Search

Tri zdrave navike za dobro jutro

Tri zdrave navike za dobro jutro

A uključuju banane i bademe


Image: buro247.ru

Postoji nekoliko namirnica koje nam u vrlo kratkom roku mogu popraviti energiju i pomoći nam da budemo poletni tijekom cijeloga dana

To su namirnice bogate hranjivim tvarima i esencijalnim masnim kiselinama, među kojima su vrlo značajni bademi i banane. Zbog visokog sadržaja kalija, magnezija i vlakana banane su poznate još od davnina, a nivo kalija iz banana, osim u podizanju energije, pomaže i u sprječavanju stresa, snižavanju krvnog tlaka i prevenciji srčanih bolesti. Bademi su pak orašasto voće koje sadrži velike količine vitamina i minerala te bogatstvo omega 3 i omega 6 esencijalnim masnim kiselinama, vrlo važnima za naše mentalno zdravlje.

Osim u prehrani hranjivost badema i banana do izražaja dolazi i u njezi kože lica i tijela, kao i kose. Tako ih vrlo često svakodnevno pronalazimo i u maskama za lice, hidratantnim kremama i pilinzima za tijelo. U želji da vam ovo subotnje jutro učinimo zdravijim i ljepšim pobrinuli smo se da vam danas ne nedostaje energije. U nastavku vam donosimo tri odlična recepta od banana i badema čije korištenje predlažemo da pretvorite u svoje male vikend rituale.

Maska za lice od badema i banane
Maska od badema i banane prepuna je hranjivih materija i hidratantnih ulja. To je prirodna maska protiv isušivanja koja koži brzo vraća izgubljenu vlagu. Zrelu bananu izgnječite i dodajte joj 4 - 5 samljevenih većih badema. Smjesi dodajte žlicu meda i sve dobro izradite štapnim mikserom. Masku ravnomjerno nanesite na lice i ostavite djelovati 15 minuta. Isperite toplom vodom.

Maska za kosu od badema i banane
Maska od banana i ulja badema nahranit će kosu i učiniti je sjajnom. Za ovu masku dovoljno je da uzmete jednu zrelu bananu i izgnječite je s 1 - 2 žlice bademova ulja. Masku nanesite na kosu i ostavite da djeluje 15 do 20 minuta. Isperite šamponom.

Tri zdrave navike za dobro jutro (фото 1)

Smoothie od badema i banane
Smoothie od banane i badema idealan je kao brz i zdrav doručak. Obogatit će vas energijom i vitaminima, a posebno dobro prija u vrućim ljetnim danima. Banana je jedna od najzahvalnijih namirnica za pripremu smoothieja jer mu daje potrebnu kremastu teksturu i gustoću.

Za smoothie su vam potrebne:
2 zrele banane
70 g badema
2 - 3 dcl malomasnog mlijeka ili jogurta
1 žlica meda
3 - 4 kockice leda
ekstrakt vanilije
Bademe ubacite u blender i izmiksajte što sitnije. Dodajte im hladno mlijeko, med, zrele banane, led i ekstrakt vanilije. Sve sastojke miksajte dok ne dobijete gustu, glatku i kremastu tekućinu. Za još bolji ukus smoothie možete začiniti cimetom ili ga posuti naribanom gorkom čokoladom i kakaom.

Related articles

Buro 24/7 Selection

više