Traži

Hermès lansira beauty liniju, a ruževi koji će se uskoro naći u prodaji osvojili su nas na prvu

Hermès lansira beauty liniju, a ruževi koji će se uskoro naći u prodaji osvojili su nas na prvu

Rouge Hermès dolazi u 24 boje i dvije teksture

Tekst: M.M.


Fotografija: Promo

Sada je i službeno – francuska kuća Hermès je napokon odlučila ozbiljnije zakoračiti u beauty sektor i sada će, osim postojećih parfema, kreirati i make up, a njihov najnoviji proizvod, neodoljivi Rouge Hermès uskoro će se naći prvo na policama britanskih trgovina, a zatim i u ostatku svijeta.

Kuća zaslužna za dizajn ikoničke birkinice odlučila je pratiti stope drugih luksuznih brendova koji su se odlučili okušati i u  beauty svijetu, kao što su to učinili i Gucci, koji je 2019. obnovio svoju Gucci Beauty liniju te Victoria Beckham, koja je jesenas svojoj modnoj pridružila i beauty liniju koja je u vrlo kratkom roku osvojila fashion entuzijastice te stekla ogromnu odanu sljedbu. Ako je suditi po njihovim rezultatima, ali i neodoljivoj liniji ruževa koje Hermès uskoro izbacuje, proizvodi francuskog bastiona visoke mode uskoro bi mogli dobiti kultni status.


Kolekcija koja će se u trgovinama naći u ožujku i to u 35 zemalja svijeta, u Hermèsovim trgovinama i web stranici brenda sastojat će se od 24 ruža u intenzivnim bojama kao što su duboka crvena, ružičasta i koraljna. Ruževi će se proizvoditi u Italiji, a mat i sjajni finiši ruževa inspirirani su upravo kožom koja se koristi pri izradi Kelly torbice, legendarnog modela kuće.

Ruževi na kojima se radi posljednje dvije godine trebali bi biti vrhunski pigmentirani, a formula će biti obogaćena prirodnim sastojcima kao što je pčelinji vosak za zadržavanje vlage i dodatnu hidrataciju, ali i dugotrajnu postojanost ruža.

Osim samih boja i tekstura, oduševljava i jednako neodoljivo pakiranje ruža koje je, osim što je kao stvoreno za Instagram, uz to i održivo. Naime, kućište ruža izrađeno je od bronce koja se koristi i za izradu kopči na njihovim torbama što proizvodu daje na raskoši, a uz to je i reusable – originalni ruž stajat će ne baš malih 67 američkih dolara, a refill 47.

 

Napišite komentar