Traži

Victoria Beckham ovaj beauty brend bira za modele na svojim revijama - otkrijte Augustinus Bader!

Victoria Beckham ovaj beauty brend bira za modele na svojim revijama - otkrijte Augustinus Bader!

Misija je znanost u službi poboljšanja života

Tekst: E.G.


Fotografija: PR

Obožavamo otkrivati nove beauty brendove, možda i više nego što nam stanje na računu dozvoljava. Teško je odoljeti svim tim lijepim pakiranjima, preporukama prijatelja i poznanika i, konačno, sastavima i načinima proizvodnje u koje se proizvođači uvijek kunu da su najbolji mogući. Posljednje ime koje je privuklo našu pažnju je ono njemačkog brenda Augustinus Bader. Kad bolje razmislimo, na njega smo nailazili u brojnim beauty člancima i prije, no Victoria Beckham mu je osigurala reklamu koja gotovo da i nema cijene. Naime, upravo su proizvodi ovog brenda odabrani da se nanose na lica modela koji su nosili njenu posljednju reviju na Tjednu mode u Londonu. Kako je sama Victoria Beckham izjavila, ove je sezone htjela prikazati prozračne i sjajne beauty lookove, i bilo joj je važno da djevojke izgledaju odmorno i svježe. Dodala je kako se u tu priču Augustinus Bader savršeno uklapa i da voli brend zbog toga što su mu proizvodi toliko bogati i hranjivi, a najvažnije je i to što dozvoljavaju koži da diše.

Victoria Beckham nije jedina poznata osoba koja javno hvali Augustinus Bader. I glumica Diane Kruger je nedavno u velikom beauty intervjuu za InStyle otkrila kako joj netko nedavno preporučio njihovu kremu i kako je obožava. No, po čemu se ovaj brend ističe od ostalih? Za početak, njegov je osnivač, Augustinus Bader, jedan od vodećih svjetskih stručnjaka iz područja biomedicine, a posebno područja interesa su mu regenerativni procesi u tijelu. Profesor Bader čvrsto vjeruje da najbolje od znanosti i medicine treba biti dostupno svima, neovisno o njihovom društvenom položaju, pa putem svoje zaklade nudi besplatne usluge i tretmane onima kojima je to najpotrebnije. Njegova beauty linija je također rađena prema znanstvenim načelima, a znanstvena otkrića vidi kao sredstvo poboljšanja ljudskih života. Za razliku od brojnih drugih, sastoji se tek od dva proizvoda; The Rich Cream i The Cream, čijih 50 ml (trebala bi vam biti dovoljna za 6 tjedana upotrebe) stoji 265 dolara. Obje su kreme namijenjene obnavljanju stanica kože, ali je The Rich Cream namijenjena suhoj koži i odlična je za nanošenje prije spavanja, dok je The Cream pogodnija za one s normalnim i suhim tipom kože i kao dnevna varijanta. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar