji se smatra „modnom Biblijom“ te najutjecajnijim i najvažnijim svjetskim magazinom po pitanju suvremenih trendova.

Kako si zadovoljna razvojem brenda dosad, jesi li nešto mijenjala ili razmišljala promijeniti?

Jako smo zadovoljni dosadašnjim razvojem. Krenuli smo zaista od nule, ali smo predano radili i vjerovali u svoju viziju. Jako smo sretni i zahvalni da ljudi danas to prepoznaju. Što se tiče promjena - mogu razmišljati samo u smjeru noviteta, naročito uvođenja novih proizvoda. Trenutno radimo na jako zanimljivim projektima i jedva čekamo to podijeliti sa svima. Uskoro.

Silvan - kozmetika s pričom u pakiranju koje se pretvara u cvijeće (фото 4)
Silvan - kozmetika s pričom u pakiranju koje se pretvara u cvijeće (фото 5)

Lansirala si i organsko prirodno pakovanje koje se razgrađuje. Reci mi više o tome.

Svi sastojci koje koristimo pri izradi te u konačnici dizajn i sam sastav našeg pakiranja usmjereni su na promociju održivosti i života bez otpada, a potom i bogatog kulturnog nasljeđa naše domovine. Samo pakiranje načinjeno je od biorazgradivog papira u kojeg su ugrađene sjemenke različitih vrsta livadnog cvijeća. Pakiranje možete u cijelosti zasaditi. “Pakiranje koje se pretvara u cvijeće” naglašava posvećenost brenda održivom razvoju i životu bez otpada.

Gdje se sve može nabaviti Silvan kozmetika?

Proizvodi su odnedavno dostupni u svim dm prodavaonicama diljem Hrvatske, zatim u nekoliko domaćih concept dućana kao što je zagrebački Take Me Home, nekoliko online profila za darivanje kao što su Premium Box, Srebrni Gifts, Gift Angel i Story Box iz BiH, a prisutni smo i u Sloveniji na webshopu Rožca Golež.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više