Traži

Upoznajte unuku Estée Lauder

Upoznajte unuku Estée Lauder

Ekskluzivan intervju za Büro 24/7 s nasljednicom imperije Estée Lauder


Fotografija: buro247.ru

U ekskluzivnom intervjuu s Aerin Lauder, unukom legendarne Estée Lauder, doznajemo nešto o njezinom velikom beauty carstvu, stilu i, naravno, poznatoj baki...

Aerin Lauder uspješna je poslovna žena i nasljednica carstva poznate kozmetičke kuće Estée Lauder, koju je osnovala njezina baka – jedinstvena ličnost koja se našla na popisu 20 najutjecajnijih figura u poslovnom svijetu prema ocjeni časopisa Time iz 1998. godine. Svoju karijeru Aerin je započela u tvrtki Estée Lauder, gdje obnaša funkciju direktorice stila i imidža tvrtke, međutim to je tek sporedan posao u njenom životu. Njezina prava strast leži u pokretanju lifestyle brenda Aerin koji je osnovala kako bi modernoj ženi olakšala život i pružila joj mogućnost da se fokusira na ono što je uistinu važno u životu. A to je nešto o čemu sanja svaka žena. 

Kako je bilo odrastati u kući s osobom koja je izmijenila život milijunima žena diljem svijeta?

Vrlo zabavno, iako ja nikad nisam svoju baku zvala bakom, već samo Estée. Ponajviše zato jer mi je bila i prijateljica i uzor u životu. Estée je bila vrlo topla, ugodna i iznimno inteligentna osoba. Jedino iskustvo koje sam htjela doživjeti je raditi s Estée. 

Možete li se sjetiti neke njezine najupečatljivije osobine?

Estée je uvijek posao nosila kući, iz jednostavnog razloga – ona je obožavala svoj posao. Na njezinu stolu uvijek su bili razbacani različiti testeri parfema, časopisi s člancima o drugim beauty kućama. Kuća Estée Lauder bio je njezin život. 

Upoznajte unuku Estée Lauder (фото 1)

Dobili ste priliku postati direktoricom ovako velike tvrtke kao što je Estée Lauder. Kako ste se snašli u dinamičnoj i nepredvidljivoj poslovnoj sredini?

Estée me naučila važnosti stila, elegancije i dosljednosti. Kad pogledam njezine fotografije iz različitih perioda života, primjećujem kako je zaista uvijek bila dosljedna samoj sebi. Voljela je upečatljivi nakit, šareni print i modne dodatke. Stoga, postavši kreativnom direktoricom kuće Estée Lauder, uvijek sam nastojala biti vjerna našoj estetici i stilu. Njezinu ljubav prema zlatu i bojama ugradila sam u prepoznatljiv dizajnerski pečat kuće kako bi se njezin duh zauvijek sačuvaoZanimljiva je anegdota, primjerice, kad smo surađivali s Tomom Fordom na parfemu Amber Nude Youth Dew – najprije smo originalnu aromu Youth Dewa tražili u arhivima kuće i zatim ga lansirali u suvremenom, neočekivanom formatu. 

Kako je Estéeina vizija utjecala na Vaš pristup biznisu?

Aerin je lifestyle brend koji uključuje kozmetiku, ali i predmete za uređenje doma te modne dodatke. Estée je bila prva osoba koja je počela promišljati o stvarima kao što je brendiranje, reklama i lifestyle. Na njezinim reklamnim plakatima pojavljuju se žene u haljinama u uređenom interijeru, odnosno ženama se servira određeni stil života sa svime što donosi. A danas je taj koncept aktualniji no ikad. 

Upoznajte unuku Estée Lauder (фото 2)

Estée me naučila važnosti stila, elegancije i dosljednosti. Kad pogledam njezine fotografije iz različitih perioda života, primjećujem kako je zaista uvijek bila dosljedna samoj sebi.

Zašto ste se odlučili stvoriti vlastiti brend, a ne razvijati se unutar tvrtke Estée Lauder?

Naletjela sam na stvarni vakuum na tržištu. U tom trenutku na njemu nije postojao jedan sveobuhvatni lifestyle brend koji posebnu pažnju posvećuje ženstvenoj estetici. Aerin – to sam ja, to je moja priča. Imam 45 godina, dvojicu sinova i oni čine moj život. A ljudi osjećaju tu iskrenost i cijene je. 

U vrijeme kad je Estée osnivala tvrtku pojam žene-poduzetnice još nije ni postojao, a danas je to uobičajena pojava. Što mislite, jesu li se promijenila vremena ili žene?

U njezinoj generaciji bilo je mnogo poduzetnih žena poput, primjerice, Helene Rubinstein: ona je pripremila teren za sve one koji žele učiti, stvarati i slijediti svoje snove. Ili, naprimjer, ono što Jessica Alba danas radi sa svojom organskom kolekcijom Honest, to je nešto jedinstveno i impresivno – i mora polučiti uspjeh. Ipak, poduzetnički duh među ženama se probudio tek sredinom 20. stoljeća. Estée, Helena i druge žene naučile su nas mnogočemu. One su nam pružile nadu. 

Estée je, uostalom, i stvorila cijelu industriju ljepote kakvu danas poznajemo. Ona je osmislila nove proizvode i nove marketinške koncepte. Ona je kreirala prvu dermatološku liniju (Clinique) i prvu liniju za muškarce, a danas je to uobičajena pojava u svakom dućanu kozmetike. 

Estée je bila briljantan marketinški strateg. Bila je šarmantna i topla osoba i često je ženama u frizerskim salonima pokazivala svoje kutijice s losionima, šminkala ih i nudila im da pomirišu parfem. Estée je izmislila koncept poklona prilikom kupovine i ideju poklanjanja testera. Svi uvijek želimo dobiti neki poklončić, nije važno kako i otkud. Ona je bila vrlo inteligentna žena.

Upoznajte unuku Estée Lauder (фото 3)

Klijenti su danas puno iskusniji nego što su bili nekad. Oni od proizvoda očekuju stvarne rezultate, traže da njihove kreme i losioni budu učinkoviti.

Što mislite, kamo ide beauty industrija? Što možemo očekivati u budućnosti?

Danas su brendovi prisutni na globalnoj sceni. Prije dosta godina, kad sam se počela baviti razvojem proizvoda, mi smo proučavali razne trendove i tržišta. Danas, kad internet čini dio naše svakodnevice, u trenu možemo dobiti pristup informacijama, pa tako možemo gledati prijenos revije kuće Gucci ili čak razgovarati putem interneta. A to znači da ako ljudi reagiraju na ono što se događa sad, u ovom trenutku, isto će poželjeti oni u Tokiju, Londonu, Sydneyu ili Bostonu. Klijenti su danas puno iskusniji nego što su bili nekad. Oni od proizvoda očekuju stvarne rezultate, traže da njihove kreme i losioni budu učinkoviti. Uvijek su u toku s kozmetičkim novitetima, iz jednostavnog razloga – moderno doba donosi puno više izvora informacija, a klijenti jako dobro znaju što žele.   

Što se nalazi u Vašoj kozmetičkoj torbici?

Ja sam minimalist i upravo se iz tog uvjerenja rodila beauty kolekcija Aerin. Razmišljala sam o tome koji su to proizvodi bez kojih apsolutno ne mogu funkcionirati i zaključila da je to smeđa olovka za obrve, puder, bronzer, krema i balzam za usne. I sve to možete pronaći u mojoj kozmetičkoj kući.  

Upoznajte unuku Estée Lauder (фото 4)

Koliko Vam je u životu važna moda?

Moda mi je iznimno važna jer je usko povezana s beauty svijetom. Primijetit ćete da lijepo sređene žene uvijek nose ruž, lak za nokte i parfem. Kozmetika nadopunjuje modu i one su međusobno isprepletene.  

Moj stil je vrlo jednostavan. Volim nositi običan sako, košulju, hlače i neki upečatljiv detalj. Obožavam torbe, cipele i nakit i čini mi se kako u posljednje vrijeme svijet modnih dodataka doživljava pravi procvat. 

Kako zamišljate budućnost svog brenda?

Trenutno istražujemo mogućnost suradnji s dizajnerima. Nedavno smo lansirali crvene sunčane naočale s okvirima od kornjačevine u suradnji s brendom Oliver Peoples. Za Božić smo lansirali novu kolekciju torbi s jednim poznatim dizajnerom. Više od toga vam ne mogu otkriti, no sve ćete doznati na vrijeme. Vjerujem kako se iz neobičnih partnerstva dvaju brendova slične vizije mogu roditi zaista nevjerojatne stvari. U svakom slučaju, bit će zabavno. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor