Traži

Novi brend koji mijenja pravila kupovine luksuznih beauty proizvoda

Novi brend koji mijenja pravila kupovine luksuznih beauty proizvoda

Beauty Pie


Fotografija: Promo

Beauty Pie je brend koji će promijeniti pravila igre kada je u pitanju kupovina visokokvalitetnih beauty proizvoda

Svi znamo da luksuzna kozmetika ima svoju ponekad i previsoku cijenu, jer pored kvalitetnog i do savršenstva izvedenog proizvoda plaćamo i njegovo ime. Međutim, isto tako znamo za najbolje (ili najgore) čuvanu tajnu u industriji ljepote, a ta je da kozmetički laboratoriji diljem svijeta imaju istu formulu svojih proizvoda za nekoliko brendova. Da pojednostavimo, vaš omiljeni ruž luksuznog kozmetičkog brenda za godinu dana ili za samo nekoliko mjeseci možete naći pod drugim imenom u parfumeriji ili ljekarni. Taman kad ste pomislili kako ste našli svoj omiljeni ruž koji biste nosili do kraja života, on vam nestane s tržišta. Uz to, visoke cijene proizvoda često su neprihvatljive, a tom problemu je sada na kraj stala nova online beauty platforma Beauty Pie na kojoj možete pronaći kvalitetnu šminku po ekstra niskim cijenama koje ne uključuju prodajne marže i ostale namete. Dakle, plaća se samo tvornička cijena.  

Evo kako funkcionira cijela stvar: Beauty Pie svoje proizvode nabavlja direktno iz velikih kozmetičkih laboratorija u Francuskoj, Koreji, Italiji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji i Americi i stavlja ih pod svoj brend. Tako možete kupovati vrhunske proizvode po cijeni od primjerice 24 američkih dolara za maskaru ili 25 američkih dolara za ruž za usne bez ikakvog problema. Ako ste beauty junkie i kupujete mnogo kozmetike, onda će vam se više svidjeti opcija da postanete član za 10 američkih dolara mjesečno i tada cijene postaju super jeftine te ruževe i maskare možete kupiti za svega 3 dolara. Trenutno je najskuplji proizvod osvjetljivač u prahu po cijeni od oko 5 američkih dolara što je smiješno jeftino. Ako se pitate u čemu je kvaka, kvake nema.

Beauty Pie ostaje diskretan o porijeklu zajedničkih formula i neće vam nikad otkriti koji poznati kozmetički brendovi mogu biti povezani s određenim proizvodom Čitajući recenzije korisnika koji su isprobali neke od proizvoda, spominjale su se teksture koje podsjećaju na ruževe Charlotte Tilbury, Bobbi Brown, puderi koji su vrlo slični Armanijevim, lineri koji su teksturom slični NARS-u i mnogim drugim poznatim kućama. Jesu li to isti proizvodi ili nisu, to uopće nije važno. Važno je samo da su kvalitetni i svima cjenovno prihvatljivi. 

Pakiranje je privlačno već na prvi pogled, jednostavno i elegantno, bez ikakvih dodataka. baš poput profesionalnih brendova koji naglasak stavljaju na sastojke i formule svojih proizvoda. Cijelu priču su pokrenuli ljubitelji kozmetike koji u industriji rade već dugi niz godina i vrijedno sakupljaju sve proizvode koji se pojave na tržištu. A s obzirom na to da vjeruju kako ima puno istomišljenika stvorili su beauty klub za sve ovisnike. Proizvodi su zasad dostupni samo u Americi i Velikoj Britaniji, ali planiraju se širiti na ostatak svijeta, a vrijeme će pokazati hoće li ovaj potez poremetiti beauty industriju i hoće li parfumerijama i supermarketima padati promet. Sigurna je samo ona da svaka roba nađe put do svojeg kupca, a one dame kojima nije važno ime na pakiranju dobrodošle su u Beauty Pie svijet. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više