Traži

Nakon 20 godina Dior ima novi ženski parfem! Evo što možete očekivati

Nakon 20 godina Dior ima novi ženski parfem! Evo što možete očekivati

JOY by Dior

Tekst: A.P.


Fotografija: Dior Press

Punih je 20 godina prošlo otkako je jedna od najpoznatijih svjetskih kuća predstavila novi ženski parfem. Govorimo o jednom od simbola francuskog luksuza koji je jednako važan u svijetu mode kao i u svijetu ljepote. Dior iza sebe ima brojne parfemske uspješnice kako u ženskoj tako i muškoj kategoriji. Njihov J'adore je i dalje jedan od najprodavanijih parfema na svijetu iako je lansiran davne 1999. godine. Parfem Sauvage je zasjeo na prvo mjesto najprodavanijih muških parfema na svijetu i čini se da taj tron nema namjeru prepustiti konkurenciji. Iste nade se polažu u novi parfem za žene razigranog naziva "JOY by Dior" koji je predstavljen na hrvatskom tržištu prošli tjedan. S vizuala nas gleda prepoznatljivo lice trenutno najveće američke glumačke zvijezde Jennifer Lawrence, koja se lijepo snašla u ulozi ambasadorice kuće Dior. Jennifer je punokrvna ambasadorica u pravom smislu te riječi. Za kuću je angažirana kroz sve njihove značajnije aktivacije od modnih do onih vezanih za beauty novitete te je bila sasvim logičan odabir za ovako veliku kampanju i proizvod od kojeg se puno očekuje.

Joy

Iz Diora kažu kako je "JOY by Dior" njihov dar ženama, a posebno oduševljenje finalnim proizvodom nije krio njegov tvorac François Demachy. Gospodin Demachy je kazao da je u ovaj parfem uloženo puno truda, vremena i razvoja kako bio dobio savršenu formulu i miris koji je prozračan i bistar poput svjetlosti, ali direktan i energičan poput vala sreće i zadovoljstva koji vas obuzmu odjednom.

joy

Kako miriše zadovoljstvo u bočici? Po viziji gospodina Demachyja taj miris je skup pažljivo posloženih nota koje se isprepliću u jednu savršenu cjelinu. Gornje note čine reski bergamot i mandarina, dok se u srednjima vežu francuska ruža i jasmin. Bazu čine baršunaste i direktne note cedrovine, bijelog mošusa, sandalovine i pačulija. Dizajn bočice je jednostavan i efektan s ugraviranim srebrnim nazivom parfema i čepom ukrašenim decentnim srebrnim trakicama koje se presijavaju. Uz parfem je predstavljen i losion za tijelo koji nudi nešto blažu verziju JOY by Dior doživljaja, ali ništa manje luksuznu i poželjnu za novu sezonu pred nama.

Joy losion

Print kampanju prati i video za koji je angažiran poznati redatelj Francis Lawrence s kojim je Jennifer surađivala na kino hitu "Igre Gladi". Kratki film je snimljen u modernoj miminalističkoj vili smještenoj u Hollywoodu i prikazuje Jennifer u glamuroznom izdanju dostojnom holivudske dive i miljenice svjetskog auditorija.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više