Search

Bizaran trend: beauty Youtuberi namjerno uništavaju kosu da bi dobili što više pregleda

Bizaran trend: beauty Youtuberi namjerno uništavaju kosu da bi dobili što više pregleda

Tekst: BURO.


“Brad, ako gledaš, ovaj video je za tebe.”

Fail! Brad Mondo, molim te, pogledaj me!!”

“Gledaj nas, Brad Mondo!!”

Ako ste kojim slučajem pomislili da ste propustili rađanje nekog novog One Directiona, opustite se. Nije tako strašno, ali propustili jeste i to rađanje novog trenda među onima koji pokušavaju biti beauty vlogeri: uništavanja kose da bi se dobili pregledi tako što će vas Brad Mondo spomenuti u svojim videima.

Brad Mondo je, za neupućene, THE YouTube frizer.

Svoj YouTube kanal je osnovao prije neku godinu dana, a prije otprilike tri godine otkrio je format sadržaja koji mu je donio sadašnjih 5.95 milijuna pratitelja: komentiranje toga što drugi ljudi u svojim videima rade s kosom. Danas, na osnovu svoje serije “Hairdresser Reacts” ima i salon i liniju proizvoda XMondo Hair, milijunske pratitelje i na TikToku i Instagramu i, riječju, bazu fanova odanih do groba. Groba kose, that is.

Naime, kako ljude čije videe komentira redovno i pošteno linka, naći se u nekom od njih predstavlja put do (Mondove) ogromne baze gledatelja. Oni koji su imali sreću da svojom sprženom kosom u ruci privuku Bradovu pažnju dobili su i broj pregleda koju sami nikada ne bi uspjeli dostići pa je samim tim uništavanje vlastite kose među wanna be beauty Influencerima postala nova sportska disciplina.

Od ožujka ove godine, točnije od trenutka kada je planeta naglo usporila (i još uvijek se nije vratila na prijašnji broj obrtaja što možda i nije tako loša stvar, ali to je druga tema), kosa je postala pravi poligon izražavanja pomalo kreativnosti, a malo više mentalnog stanja. Ono što je na Instagramu bio trend pastelnih nijansi, na YouTubeu su naravno bili amaterska videa i to s jako različitim rezultatima i posljedicama. Bilo kako bilo, sadržaj na temu kose i “quarantine made me do it” naslovima. Trend ružičastih frizura još uvijek nije prestao, ali većina nije Kaia Gerber koja na speed dialeu ima @guidopalau da je korak po korak vodi kroz proces.

Sam Brad je počeo snimati videa u formi tutorijala kako bi svojim entuzijastičnim pratiteljima dao savjete o bojanju kose ili, na primjer, o tome kako da sami sebe ošišaju. Zatim je napravio i videa u kojima komentira videa onih koji te savjete isprobavaju. Ok, počinje izgledati komplicirano iako nije.

Trenutno stanje je bezbroj videa s farbanjem, šišanjem, stavljanjem minivalova i što još za koje ne postoji druga riječ osim cringe, ali ih ljudi gledaju hipnotizirani kao automobilskom nesrećom za koju vide da će se dogoditi i ne mogu skinuti pogled s nje. Oni koji ih snimaju- često i u više navrata - to rade iz različitih razloga. Najčešći je, i realno najiskreniji što je pošteno, je taj da traže popularnost. Možda nekom tko je stariji djeluje ekstremno ili očajnički, ali u biti se ne razlikuje ni po čemu od običnog izazova u osnovnoj školi koje popularni klinci zadaju drugima. Drugi tvrde da ova videa snimaju za “opće dobro” kako bi ljudi shvatili da se neke stvari ne bi trebale raditi kod kuće, već da ih treba prepustiti profesionalcima. Treći tvrde da im je lakše što su svoje greške objavili i dobivaju podršku interneta sa svih strana…

U osnovi svega, opet očajnička potreba ljudi da se svide, a uostalom, što je šaka kose za takvu nagradu? Svakako će opet izrasti.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više