Traži

Estée Lauder u velikoj borbi za "millennialse"

Estée Lauder u velikoj borbi za "millennialse"

Kupnja brenda Too Faced

Tekst: Ana Pavić


Fotografija: Too Faced

Čak 1,45 milijarde dolara izdvojit će se za kupnju kalifornijskog beauty brenda koji su osnovala dva bivša uposlenika kuće Estée Lauder

Prije nekoliko mjeseci na portalu BOF objavljena je zanimljiva analiza koja uspoređuje vrijednost i utjecaj sestara Jenner na generaciju Z. Naravno, govorimo o Kylie i Kendall koje su proglašene najutjecajnijim tinejdžericama na svijetu s milijunima korisnika koji ih svakodnevno prate na društvenim mrežama i gotovo religiozno kopiraju sve što ove dvije djevojke nose. Kylie je sa 18 godina postala pravi beauty magnat, zahvaljujući svojoj liniji ruževa i sjajila Lip Kit By Kylie, koja su jedna od najtraženijih u svijetu i to u trenutno najpoželjnijoj dobnoj skupini millennialsa i generacije Z.

Pitate se što Estée Lauder ima sa svim tim? Pa američki beauty gigant s dugom tradicijom nastojao je zahvatiti tu mlađu generaciju s angažmanom Kendall Jenner koja je postala ekskluzivno lice brenda. Estée Lauder je jedan od najcjenjenijih beauty brendova na svijetu s proizvodima koji su uvršteni u klasike, ali su počeli gubiti utrku s vremenom i navalom novih, mladih, hit brendova koje su nove generacije prigrlile. Ako ćemo pojednostavniti priču možemo reći da je Estée Lauder brend vaših majki i baka, a Kylie Lip Kit (bez obzira na činjenicu da nema nikakvu tradiciju) brend za kojim žudi naraštaj Z i millennialsi. Analiza je pokazala da Kylie ima veći utjecaj na nove generacije od suradnje Estée Lauder i Kendall.

too faced

U okrutnoj borbi za novog kupca, kojoj nije odoljela ni kuća Chanel sa svojom novom Peticom (o čemu ćemo više uskoro) beauty kuće se služe svim mogućim PR strategijama, od korištenja mladih lica do osvježavanja nekih već kultnih proizvoda. U toj utrci Estée Lauder su krenuli korak dalje najavivši kupnju beauty brenda Too Faced koji su 1998. godine osnovali Jeremy Johnson i Jerrod Blandino, bivši zaposlenici kuće. Too Faced je skrojen po mjeri mlađe generacije s atraktivnim pakiranjima i primamljivim imenima proizvoda poput Cat Eyes Purrrrrfection ili Better Than Sex maskare. U protekle tri godine ostvarili su rast od 60% s procjenom od 270 milijuna dolara neto zarade do kraja ove godine. Posebno su orijentirani na online prodaju koja se pokazala kao najveći izvor zarade u posljednje dvije godine, a koju najviše koriste dobne skupine 18-34. S druge strane Estée Lauder se u prodaji orijentirao na klasične robne kuće s naglaskom na Macy's, koji su u kolovozu ove godine najavili zatvaranje 100 prodajnih mjesta diljem Amerike. Loše poslovanje robnih kuća odrazilo se na prodajne rezultate ovog beauty brenda te planirani kvartalni plan nije ostvaren.

too faced

Ovo je najskuplja akvizicija kuće Estee Lauder od njenog osnutka 1946. godine, a  finaliziranje prodaje se očekuje do prosinca ove godine. Iako su svi vidno uzbuđeni oko transakcije, financijski stručnjaci smatraju da su vlasnici Too Faceda prebrzo prodali tvrtku. Naime, po njihovim procjenama mogli su ostvariti znatno veći prihod da su pričekali nekoliko godina i onda se upustili u pregovore. Teško je za prognozirati što se sve moglo dogoditi s Too Faced brendom na današnjem tržištu gdje velikim kućama konkuriraju djevojke iz slavnih obitelji koje lansiraju manje kvalitetne, ali PR-ovski bolje pozicionirane proizvode. U ovom trenutku više nije ni važno. Johnson i Blandino su postali milijarderi i uživaju u tome. Nije loše za dva dečka koja su karijeru započeli na prodajnom pultu Estée Laudera. Američki san u svom najboljem obliku, zar ne?

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više