Search

Od jučer ruževe prije kupnje možete isprobati - na Pinterestu!

Od jučer ruževe prije kupnje možete isprobati - na Pinterestu!

Opcija koja bi mogla u potpunosti promijeniti način na koji kupujemo make-up

Tekst: T.L.


Image: Pinterest,
Unsplash,
Pexels

Nikada niste bili pretjerano oduševljeni testerima u drogerijama, a ne usrećuje vas niti kupovanje šminke na neviđeno? Srećom, čini se da je tim mukama došao kraj. Naime, popularna online platforma Pinterest, koju smo dosad prvenstveno koristili za moodboarde i čuvanje inspirativnih fotografija, u utorak je predstavila novu opciju "Try On" koja korisnicima omogućava da virtualno isprobaju šminku prije kupnje.

Koristeći tehnologiju proširene stvarnosti, aplikacija vam nudi mogućnost da odabrane ruževe, uz Pinterest (selfie) kameru, virtualno isprobate na svojim usnama kako biste stekli dojam pristaje li vam boja koja vam je zapela za oko ili se pak radi o potpunom promašaju. Pinterest vam omogućava da sačuvate lookove ako vam se sviđaju kako biste kasnije lakše kupili omiljeni proizvod ili vam preporučuje slične nijanse koji bi mogli pasati vašem tenu. U početnoj fazi opcija je dostupna korisnicima samo u SAD-u, a jedino što oni mogu isprobavati su ruževi i to selektiranih marki kao što su bareMinerals, Estée Lauder, Sephora, Neutrogena and L'Oréal's NYX Professional Makeup, YSL Beauté, Lancôme i Urban Decay. No, to je zasigurno tek početak. Dok su ljepota i make-up teme koje ćemo najčešće pronaći na platformama kao što su YouTube ili Instagram, Pinterest također slovi kao top beauty destinacija. Sudeći po navodima platforme, samo u SAD-u 52 milijuna korisnika na Pinterestu pretražuje beauty sadržaj svaki mjesec. Istraživanje iz 2018. godine je pak pokazalo da 87% Pinnera dolazi na Pinterest s namjerom da pronađe proizvod koji će kupiti. Iz stožera platforme potvrdili su kako su svoju novu opciju odlučili započeti upravo s ruževima jer se radi o najtraženijem beauty pojmu u njihovoj tražilici. Uzmemo li ove brojke u obzir, jedino što čudi jest da ovakva beauty opcija nije stigla ranije.

Od jučer ruževe prije kupnje možete isprobati - na Pinterestu! (фото 1)

Nova "Try On" opcija nastala je, naime, kao rezultat jednogodišnjeg istraživanja i rada, a svojevrsna je ekstenzija Pinterest Lensa, alata koji vam omogućava da, na temelju sličnosti, pretražujete platformu fotografirajući objekte u stvarnom svijetu. Namjena nove opcije je zadržati pažnju korisnika prije nego što odluče koji će brend i nijansu kupiti, dopustiti im da eksperimentiraju prije nego što pronađu ono što im najbolje pristaje, a dugoročni je cilj privući korisnike i odvratiti ih od traženja beauty proizvoda preko tražilice Googlea ili Amazona. Doduše, iz Pinteresta su naglasili da "platforma nema nikakve izravne financijske koristi od kupnje te da će se nastaviti financirati putem oglašavanja". To će, naravno, privući (pametne) brendove da ulože u svoje reklame upravo na Pinterestu.

Od jučer ruževe prije kupnje možete isprobati - na Pinterestu! (фото 2)

Pinterest, doduše, nije prvi koji je lansirao opciju virtualnog isprobavanja make-upa. Sa sličnom je idejom prošle godine debitirao YouTube koji je svojim korisnicima omogućio da isprobaju šminku tijekom gledanja video recenzija no opcija nije dostupna na svim videima već samo na onima brendova koji surađuju s YouTube-om unutar njihove FameBit divizije. Druge slične aplikacije koje koriste prednosti proširene stvarnosti s istom svrhom su YouCam Makeup, Sephora's Virtual Artist i Ulta's GLAMLab dok L'Oréal nudi mogućnost isprobavanja proizvoda na službenoj web stranici. Pinterestov "Try On" ipak je ponešto drukčiji. Sve druge aplikacije teže stvoriti zajednicu korisnika što Pinterest ne mora činiti s obzirom na to da ima više od 320 milijuna zabilježenih korisnika, a druga ključna razlika je u tome što ova opcija nema filtere za uljepšavanje jer vam želi dati čim realniju sliku kako ne biste pri kupnji bili u zabludi.

Od jučer ruževe prije kupnje možete isprobati - na Pinterestu! (фото 3)

"Naša filozofija je da ne želimo koristiti umjetnu inteligenciju i proširenu stvarnost samo zato da bismo bili pioniri. Mi ih želimo koristiti kako bi one poboljšale svakodnevni život naših korisnika", izjavio je Jeff Harris iz Pinteresta koji je naglasio i kako su ruževi samo početak, a "Try On" će uskoro dobiti i svoj produžetak pa će korisnici moći isprobavati i druge beauty proizvode kao što su, primjerice, sjenila ili maskare. Platforma, naime, nema aspiracije postati novi Amazon već podignuti angažman korisnika čije brojke nisu ispunile očekivanja nakon redizajna aplikacije prošle godine, a što je rezultiralo padom vrijednosti dionica. Nove opcije kao što je "Try On" imaju namjeru vratiti Pinterestu staru slavu, no, na koncu, kakav god biznis plan bio, jedino što je za korisnike važno jest da nam omogućava neka nova, praktičnija iskustva koja će naše hektične živote učiniti barem malo lakšima. Nestrpljivo čekamo međunarodnu ekspanziju "Try On" opcije. Svijetla budućnost lišena zastrašujućih testera u drogerijama, čini se, sve je bliže.

Leave a comment

više