Traži

Sve što trebate znati o maloj oazi luksuza smještenoj u zagrebačkoj Ilici

Sve što trebate znati o maloj oazi luksuza smještenoj u zagrebačkoj Ilici

Što je u srži brenda Jo Malone London?

Tekst: Ana Pavić


Fotografija: Denis Butorac

"Mnogi smatraju da je Jo Malone London beauty brend, a ustvari smo lifestyle brend koji nudi široku paletu proizvoda" - kaže mi Anton Denver, regionalni edukator za ovaj kultni britanski brend koji je dio nacionalnog ponosa, kao neki beauty spomenik Londona koji svaka žena treba posjetiti kada se nađe u britanskoj prijestolnici. Denver je stigao u Zagreb povodom lansiranja brenda na našem tržištu, a večer prije smo se upoznali na elegantnom eventu koji su priredili u La Grmi. Anton je na službenom putovanju pet dana u tjednu, a vikend mu služi za odmor u rodnom Londonu gdje se, kako kaže, opušta u toplini svog doma logično ispunjenog JML mirisnim svijećama. Iako mu je tempo ubitačan kaže da obožava svoj posao, a za JML radi tri godine. Odmah po dolasku na event primijetio je da su naše djevojke jako glamurozne što mi je ponosno napomenuo na početku našeg razgovora: "Putujem puno i stvarno sam obišao cijeli svijet, ali nikada nisam vidio da su žene tako elegantne i modno osviještene kao kod vas. Toliko je lijepih toaleta bilo na jučerašnjem eventu što me posebno veseli jer obožavam modu" - kaže.

Jo Malone London

Doista, Anton je jedan chic muškarac koji svojim stilom i načinom izražavanja vjerno reflektira ono što JML simbolizira - luksuz i eleganciju. Osobno me mučila jedna nedoumica vezana za brend i htjela sam to razjasniti s njim. Je li JML još uvijek nišni brend ako je u vlasništvu korporacije? Naime, njihov pristup i proizvod su nišni, ali ga u svom portfoliju drži konglomerat Estée Lauder što poništava srž nišnog brenda: "Jo Malone London je definitivno nišni brend. Iako smo u vlasništvu tvrtke Estee Lauder identitet brenda je zadržan. Naša usluga je besprijekorna, personalizirana u svakom segmentu od parfema do lifestylea. Jako polažemo na naše britansko naslijeđe i vjerni smo konstrukciji parfema koja je uvijek ista. Koristimo minimalan broj sastojaka najviše kvalitete kako bi kupci kasnije mogli kreirati svoje jedinstvene parfemske kombinacije. Kao kuća stalno rastemo, ali svaki detalj je i dalje niche u svojoj srži."

Jo Malone London

JML je prepoznatljiv diljem svijeta i po svojim luksuznim pakiranjima. Sigurno ste upoznati s njihovim dizajnom kutija u krem bijeloj boji, u kojima je kupljeni proizvod položen na luksuzan mirisni papir. U mnogočemu JML je kao Tiffany parfemske industrije. Svaka žena prepoznaje baby plavu kutiju tog draguljarsko brenda, a Jo Malone je svoje pakiranje pozicionirao na istu razinu u svijetu ljepote. Žene posebno preferiraju svijeće koje dolaze u sofisticiranim staklenim čašama, a koje potom koriste za držanje make up kistova. Međutim, na promjenjivom tržištu koje diktiraju pomalo nestabilni millennialsi je li poštovanje tradicije i dalje nešto na što se brend treba oslanjati ili je promjena nužna za buduću strategiju?

"Kad ljudi pomisle na JML, misle na lijepe kutije, crnu vrpcu koja se veže u mašnu, doživljaj koji imaju prilikom kupovine. Velik broj ljudi nas pita zašto ne mijenjamo boju kutije u plavu ili ružičastu. Ne mijenjamo ih jer je to prepoznatljiv estetski pečat brenda, međutim doskočili smo tome na jedan drugi način. Za neke posebne praznike ili prigode naši kupci mogu sami dizajnirati kutiju, napisati neku poruku na njoj ili slično. Tako ne odstupamo od brenda, ali dajemo im personaliziranu uslugu koja je karakteristična za naše parfeme."

Jo Malone London

Prodavanje iskustva je ključno jer po svim novijim marketinškim istraživanjima kupci danas to traže. Ipak, naglo širenje beauty industrije, pogotovo online brendova, je dovelo do totalnog zakrčenja prostora i umova kupaca koji lete s jedne e-commerce platform na drugu i kupuju sve oko čega se stvori hype. To je posebno primjetno u biznisu dekorativnog make up-a, ali ni preparativa ne zaostaje u utrci. Primijetila sam da je jedino parfemska industrija ostala gotovo netaknuta konzumerizmom jer parfem ženama znači više od maskare ili ruža i tu rijetko kada riskiraju. Anton se slaže sa mnom i ima dobar poslovni savjet za svakog prodavača: "Godinama sam radio kao edukator za jedan beauty brend i uvijek samo govorio ljudima u timu da kada prodaju ruž za usne moraju u obzir uzeti osobnost žene. Ženama je svejedno koji je brend crvenog ruža jer su sklone isprobavanju novih koji im se stalno nude, ali ako se zaljube u vas kao osobu i vaš pristup, onda će se vraćati vama i zbog vas. S parfemom je to drugačije. Iskustvo je osobno, ima emotivnu notu. To je uostalom strategija JML-a. Kada posjetite bilo koji od naših 1500 dućana u svijetu želimo da se zaljubite u jedan poseban proizvod skrojen po vašoj želji. Možete odabrati ono što volite i oblikovati to prema vašem raspoloženju. Jedan parfem vam može biti baza na koju ćete nadograditi neke nove slojeve i tako dobiti parfem po vašoj želji. ".

Jo Malone

Kako kažu podaci prodaje želje kupaca su poprilično jasne i uglavnom se naslanjaju na klasike brenda. Primjera radi, najprodavaniji parfem kuće JML već godinama je Lime, Basil i Mandarine - osvježavajući citrusni unisex miris koji je simbol brenda. Žene i muškarci obožavaju i mirisne svijeće i difuzore, luksuzne uljne kupke, pilinge, kreme za ruke.. Anton mi je najavio da će uskoro otvoriti još nekoliko trgovina u Hrvatskoj, ali mi nije smio otkriti detalje iako sam ga pokušala nagovoriti da mi otkrije bar neke naznake sljedećih lokacija. Kako u tome nisam uspjela, za kraj sam ga zamolila da za vas kreira shopping vodič iz svake sekcije brenda. Ako posjetite JML na adresi Ilica 7, osim hand & arm masaže koju morate probati, u svoju shopping vrećicu svakako ubacite neke proizvode iz Antonove top liste: Peony and Blush Suede parfem, Walnut Body Scrub koji radi eksfolijaciju i omekšava kožu, Geranium & Walnut kremu za ruke koja je idealna za sve one koje muči suha koža, ulje za tuširanje Lime, Basil & Mandarin, i naravno mirisnu svijeću za dom Peony and Blush Suede.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar