
Koji beauty trendovi se najviše guglaju?
Glavni trendovi
Svaki zahtjev je zabilježen, a interesi i namjere korisnika razlikuju se diljem svijeta. Google je analizirao zahtjeve koji se odnose na područje osobne njega i ljepote na tri vrlo različita tržišta. U fokusu su Sjedinjene Američke Države, Japan i Francuska i već se sad mogu identificirati glavni trendovi koji prednjače.
Sjedinjene Američke Države
Glavni trend u fokusu je veganska kozmetika za njegu kože. Tijekom godina interes u ovom području porastao je za čak 83%! Veganski sapuni, veganska njega kože, sredstva za čišćenje, losion i gelovi za tuširanje.
Rast popularnosti: razne maske za lice, najčešće na bazi ugljena, maske za čišćenje, pamučne maske, pa čak i zlatne. A poseban hit su kugle od kojih se stvaraju kupke.
Pad popularnosti: domaća kozmetika i razni sastojci koji su potrebni za njezinu izradu
Francuska
Europljani veliku pažnju usmjeravaju na borbu protiv celulite. Trend raste iz godine u godinu, a vrhunac doseže tamo negdje u svibnju, razumljivo. Kupci su posebno zainteresiranu za posebna ulja ili masaže.
Rast popularnost: maske za masnu kožu, maske s ugljenom, organska jojoba i kugla za kupanje. Mnogi korisnici zainteresirani su za kokos, argan ulje ricinusa, ekstrakte aloe vere i razne proizvode za eksfolijaciju. Sezonski eruptira interes za piling i četke za lice.
Pad popularnosti: BB i DD kreme, učinke ulja na akne, ulja za sunčanje i slično.
Japan
Globalni trend u Zemlji izlazećeg sunca sigurno je čišćenje. Od posebnog interesa je kombinacija metoda i sastojaka koje sadrže ti proizvodi. Potrošač je i dalje u potrazi za jeftinim, ali najučinkovitijim sredstvom.
Rast popularnosti: vruće čišćenje, umivanje kisikom, balzami za čišćenje i balzami za usne. Ovisno o godišnjem dobu, varira potražnja za pilingom i kremama za intimno područje.
Pad popularnosti: feysslimer (vrsta hvataljke za lice), ljekoviti sapuni. Ovisno o godišnjem dobu, Japance više ne zanima kako oprati kreme za sunčanje. Pada i interes maslacima za tijelo.