Traži

CODAGE Paris je novi omiljeni brend \"it\" djevojaka s Instagrama

CODAGE Paris je novi omiljeni brend "it" djevojaka s Instagrama

Ljepota po mjeri

Tekst: E.G.


Fotografija: Instagram,
PR

Svi oni beauty zaljubljenici koji su se imali prilike upoznati s čarima slavnih francuskih ljekarničkih proizvoda uglavnom ne traže dalje. Slučajni pronalazak kakve prekrasne vintage ljekarne tijekom šetnje Parizom u kojoj naiđete na fenomenalnu kremu koja nije nužno skupa, nešto je što boravak u tom magičnom gradu u trenu učini još boljim. Posljednji ljekarnički brend o kojem smo odlučili doznati više nismo pronašli tijekom jedne takve šetnje, već običnim pregledavanjem Instagrama. CODAGE Paris proizvode smo, naime, primijetili na profilima cijelog niza influencerica, na čelu s Kim Kardashian West, koja je nedavno napisala kako jedva čeka isprobati sve njihove nove proizvode koje još nije stigla. Međutim, kako smo već rekli, ljekarnički brendovi za Francusku nisu nikakva novost, pa što je to što CODAGE izdvaja od drugih i zbog čega je u kratkom roku stekao tako veliku popularnost? Za početak, iza njega stoje ljudi s konkretnim znanjem. Osnivači brenda su Julien i Amandine Azencott, brat i sestra koji su odrasli u obitelji liječnika i ljekarnika. Nakon što su završili školovanje u području biznisa, počeli su raditi kao konzultanti za razne medicinske brendove u SAD-u, da 2010. stečeno iskustvo odlučili pretočiti u vlastiti kozmetički brend, inspiriran francuskom tradicijom.

Njihova je polazišna točka vrlo jasno i precizno definirana; različiti ljudi trebaju svoju kožu njegovati na različite načine. Baš kao što ne odgovara svakom svaka hrana, tako mu neće odgovarati ni svaka krema ili serum. Isto tako, kožu trebamo tretirati kao živi organizam čije stanje ovisi o nizu vanjskih faktora, poput životnog stila, godišnjih doba ili pak okoliša u kojem obitava. Najpoznatiji su po svojim "koktelima" aktivnih sastojaka, inspiriranih periodnim sustavom elemenata. "Nutri Elements", kako ih nazivaju, su rađeni tako da odgovaraju specifičnim potrebama različitih ljudi. Kad se za vas pronađe najbolja moguća kombinacija (odnosno vaš "kod", otkuda potječe i naziv brenda) omjera aktivnih sastojaka i doziranja, obećavaju da će koža primiti sve ključne nutrijente koji su joj u datom trenutku potrebni.

Kao ključni proizvod u njezi kože izdvajaju serume, a njihove se cijene kreću između 70 i 170 eura. Naravno, CODAGE će vam ponuditi serum napravljen "po mjeri" (stanje kože možete provjeriti i putem njihove stranice), a na pakiranju će se nalaziti i vaši inicijali. Kako objašnjavaju na svojim službenim stranicama, serumi nude najvišu koncentraciju aktivnih sastojaka i prodiru do najdubljih slojeva epiderme. Osim seruma, u ponudi imaju i proizvode za čišćenje i toniziranje lica, maske, kreme za lice, kreme za područje oko očiju i kreme za tijelo, a tražit će vas i da odabere što vam je primarni cilj; hidratacija, borba protiv bora ili nešto treće. Uz to, imaju i linije namijenjene za korištenje nakon skijanja, odnosno duljeg boravka na hladnom, ili pak one koje se koriste na plaži. Posebno se ponose transparentnošću kad su u pitanju sastojci koje u svojim proizvodima koriste, kao i rezultatima koje dobivaju na kliničkim studijama, a koji su rezultat praćenja trendova u području kozmetologije. Isto tako, vole istaknuti i kako su svi njihovi proizvodi proizvedeni i pakirani u njihovom privatnom malom laboratoriju u blizini Nice, kao i da žele nastavljati promovirati francuski know-how, ali i suradnju s manjim lokalnim proizvođačima. Za više informacija i aktualnosti o brendu, savjetujemo vam da zapratite njihov Instagram profil.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više