Traži

Holidermie je novi holistički brend o kojem bruje beauty insajderi - ovo su proizvodi koje morate probati!

Holidermie je novi holistički brend o kojem bruje beauty insajderi - ovo su proizvodi koje morate probati!

Ljepota dolazi iznutra

Tekst: E.G.


Fotografija: PR,
Instagram

Kad govorimo o trendovima u beauty industriji, onaj koji već sezonama dominira je svakako trend prirodne kozmetike. Od samog pakiranja proizvoda su tako puno važniji postali sastojci i deklaracije na kojima stoji da su se određeni sastojci striktno izbjegavali. Drugi je masovni trend (o kojem smo već pisali) onaj celebrity beauty linija, koje su u nekom trenutku od dodatne PR igračke postale ozbiljni poslovi koji konkuriraju poslovima kudikamo većih igrača (sjetimo se samo što je pošlo za rukom Kylie Jenner s njezinim makeup brendom Kylie Cosmetics!). Posljednja javna osoba u nizu koja je pokrenula svoj beauty brend i izazvala zanimanje zajednice jest francuska stilistica Melanie Huynh Utzmann.

"Holidermie" je nastao pod motom "Holistic care is the new skincare", što znači da zagovora tezu da ljepota dolazi iznutra, odnosno nalaže da se zdravlju organizma, a onda i njezi kože, treba pristupiti kao cjelini, ne zanemarujući nijedan od njegovih dijelova. Proizvodi ovog brenda tako podupiru unutrašnje funkcioniranje epiderme, u isto vrijeme ciljajući vanjske čimbenike koji nepovoljno djeluju na kožu. Uz cijeli niz beauty pripravaka, brend u svojoj ponudi ima i prehrambene suplemente koji su rađeni tako da najbolje djeluju ako se koriste u kombinaciji s kozmetikom. Posve očekivano, brend se ponosi svojim cruelty free i vegan friendly načinom poslovanja, besprijekornim sastavom i proizvodnjom koja se u potpunosti odvija u Francuskoj.

Neki od njihovih najhvaljenijih proizvoda uključuju Désaltération concentrée serum koji intenzivno hidratizira kožu, Régénération concentrée serum za obnavljanje, Purification détoxifiante kemijski eksfolijant te Régénération instantanée maska, a važno je i spomenuti da se raspon cijena kreće od 55 do 130 eura. No, pri kupovini njihovih proizvoda u svakom slučaju nije bitno vjerovati preporukama drugih, budući da će vas kroz pitanja o životnom stilu, frekvenciji tjelesne aktivnosti, prehrambenim navikama i količini sna usmjeriti na one koji vam najviše odgovaraju. Uz to, posebnost brenda leži i u tome što nude edukaciju po pitanju posebnih tehnika masiranja prilikom nanošenje proizvoda, kao i po pitanju vježbi za lice.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar