Traži

Ako itko zna o njezi kože i ljepoti to je ona: Victoria Beckham uskoro predstavlja vlastitu beauty liniju

Ako itko zna o njezi kože i ljepoti to je ona: Victoria Beckham uskoro predstavlja vlastitu beauty liniju

Krajem godine stiže VB Beauty

Tekst: A.P.


Tržište beautyja bilježi veliki rast, a pomama za novim stvarčicama i proizvodima nikada nije bila veća. Razlog te ekspanzije su navike mladih potrošača koji danas koriste makeup u ranijim godinama od prijašnjih generacija. Djevojke s 14 godina poznaju makeup i njegu kože kao kakvi eksperti te koriste cijeli niz proizvoda o kojima njihove vršnjakinje prije desetak-petnaest godina nisu znale ništa. Najveći boom su doživjeli mali privatni brendovi iza kojih stoje influencerice, makeup artisti i poznate žene koji su u potpunosti izmijenili sliku tržišta i prisilili velike kuće da mijenjaju strategiju i rade rebranding.

Beauty industrija, točnije beauty brendovi nove generacije, danas funkcioniraju po sistemu "dropa", zgodnog marketinškog alata o kojem smo pisali u više navrata i koji je preuzet od streetwear brendova. Lansiraju se ciljane kolekcije na određene datume i kupci imaju šansu ugrabiti taj proizvod tad ili kad ga brend opet vrati na stock, a uvijek ga vraćaju kao ekskluzivu. To najbolje rade sestre Jenner/Kardashian zahvaljujući velikom broju pratitelja na Instagramu i prodajnoj strategiji na kojoj im zavide svi etablirani brendovi.

Kako se to radi u današnje vrijeme, Victoria Beckham je iskoristila svoj Instagram za najavu novog poslovnog pothvata, beauty linije koja bi svjetlo dana trebala ugledati krajem ove godine. Ovo je sasvim logičan potez za dizajnericu koja važi za beauty ikonu koliko i modnu i o čijim je beauty navikama napisano tisuće tekstova u svim fensi časopisima. Tako znamo da Victoria koristi tonike i eksfolijatore Dr.Lancera koji ju je "spasio" kada je imala problem s kožom, lice njeguje kremama Sarah Chapman, a od makeupa naravno koristi onaj s vlastitim potpisom iz kolaboracije s kućom Estée Lauder.

Beauty linija je logičan potez iz više razloga. Kako smo napisali potražnja je velika, tržište je ogromno, Victoria ima titulu ikone koja itekako pomaže prilikom lansiranja ovakvog proizvoda. Iako nije otkrila ništa o kolekciji pretpostavljamo da će kompletna linija biti luksuzna kako targetom tako i cijenom. Vjerojatno će se kretati u okviru cijena Tom Ford Beautyja jer mali brendovi kakav je njezin ne mogu priuštiti prihvatljive cijene, kako zbog imidža tako i zbog troškova proizvodnje i marketinga. Morate imati na umu da njen modni brend ne posluje baš najbolje unatoč medijskoj eksponiranosti i natpisima u medijima. Njen suprug David Beckham je prošle godine otpisao nekih 7 milijuna funti duga koje je brend Victoria Beckham dugovao njegovoj tvrtki, a po posljednjem izvještaju godinu je završila s minusom od 10 milijuna funti. Ove je godine potpisala dobar ugovor s Reebokom za kolekciju sportske odjeće i tenisica što bi joj moglo pomoći u poslovanju. Beauty linija će zaokružiti imidž priču, a hoće li se isplatiti financijski ostaje za vidjeti. U galeriji ispod smo izdvojili neke beauty favorite poznate dizajnerice koje možete pronaći na Net-a-Porteru.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar