Traži

Shiseido kupio Drunk Elephant za 845 milijuna dolara - koja je tajna uspjeha brenda koji obožavaju millennialsi?

Shiseido kupio Drunk Elephant za 845 milijuna dolara - koja je tajna uspjeha brenda koji obožavaju millennialsi?

Potez o kojem bruji cijela beauty zajednica

Tekst: Ema Glavina


Fotografija: Drunk Elephant,
PR,
Instagram

Nakon mjeseci nagađanja, sad je i službeno - japanski beauty gigant, Shiseido, kupio je jedan od najpopularnijih američkih clean brendova, Drunk Elephant. Objašnjavajući cijenu od 845 milijuna američkih dolara, izvršni direktor Shiseida, Masahiko Uotani, rekao je kako se radi o jednom od najbrže rastućih beauty brendova svih vremena, a u konačnici i prilici koja se nije smjela propustiti. Drunk Elephant se tako pridružio brojnim poznatim i utjecajnim brendovima koji se već nalaze pod okriljem ove grupacije, poput Narsa, Bare Mineralsa, Laure Mercier, Zadig & Voltaire i drugih, i baš je to jedan od razloga zbog kojih se njegova osnivačica, Tiffany Masterson, odlučila izravno obratiti pratiteljima na društvenim mrežama.

Naime, budući da se Drunk Elephant se smatra jednom od pionirskih brendova clean kozmetike, kojem je transparentnost sastojaka apsolutni prioritet, a onda i briga oko svojih korisnika koja se očituje kroz stalnu komunikaciju, mnogi su već počeli postavljati pitanje razine kompromisa na koje su u ovoj priči morali pristati. Međutim, Masterson uvjerava kako razloga za brigu nema. "Ne mogu biti uzbuđenija zbog činjenice što smo pronašli partnera koji razumije našu viziju, identitet brenda i koji nam dopušta da ostanemo ono što jesmo. Da nismo objavili početak suradnje, ne biste ni znali da se bilo što promijenilo, i upravo je to bio cilj", objasnila je.

Shiseido kupio Drunk Elephant za 845 milijuna dolara - koja je tajna uspjeha brenda koji obožavaju millennialsi? (фото 1)

Osim toga, napisala je i kako će njena uloga u brendu ostati ista, kako na projektu ostaje raditi isti tim ljudi,  kako se sastav proizvoda sigurno neće mijenjati, kako će se raditi prema cruelty free principima te kako cijene neće rasti. Nekih će promjena ipak biti, ali naglašava kako je mahom riječ o onima s pozitivnim predznakom, poput mogućnosti brže proizvodnje, širenja tržišta i dodatnom približavanju vrijednostima u koje vjeruju, poput potpune održivosti.

Zanimljivo je podsjetiti i na početak cijele Drunk Elephant priče. Tiffany Masterson je, naime, baš poput svoje majke, planirala biti kućanica i nije imala nikakve poduzetničke ambicije. Međutim, kad su joj djeca malo narasla, odlučuje da želi zaraditi nešto dodatnog novca i kreće s prodajom sapuna za čišćenje lica malezijskog podrijetla koji prvo doživljava uspjeh, da bi kasnije od respektabilnih internet stranica bio proglašen lošim za kožu, odnosno još jednim u nizu proizvoda čiji sastojci ne odgovaraju učincima do kojih se tvrdi da dovodi. Masterson se otprilike u to vrijeme počinje zanimati za sastojke od kojih se kozmetika radi; kakvo im je međudjelovanje i kakav efekt imaju na našoj koži.

Shiseido kupio Drunk Elephant za 845 milijuna dolara - koja je tajna uspjeha brenda koji obožavaju millennialsi? (фото 2)

I sama je imala cijeli niz problema s kožom, bila je masna na dijelovima, sklona nepravilnostima, osjetljiva, uz povremeno crvenilo... Još nikad nije pronašla proizvod koji bi djelovao na duže staze, a tijekom svoje edukacije je došla do slavnih "sumnjivih 6" sastojaka (silikoni, esencijalna ulja, parfemi...) koji se masovno koriste u kozmetičkim proizvodima, a koji, jednom kad ih se eliminira, kožu vraćaju u njeno normalno stanje. Kaže da joj je postalo savršeno jasno da ako je koža kroz dulji period izložena raznim iritantnim sastojcima, šteta se počinje akumulirati, a naša koža "odjednom" postaje osjetljiva.

To je zapravo dobra vijest, budući da Masterson tvrdi da je probleme takve naravi vrlo lako adresirati. Tako je nastala i njena linija kozmetičkih proizvoda s jasnom i jednostavnom misijom. Uzela je najbolje od sintetičkih i organskih sastojaka, koji dokazano imaju samo pozitivno djelovanje na kožu. Osmislila je proizvode s visokim udjelom aktivnih supstanci, pravilnom pH razinom i pakiranjima koja će vas sasvim sigurno pozvati da ih primite u ruke. Rezultat je takozvana klinička čista kozmetika koja sadrži sve što je potrebno za vašu dnevnu i večernju rutinu.

Tiffany Masterson

Kad smo kod rutine, Masterson kaže da je ona dobra samo koliko i najlošiji proizvod u njoj, koji je pak dobar koliko i njegov najlošiji sastojak. Drugim riječima, za maksimalne se rezultate preporučuje igranje na sigurno i biranje cijele rutine iz Drunk Elephant asortimana (ime je nastalo prema opojnom efektu koji konzumiranje biljke marule, koju Masterson obožava koristiti u proizvodima, ima na slonove koji je konzumiraju). I dok bi svakome od vas preporučili da se pomno upoznate s njihovim asortimanom i pronađete proizvode koji bi vam najbolje odgovarali, izdvojit ćemo njihove najprodavanije proizvode u koje se kunu zadovoljni korisnici diljem svijeta.

Na prvom se mjestu svakako nalazi T.L.C. Sukari Babyfacial, eksfolijator s AHA/BHA kiselinama koji služi kao maska za lice novog doba i rješava probleme umorne kože, neujednačenog tena i prvih znakova starenja, a koji je Allure proglasio najboljim proizvodom prošle godine, a Sephora uvrstila na popis najprodavanijih proizvoda. Mogao bi vas zanimati i B-Hydra Intensive hidratantni serum opisan kao "hladna čaša vode za vaše lice", kao i C-firma Day Serum koji obiluje vitaminom C s antioksidativnim svojstvima te Protini Polypeptide Cream, odnosno krema za lice s visokim udjelom aminokiselina, peptida i folne kiseline, koji zajedno potiču stvaranje kolagena.

Shiseido kupio Drunk Elephant za 845 milijuna dolara - koja je tajna uspjeha brenda koji obožavaju millennialsi? (фото 3)

Za kraj, moramo spomenuti i naš favorit, D-Bronzi Anti-Pollution Sunshine Drops, čija će vam kapljica u omiljenoj toniranoj kremi ili puderu omogućiti da uvijek izgledate blago preplanulo. Jedini problem u cijeloj priči je, baš kao što je slučaj i kod brojnih drugih brendova, što Drunk Elephant nije dostupan u Hrvatskoj. U SAD-u je široko rasprostranjen (moguće ga je pronaći u svakoj Sephori), dok ga u Europi možete nabaviti tek u Ujedinjenom Kraljevstvu (Space NK).

Ipak, dobra je vijest da je većina proizvoda dostupna i na webshopu Cult Beauty koji dostavlja i u Hrvatsku, a od jednog smo zastupnika kozmetike u neformalnom razgovoru čuli i da se pregovara o njihovom dolasku u Hrvatsku, pogotovo u svjetlu najnovijih informacija. Trebamo li uopće napominjati koliko se jako tome nadamo?

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar