Traži

Obožavamo beauty proizvode u formi sticka.  Izdvojili smo one najbolje i najzanimljivije!

Obožavamo beauty proizvode u formi sticka. Izdvojili smo one najbolje i najzanimljivije!

Veliki trend u beauty svijetu

Tekst: E.G.


Fotografija: PR,
Pinterest

Ako pogledate aktualnu ponudu nekih od vodećih beauty brendova, vrlo ćete vjerojatno primijetiti da sve više njihovih proizvoda dolazi u formi sticka. Govorimo o maskama, krema za područje lica ili kremama za područje oko očiju, losionima za tijelo, pa i gelovima za kosu - proizvođači su shvatili da za takvim nečim postoji stvarna potreba među kupcima. Proizvodi u sticku se mogu koristiti u pokretu, na poslu ili na putovanju i stvarno su prilično praktični. Ako tome dodamo i činjenicu da generacija millennialsa nema strpljenja za nikakve maratonske beauty rituale i rutinu koja podrazumijeva sedam koraka, postat će nam još jasnije zašto su stick varijante postale toliko popularne. Kako piše The Cut, mlađe generacije ne žele istiskivati ostatke proizvoda iz nepraktičnih pakiranja, ne žele nikakve pumpice, limenke niti bilo što što će im nepotrebno komplicirati život ili zauzimati mjesto na polici. S druge strane, mlađe generacije obožavaju isprobavati nove proizvode, a sve navedeno nam daje dobitnu kombinaciju za uspjeh kozmetike u sticku.

Kao što smo već kratko spomenuli ranije, danas u ovoj formi možete stvarno pronaći cijeli niz proizvoda, a nezavisni američki i korejski brendovi predstavljaju svojevrsne pionire u razvoju novih beauty formata. Primjerice, prije koju godinu je brend Milk Makeup predstavio pravu malu revoluciju sa svojim stickovima za hlađenje koji hrane i vlaže kožu lica, baš kao i Glossier sa svojim higlighterom Haloscope. Danas je očito kako s tim formatom ne eksperimentiraju samo mladi brendovi, već i moćna imena svjetske beauty scene, poput kuće YSL čiji puder u sticku blogerice ne prestaju hvaliti. Jesmo li spomenuli da popularnost raste i krutim parfemima u sticku? U našoj galeriji pogledajte sve sjajne opcije koje trenutno možete pronaći na tržištu i, tko zna, možda se nikad ni ne vratite onima koje ste koristili ranije.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više