Traži

Doznali smo sve o boosteru koji se jučer u londonskom Selfridge'su rasprodao u manje od sat vremena

Doznali smo sve o boosteru koji se jučer u londonskom Selfridge'su rasprodao u manje od sat vremena

"CBD Sleep Drops" by Rodial

Tekst: E.G.


Fotografija: Instagram

Preporuka za kvalitetne proizvode iz spektra preparativne kozmetike nikad nije previše. Naravno, nije potrebno kupiti baš svaku kremu ili tonik oko koje stvori hype u određenom trenutku, ali dobro je biti informiran i pratiti što se događa na beauty sceni - svako toliko će se pojaviti i proizvod koji će vam pobuditi poseban interes i koji ćete onda doista i poželjeti probati. Nama se upravo to dogodilo s novim boosterom brenda Rodial, "CBD Sleep Drops". Naime, kolege iz BURO. UK, koji uskoro kreće s radom, preko svog su Instagram storyja objavili fotografije na kojima je upravo on bio glavna zvijezda, i to uz popratni tekst u kojem piše da je u slavnoj londonskoj robnoj kući Selfridge's rasprodan u samo sat vremena otkako je postao dostupan.

To je prvi put nakon 1999. da se neki proizvod ovog brenda rasprodao u tako kratkom roku, kad je to pošlo za rukom "Snake Serumu" čija su anti-age svojstva postala nadaleko poznata. Za razliku od njega, "CBD Sleep Drops" prvenstveno služi za smanjivanje crvenila i efekta natečenosti, a ima i moćno protuupalno djelovanje, zahvaljujući sastojcima poput kamilice i tušta. Ipak, i ovaj je booster kreiran tako da u isto vrijeme potiče i proizvodnju kolagena, a kožu ostavlja zaglađenom i obnovljenom (sadrži i skvalan!) te sigurnom od štetnih vanjskih utjecaja. Namijenjen je korištenju u večernjoj rutini; dovoljno je da se na područje lica i vrata nanese tek nekoliko kapi, i to prije hidratantne kreme i seruma.

Može se nabaviti po cijeni od 85 funti za 30 mililitara, što ga i ne čini pretjerano povoljnim, no moguće je i da će opravdati (ili nadmašiti, zašto ne) sva visoka očekivanja i pokazati se odličnom vrijednost za novac. Rodial je, inače, britanski brend iza kojeg stoji Marija Hatzistefanis. Ova ga je uspješna poduzetnica, spisateljica i jedna od prvih influencerica osnovala prije otprilike 20 godina, a zahvaljujući stalnom usavršavanju i pametnoj poslovnoj strategiji, cijelo je vrijeme ostao u njezinom vlasništvu i postajao sve relevantniji, pa ga danas tako, među ostalima, koriste i glumice Jessica Alba i Liv Tyler, supermodeli Adriana Lima i Sara Sampaio te brojne druge poznate osobe.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar