
Zagreb dobio vrhunski DermaCare centar
Jedinstveni koncept
Antonija Blaće i Anita Dujić Veljača urbane su ratnice koje se suočavaju s izazovima koje se danas postavlja pred žene - biti lijepa i dotjerana u svakom trenutku i posvuda te se ne bojati pomicati granice. Svoje snažne, ali i nježne strane, Antonija i Anita su pokazale u kampanji za DermaCare centar koji je odnedavno prisutan na tri lokacije u Hrvatskoj.
Dermalogica proizvodi su proveli tihu revoluciju i već imaju kultni status među stručnjacima za ljepotu diljem svijeta. Već 25 godina linija proizvoda Dermalogica nastaje u International Dermal Institutu bez štetnih i iritirajućih sastojaka koje kombiniraju vrhunski stručnjaci. Brojna istraživanja omogućuju predviđanje trendova, ali i nove mogućnosti u njezi kože. Jedna od njih je Face MappingTM, revolucionarna metoda koja omogućuje analiziranje svakog dijela lica i prilagođavanje njege svakom pojedinom klijentu.
Stručnjaci iz DermaCare centara u mogućnosti su pristupiti i najzahtjevnijim problemima kože. Multidisciplinaran pristup, stalna edukacija i njihovo osposobljavanje pružaju sigurnost u postizanje dugotrajnih ciljeva. "Lijepa koža i kosa su ponajprije zdrava koža i kosa i to je naš najvažniji cilj u DermaCare centrima. Pratimo sve što se događa u svijetu ljepote kako bismo ispunili želje naših klijenata. Odlučili smo se za proizvode koji su provjereni po svome sastavu, sigurni za upotrebu i što je također vrijedno spomenuti - proizvode koji su učinkoviti. Iznimno nam je zadovoljstvo i što ćemo našim korisnicama riješiti problem nedostatka vremena te u jednom prostoru ponuditi kompletnu uslugu savjetovanja i njege kose i kože", izjavila je vlasnica DermaCare centra, Jelena Batić.
Za one koji žele više, u Jane Iredale make-up sobi održavaju se individualne make-up škole uz koje svatko može postati svoj vizažist. Jane Iredale je utemeljila istoimenu liniju make-up proizvoda, a estetsku industriju prva je opskrbila proizvodima na bazi minerala jer je ženama željela ponuditi proizvode koji će ponajprije pomoći u održavanju zdrave i lijepe kože. Tu su i Biosilk proizvodi za obojanu kosu, hidrataciju i volumen kao novost na hrvatskom tržištu i imaju rješenje i za najzahtjevniju kosu te nezaobilazni Chi proizvodi za njegu i bojanje kose koji su po svojim formulama inovativni, hranjivi, ali i bez štetnih sastojaka koji izazivaju iritacije.
Kampanju DermaCare centra (Teslina 12) stilski potpisuju modni fotograf Goran Matijašec, art direktor za Chi Ivica Palinić uz pomoć hair stylista Korane Patafte, službenih make-up artista Sabine Šarić Novak za Jane Iredale i Marijane Gluić, te uz prekrasnu energiju Antonije Blaće i Anite Dujić Veljače.