Traži

Jedan od najpopularnijih parfema 90-ih dobio nasljednika

Jedan od najpopularnijih parfema 90-ih dobio nasljednika

CK Obsessed

Tekst: A.P.


Kada se 90-ih godina u medijima pojavila kampanja s mlađahnom Kate Moss svijet je reagirao burno

Te 1993. godine svijet je dobio novu vrstu supermodela. Britansku djevojku dječjeg lica i mršavog tijela čija je pojava šokirala i uzbudila svijet. Mediji su Kate dočekali s negodovanjem ali je njihov interes stvorio kontra efekt i učinio je najpopularnijim licem modne scene i simbolom 90-ih. Parfem Obsession koji je tada reklamirala brzo je postao jedan od traženijih na američkom i svjetskom tržištu, upravo zbog priče i imidža koji su se oko njega stvorili. Kampanju je snimio Mario Sorrenti , tadašnji Katein dečko i fotograf na početku karijere. Crno bijeli vizuali su bili ogoljeni od svake vrste glamura na koju je publika dosad bila navikla u modnim I beauty kampanjama. Na snimanju nisu imali stilista ni make up artista što je također bio presedan za ovako velik i moćan brend kao što je CK. Nakon 20 godina stiže nam novi parfem "Obsessed" kao oda 90-ima sa starim fotografijama koje su Kate i Mario napravili. Nostalgična kampanja predstavljena je u Londonu uz Kate i Marija kao domaćine večeri.

obsesed

ck

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više