
Tom Ford lansira liniju luksuznih proizvoda za njegu kože! Evo što možete očekivati...
Nakon tri godine istraživanja
Talijansku modnu kuću Gucci vratio je na modnu mapu, izgradio vlastiti modni i beauty imperij, a sada će se američki dizajner Tom Ford posvetiti i spašavanju kože lica žena diljem svijeta. Poduzetnik je, naime, osnovao beauty liniju "Tom Ford Research" posvećenu luksuznoj njezi kože, a ti proizvodi će se pridružiti parfemima i dekorativnoj kozmetici, koje pod svojim imenom proizvodi od 2006., odnosno 2011. godine. Time što je asortiman brenda proširen i na skincare proizvode, "Tom Ford Beauty" je na dobrom putu da postane najjači dizajnerski brend u svijetu ljepote. Zarada od beauty asortimana Toma Forda, koji potpisuje više od 60 parfema, procjenjuje se na milijardu dolara, a brend slovi za 25. najprodavaniji beauty brend na svijetu. Bitno je za napomenuti da je brend u vlasništvu giganta beauty industrije Estée Lauder Cos. Inc. što znači da iza sebe ima ogromnu mašineriju koja mu svesrdno pomaže u poslovanju.
Zato i ne čudi činjenica da je Ford dobio priliku surađivati s nekim od najboljih američkih znanstvenika pri kreiranju linije proizvoda za njegu kože. Ford je, kako tvrdi WWD, zatražio i dobio suvremeno opremljen laboratorij u kojem se protekle tri godine radi na lansiranju proizvoda brenda. Za sad su predstavljena dva proizvoda - Serum Concentrate čija cijena iznos 350 dolara te Crème Concentrate, krema koja će biti dostupna za kupnju po cijeni od 450 dolara. Serum i krema dostupni su za kupnju u Sjedinjenim Američkim Državama, a na globalnom tržištu bit će predstavljeni u rujnu.
Jedan od glavnih sastojaka ovih luksuznih "mazalica" je kofein, a na listi su i rijetka vrsta bijelog kakaa te japanski zeleni čaj gyokuro. "Prije nekoliko godina, dermatolog mi je rekao da su najbolji lijek za natečene očne kapke vrećice čaja namočene u vodi. I svaki put kad sam ih stavio na oči primijetio sam kako mi je koža hidratizirana", izjavio je za WWD dizajner. U proizvodima se nalaze i glikolna, mliječna i hijaluronska kiselina te peptidi, a najviše pažnje posvećeno je istraživanju kofeina i njegovih učinaka na kožu lica. Trebalo je proizvesti čak 75 različitih formula da bi se došlo do one dobitne, a još tri proizvoda, uključujući i kremu za područje oko očiju, brend "Tom Ford Research" lansirat će u ožujku 2020. godine.
Visoka učinkovitost i znanstveni pristup njezi kože samo su neke od karakteristika ove beauty linije kojima se Ford hvali putem svojeg Instagram profila, a kao glavni učinci kreme Crème Concentrate navedeni su sjajna i svijetla koža lica te 24 sata duga hidratizacija. Krema vidljivo smanjuje pore, sitne linije i bore, dok serum pomaže u ujednačavanju tona kože i postizanju glađe teksture kože. Ova "ozbiljna" linija za njegu kože, kako je Ford naziva, uniseks je, klinički testirana i postiže garantirani efekt, a među najvećim manama joj je visoka cijena . S druge strane, dizajner je s make-upom i parfemima već zaradio povjerenje beauty insajdera kojima troznamenkaste cifre sigurno neće stajati na putu do njegovane i blistave kože.
Napišite komentar