Traži

Upoznajte bračni par koji stoji iza prirodnog beauty brenda koji obožavaju "millennialsi"

Upoznajte bračni par koji stoji iza prirodnog beauty brenda koji obožavaju "millennialsi"

Intervju s osnivačima "SOFI" kozmetike

Tekst: E.G.


Fotografija: Pr

Beauty trendove i novitete oduvijek revno pratimo, a posebno nam je drago primijetiti pozitivne pomake u Hrvatskoj i susjednim zemljama. Pomno birana organska kozmetika više nije nepristupačna, niti geografski niti financijski, a sve veći broj ljudi obraća pažnju na ono što nanosi na svoju kožu. Lijepa i primamljiva pakiranja više nisu dovoljna-  danas se gleda sastav. I to je, naravno, jako dobra stvar. Među brojnim beauty brendovima koje smo u posljednje vrijeme zapazili na Instagramu, posebno se ističe SOFI kozmetika, o čijim smo proizvodima i osnivačima odmah poželjeli doznati više. Da, pakiranja su im izrazito minimalistička i, uvjetno rečeno, millennial friendly, ali ono što nas je u konačnici privuklo jest to što sve svoje proizvode sami ručno izrađuju. U nastavku pročitajte je li budućnost kozmetičke industrije "organska", je li ovdašnje stanovništvo spremno izdvojiti više novaca za kvalitetu te kako se uopće istaknuti na sve zasićenijem tržištu...

Upoznajte bračni par koji stoji iza prirodnog beauty brenda koji obožavaju "millennialsi" (фото 1)

Tko stoji iz brenda Sofi kozmetika i s kojom je idejom on nastao?

Draženka i Goran Šoć, bračni par iz Novog Sada.

Prije devet godina poželjeli smo zajednički započeti nešto, a kako je u to vrijeme postojala praznina u cijeloj jednoj grani proizvodnje i koncept prirodne kozmetike nije bio toliko rasprostranjen u odnosu na sadašnji trenutak, to smo vidjeli i kao priliku, ali ponajprije kao nešto u čemu se pronalazimo i što nam je blisko. Pomislili smo da možemo pružiti nešto drugačije u odnosu na tadašnju ponudu i poželjeli filozofiju prirodne kozmetike približiti većem broju ljudi.

Tijekom godina, prepoznavali smo se s brojnim suradnicima i kvalitetnim kreativcima koji su utjecali na proizvode, dizajn, ambalažu, interijer same trgovine i koji su oplemenili našu viziju te je učvrstili svojim doprinosom, tako da moramo kazati da bez širokog kruga ljudi teško može nastati dobar brend i da SOFI ne činimo samo mi, već i svi oni.

Upoznajte bračni par koji stoji iza prirodnog beauty brenda koji obožavaju "millennialsi" (фото 2)

Po čemu se Sofi kozmetika razlikuje od drugih sličnih brendova na tržištu?

Voljeli bismo biti prepoznati po jednostavnosti koja se ne očituje samo u dizajnu već i u samim formulacijama naših proizvoda. Izbjegavamo korištenje stvari koje su trenutno aktualne i uvijek ćemo se prije odlučiti za bademovo ulje nego za ono koje u ovom trenutku diktira neki trend. Sastav naših proizvoda je jednostavan, mogli bismo reći ljekarnički.

Što se sve nalazi u vašem asortimanu? Planirate li proširenje ponude ili zasad ostaje na ovom što trenutno imate?

U našem asortimanu nalaze se sapuni, s kojima smo, između ostalog, i započeli ovaj put. Zatim, dezodoransi, ulja za tijelo, balzami za usne, maska za lice, šumeće kupke, kreme za lice i krema za ruke.

Trenutno smo malo zapostavili ideju o proširenju asortimana i stvaranje novih proizvoda, jer smo fokusirani na razrađivanje i pripremu SOFI EKO kampanje koja bi trebala započeti u rujnu. Naime, za cilj imamo osigurati našim kupcima priliku da nam upotrebljene staklene bočice proizvoda vrate u trgovinu kako bi se ponovo iskoristile i reciklirale, a oni bi za uzvrat dobivali određene popuste.

Upoznajte bračni par koji stoji iza prirodnog beauty brenda koji obožavaju "millennialsi" (фото 3)

 Možete li već izdvojiti neki proizvod kao miljenik publike?

U svakoj kategoriji proizvoda postoji neki koji se izdvaja, ali u posljednje vrijeme kreme bilježe najveći rast, što nas jako veseli jer smo puno radili na njima i uložili puno truda. Bio je to izazov s dosta prepreka, pogotovo zbog toga što proizvodi za njegu lica zahtijevaju velike investicije u opremu, puno testiranja  receptura... Na kraju, drago nam je što su za kratko vrijeme kreme pronašle svoje korisnike. One su i naš omiljeni proizvod.

Koliko polažete u komunikaciju s klijentima preko društvenih mreža? Jesu li one i vaš primarni kanal oglašavanja?

Dosta pažnje poklanjamo i toj vrsti komunikacije, veoma nam je bitno da svaka objava priča našu priču i upravo zbog toga sami i vodimo SOFI društvene mreže. Taj moment osobnog presudan je u našem poslovanju, tako da, ako (i kada) dođe vrijeme da profesionalcima prepustimo vođenje, ono nikada neće biti izvan naše kontrole. Bitno nam je da razvoj našeg brenda bude organski, ne robujemo brojkama i lajkovima, želimo da kvaliteta proizvoda koje stvaramo i ukupne vrijednosti koje pružamo budu bitniji od uređenih fotografija i skladnog Instagram feeda (iako, na svoj način, vodimo računa i o tome). Ne smatramo da moramo objavljivati svakoga dana, ali na svim društvenim mrežama u najkraćem mogućem roku pružamo informacije i odgovore onima koji zatraže, te smo u tom smislu stalno online.

Naš fokus je, prvenstveno, na našoj trgovini u Novom Sadu i odnosu jedan-na-jedan s našim klijentima, no svakako smatramo da treba iskoristiti prednosti tehnologije i društvenih mreža za razvoj jednog brenda.

Upoznajte bračni par koji stoji iza prirodnog beauty brenda koji obožavaju "millennialsi" (фото 4)

Koliko su ljudi u Srbiji educirani po pitanju važnosti korištenja prirodne kozmetike? Jesu li voljni izdvojiti nešto više novaca za kvalitetan proizvod?

Sve više je onih koji se educiraju i prirodna kozmetika generalno bilježi rast što nas jako veseli. Pojavljuje se sve više domaćih brendova koji proizvode prirodnu kozmetiku, s vremenom će ovo tržište postati sve jače i prepoznatljivije. Konkretno, SOFI  proizvodi su u odnosu na proizvode stranih kozmetičkih kuća prirodne kozmetike cjenovno niži, što je i normalno, jer smo lokalni brend, ali mislim da je našim kupcima mnogo bitnije od cijene to što su proizvodi na policama naše trgovine uvijek svježi i što mogu dobiti sve informacije koje ih zanimaju.

S obzirom na to da imamo distributera u Japanu i da radimo robne marke za klijente iz Rusije, možemo reći da potražnja postoji i da je danas put između proizvođača i korisnika prirodne kozmetike ipak otvoreniji i prijemčljiviji, pogotovo u kulturama kao što je, recimo, Japan, koje i tradicija veže za takvu vrstu proizvoda.

Mislite li da će svijet nastaviti ići u smjeru korištenja prirodne kozmetike, tj. da će razne štetne kemikalije u beauty proizvodima postati stvar prošlosti?

Marketing u kozmetici danas forsira priču BEZ. Polazi se od toga da velikim slovima piše čega nema u nekom proizvodu i to se kupcima predstavlja kao najvažnije. Sastav proizvoda ostaje u  ostaje u drugom planu. Mi ne želimo nikoga strašiti, jer je strah štetniji od bilo koje sintetičke sirovine u kozmetici (naravno, ovdje mislimo na dozvoljene). Ono što želimo jest to da kupci prepoznaju prednosti prirodne kozmetike, kako za kožu, tako i za okolinu te da u skladu s tim biraju svoje proizvode. Voljeli bismo da SOFI proizvodi budu odabrani zbog onoga što se u njima nalazi.

Upoznajte bračni par koji stoji iza prirodnog beauty brenda koji obožavaju "millennialsi" (фото 5)

Isto tako, nismo pobornici toga da neko drvo treba srušiti zbog količine aktivne materije koju sadrži, po nama su poželjne samo one prirodne sirovine koje su održive i to je jedan od razloga zašto je za nas jednostavnost sastava imperativ u pristupu i stvaranju. Trendovi se smjenjuju danas brže nego ikad i teško je prognozirati u kojem pravcu će se razvijati tržište prirodne kozmetike, ali ono što možemo kazati jest to da ćemo se mi još više fokusirati na održiv pristupu proizvodnji.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više