Traži

Upoznajte mladu Hrvaticu koja je pokrenula vlastiti kozmetički brend

Upoznajte mladu Hrvaticu koja je pokrenula vlastiti kozmetički brend

Maja Šiprak

Tekst: Veronika Švob


Fotografija: Promo

Želja za pokretanjem vlastitog brenda Maji se javila za vrijeme fakulteta, baš u ono vrijeme kad žene polako počinju otkrivati tajne beauty rutina

Svi znamo koliko je ponekad teško pronaći odgovarajuću kremu za lice koja udovoljava svim našim zahtjevima i potrebama kože. Na lice smo posebno osjetljive i voljne smo isprobati sve kombinacije krema, ulja, seruma posebno, a onda i sve zajedno, ne bi li same pronašle formulu i sastojke koji su složeni "baš za nas". Istu ideju imala je i Maja koja je tom problemu pristupila nešto ozbiljnije i odlučila ju napraviti sama. Ono što joj je bilo cjenovno prihvatljivo na tržištu nije ju zadovoljavalo i odlučila je pokrenuti svoj kozmetički brend u koji je uložila veliku ljubav i trud, ali i svoju cijelu stipendiju zasluženu izvrsnim uspjehom na studiju Komunikologije. Ovaj pomalo luckasti potez itekako se isplatio - nakon 10 mjeseci neumornog rada, serum je konačno ugledao svjetlo dana na hrvatskom tržištu. Sati provedeni na razvoju finalnog proizvoda sada su iza nje, a Maja nam je otkrila kako je bio prilično krvav posao.

"Put do finalnog proizvoda nije bio lagan. Često znam reći kako na početku uopće nisam bila svjesna koje će me sve zapreke čekati. Posebno je teško ni iz čega napraviti nešto konkretno, pogotovo kada svaki dan donosi novi izazov tako da sam se ponekad osjećala kao da tapkam u mraku. Mogu reći da je cijeli ovaj proces možda bio i jedan od većih životnih učitelja. Shvatila sam koliko je bitno učiti na greškama, donositi kvalitetne odluke brzo, jer uloženo vrijeme nikad ne možeš vratiti. Ono u što sam bila sigurna jest da odustajanje nije opcija". 

Upoznajte mladu Hrvaticu koja je pokrenula vlastiti kozmetički brend (фото 1)

Prirodna kozmetika je vrlo osjetljivo područje, a Maja se fokusirala baš na tu granu. Osim što je cijeli život za sebe birala upravo prirodne sastojke, svoju filozofiju nije htjela promijeniti ni u svojem poslu. " Jako dugo smo radili na pronalasku visoko kvalitetnih sastojaka i na samoj formulaciji kreme. Nisam pristala na kompromise, niti u recepturi, niti u ambalaži. Staklenke su naručene direktno iz Italije, a iza luksuznog dizajna i pakiranja stoje brojne neprospavane noći, ali i propali pokušaji. Nisam štedjela jer sam željela dati sve od sebe i napraviti najbolje što mogu."

Izrada krema za nju ipak ima jednu osobniju notu, a to je ona obiteljska. Njezine majka i baka su dugi niz godina proizvodile kreme od svojih kućnih odnosno domaćih recepata. Maja nije mogla pobjeći od toga da u svoj prvi i za sada jedini proizvod Rose Revival ubaci dašak te domaće recepture, ali nešto unaprijeđene u suradnji s renomiranim proizvođačem kozmetike. U budućnosti će proširiti liniju, no taj cijeli proces je malo sporiji zbog vrlo visokih izdataka i strogih provjera koje prolaze formulacije proizvoda. Procedura pokretanja bilo kojeg poduzeća, a pogotovo u prehrambenoj i kozmetičkoj industriji nije ni malo jednostavna jer svaka kompanija mora zadovoljiti visoke zakonske kriterije. Sama izrada dokumentacije proizvoda je izrazito kompleksa, a treba proći kroz niz dodatnih analiza, testiranja i procjena. 

Pozdravljamo ovaj potez i smatramo ga vrlo hrabrim, a sam početak avanture Maja je opisala ovako: "Početak je svakome trnovit, pogotovo u ovoj fazi kada Bouvier još nije poznat široj publici, no primjećujem da se to polako mijenja čak i brže nego što sam mislila i nadala se. Reakcije na sam brend i proizvod su izrazito motivirajuće. Mnogi mi javljaju da je luksuzna prirodna kozmetika, po dosta prihvatljivim cijenama, baš ono što je nedostajalo na našem tržištu."

Upoznajte mladu Hrvaticu koja je pokrenula vlastiti kozmetički brend (фото 2)

Dame koje su imale priliku isprobati njezin proizvod imaju za sada samo pozitivne reakcije. Prirodna formulacija, senzualan miris i luksuzno pakiranje je zapravo sve što jedna krema za suvremenu ženu treba imati. Također, inspiracija brenda polazi od ljepote, kvalitete, adaptacije i ljubavi. "Smatram kako je njegovana koža zapravo prava esencija prirodne ljepote. Zato sam inzistirala na tome da se krema sa svojim sastojcima prilagođava svim potrebama jedne moderne žene koja živi dosta dinamičnim životom. Svojom brzo upijajućom formulom idealna je podloga za nanošenje šminke, a kožu održava svilenkasto mekom i besprijekornom kroz cijeli dan pružajući  potrebnu regeneraciju i tijekom noći."

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više