
Brojni poznati na otvorenju prve samostalne izložbe Brune Kazinoti
"YOUth" u Laubi
Ova izložba ujedno je i početak projekta Art Büro 24/7 kojim se potiče umjetnička izvrsnost sa ciljem valorizacije ženskih umjetnica koje stvaraju u prekarnim uvjetima rada u ovim tranzicijskim zemljama. Projekt je jedinstven i pionirski jer do sada postoji vrlo mali broj nagrada za ženske umjetnice. Osim Vanje Žanko, umjetničke direktorice u radu ovog projekta sudjeluje međunarodni žiri, relevantni kustosi i direktori umjetničkih institucija, zaklada i udruga.
Izložbu "YOUth" nisu propustili brojni ljubitelji fotografije i umjetnosti poput: Josipe Lisac, Đurđe Tedeschi, Saše Šekoranje, Darija Srne, Andreje i Hrvoja Čermaka, Mirana Kurspahića, Nenada Korkut, Damira Markovine, Petre Kurtele, Ogi Antunac, Mare Bratoš, Tatjane Dragović, Loredane i Tomislava Bahorića i brojnih drugi.
Osnivačica hrvatske verzije portala Büro 24/7 Mirela Forić Srna Mirela osobito je ponosna što ovaj kulturni projekt započinju s izložbom iznimno talentirane fotografkinje Brune Kazinoti i na taj način pružaju podršku mladim umjetnicima da se pokažu u najboljem svijetlu i ostvare još jedan korak naprijed u svojoj karijeri. Büro 24/7 projekt globalno podržava mlade talente iz svih društveno relevantnih područja što je praksa koju hrvatska verzija portala Büro 24/7 želi ustaliti i u našoj regiji.
Brojni uzvanici tu večer uživali su u nagrađivanim i priznatim Korlat vinima benkovačko - stankovačkog vinogorja. Na izložbi su predstavljene i tri njihove vrhunske sorte Syrah, Merlot i Cabernet Sauvignon. Dašak Pariza tu večer donijela je francuska Lierac dermokozmetika koja nudi paletu visokoučinkovitih proizvoda koji svakoj ženi neovisno o tipu kože i dobi, daju jedinstven osjećaj luksuza, glamura i dermokozmetički odgovor koji traži. Suradnja između francuske dermokozmetičke kuće Lierac i Brune Kazinoti prirodan je slijed Brunine povezanosti s Parizom kao gradom koji je neprestano inspirira i nadahnjuje.
Da najbolji uvijek idu uz najbolje potvrđeno je i prijateljstvom s berlinskom kućom Liebeskind koja se predstavlja kolekcijom torbi i modnih dodataka, pažljivo odabranih materijala, prirodno tretirane koža, najfinije tkanine. Berlin je ostao i bio Brunina umjetnička oaza stvaranja i izražavanja, i njegov duh uvijek je prisutan u njenom radu.
Rad Brune Kazinoti posjeduje dozu mraka koji zna biti sveprisutan ali posve neopipljiv. Glavni fokus joj je na muškim modelima, na dečkima koji izgledaju kao pripadnici "skinhead" subkulture koja u suštini više ne postoji. Time se kod Kazinoti miješaju emocije kakve ne može kontrolirati. U jednom trenutku posve je romantična prema svom objektu dok se u drugom hladno odvaja od njega, cilja ga svojim oružjem, stvara distancu čvrstu poput cementa. Njena potreba za fotografiranjem isključivo muških modela koji svojim izgledom ne podsjećaju na modele značajna je simptomatika. Kod Brune Kazinoti opsesija zamjenjuje strast jer svojom kamerom konstruira detalje koji su samo njoj poznati. Ponekad ih i sama sebi ne želi otkriti. Njena konekcija s modelima nije svakodnevna iako se takvom može činiti. Odnos koji ima prema svojim objektima zna biti izuzetno naelektriziran kao da izaziva demone spola koji pokušava razumjeti. U njenom radu konstantno se pojavljuju trenuci gdje dodatno želi udaljiti modela od sebe time što ga fotografira s leđa, eliminirajući njegovu osobnost.
Iako su njeni modeli gotovo teenageri oni posjeduju faktor sirove privlačnosti, muškarca u stvaranju. U jednom trenutku postavlja se kao romantična zavodnica koja očekuje da ju prodorni pogledi njenih objekata zavedu no već u drugom trenutku postavlja granice udaljenosti, hladno se povlači. Njen rad iz trenutaka intimnosti bježi u mrak hladnoće. Želju da direktno pristupi objektu krije voajerizmom kao svojom zaštitom. Zbog toga je kamera dio nje poput dijela tijela. Ona ju oslobađa i štiti, otkriva i krije, manipulira i zavodi. Cilj rada Brune Kazinoti nije umjetnost niti evociranje umjetnosti. Previše je intiman odnos koji ima sa svojom kamerom da bi ju "prodala" kao alat umjetnosti. Njena kamera zna biti tvrdoglava i sebična manipulatorica dok se u sekundi može pretvoriti u zavodnicu nježnog pogleda. Sve to odražava unutrašnji dualitet Brune Kazinoti jer kamere je njen najbolji prijatelj, terapeut, skriveni šaptača tajni koje nikada neće otkriti i dio tijela bez kojeg ne može. Bruna Kazinoti dakle mora snimati jer za nju druga opcija ne postoji (iz predgovora Grge Zečića.)
"Ovo je moja prva velika samostalna izložba u Zagrebu i jako sam sretna da sam je ostvarila u sklopu projekta Art Büro 24/7 koji promiče mlade umjetnice. Selekcija predstavlja dio mog rada u kojem moda nije direktno umiješana, i nije u prvom planu. Među selekcijom nalaze se i fotografije iz privatnih serija na kojima su moji bivši dečki što ovaj postav čini dodatno intimnijim i iskrenijim." Bruna Kazinoti