- 01
- /
- 56
- 02
- /
- 56
- 03
- /
- 56
- 04
- /
- 56
- 05
- /
- 56
- 06
- /
- 56
- 07
- /
- 56
- 08
- /
- 56
- 09
- /
- 56
- 10
- /
- 56
- 11
- /
- 56
- 12
- /
- 56
- 13
- /
- 56
- 14
- /
- 56
- 15
- /
- 56
- 16
- /
- 56
- 17
- /
- 56
- 18
- /
- 56
- 19
- /
- 56
- 20
- /
- 56
- 21
- /
- 56
- 22
- /
- 56
- 23
- /
- 56
- 24
- /
- 56
- 25
- /
- 56
- 26
- /
- 56
- 27
- /
- 56
- 28
- /
- 56
- 29
- /
- 56
- 30
- /
- 56
- 31
- /
- 56
- 32
- /
- 56
- 33
- /
- 56
- 34
- /
- 56
- 35
- /
- 56
- 36
- /
- 56
- 37
- /
- 56
- 38
- /
- 56
- 39
- /
- 56
- 40
- /
- 56
- 41
- /
- 56
- 42
- /
- 56
- 43
- /
- 56
- 44
- /
- 56
- 45
- /
- 56
- 46
- /
- 56
- 47
- /
- 56
- 48
- /
- 56
- 49
- /
- 56
- 50
- /
- 56
- 51
- /
- 56
- 52
- /
- 56
- 53
- /
- 56
- 54
- /
- 56
- 55
- /
- 56
- 56
- /
- 56
BURO. i Farmacia predstavili "Summer Essentials" beauty box na velikom partyju u Zagrebu
Tulum koji je potrajao u noć
U zagrebačkom Katranu sinoć je održan veliki party povodom lansiranja novog elegantnog beauty boxa "Summer Essentials" koji je rezultat suradnje Farmacije i portala BURO. Ovo je treće izdanje popularnog boxa koji je prošle godine rasprodan u roku od tjedan dana. Ove sezone naglasak je na suncu, točnije na proizvodima koji su vam nužni prije, tijekom i nakon izlaganja sunce. Svi proizvodi su odabrani od strane Farmacijinih stručnjaka kao vrhunski u svojim kategorijama te možete biti sigurni da vas očekuje pomno odabran sadržaj s profesionalnom preporukom: "Strategija Farmacije uključuje ciljano savjetovanje svojih klijenata i preporuku učinkovitih proizvoda (u ovom slučaju njege na suncu) iz čega proizlazi relevantan sadržaj koji rado dijelimo s portalom BURO. koji u svim drugim kategorijama ima visok standard vezan za sadržaje." - kazala je Željka Suvajac Pichler, marketing menadžerica za Farmaciju.
U "Summer Essentials" boxu nalazi se 10 proizvoda s potpisom brendova: Apivita, La Roche Posay, Nuxe, Avene, L'Erbolario, Eucerin, Uriage, Lierac, Rapid Bronze i Phyto, a više o svakom proizvodu i njegovoj namjeni možete saznati ovdje.
Uzvanike je na početku večeri pozdravila osnivačica portala BURO. Mirela Forić Srna koja je izrazila zadovoljstvo ovim partnerskim odnosom: "Ovo je treće izdanje beauty boxa po redu i nadam se da će biti uspješno kao i protekla dva koja su se rasprodala u rekordnom roku. Sadržaj boxa je iznimno bogat i stručnjaci iz Farmacije su stvarno odabrali najbolje i najkvalitetnije proizvode koje možete pronaći u ljekarnama danas".
Magistra Farmacije Maša Čop je kazala da je sadržaj kutije pomno odabran kako bi kupci dobili najbolju njegu uz umjerenu cijenu: "Kada smo razmišljali o sadržaju trećeg izdanja beauty boxa na umu smo imali kupca i njegove potrebe. Željeli smo svim našim kupcima ponuditi najbolje namjenske proizvode iz ponude Farmacije po cijeni koju si mogu priuštiti. Mislim da smo u tome i uspjeli" - kazala je.
Na ulazu u Katran uzvanike je dočekala instalacija s bijelim leptirima koju je osmislila arhitektica Nina Mia Čikeš, a koja se pokazala kao Instagram kutak večeri gdje su svi poželjeli napraviti fotografiju: "Instalacija je zamišljena kao prolaz između dva prostora međusobno različite atmosfere, tako što se bazični kvadrat transformira u heksagon, koji je ujedno i zaštitni element ovogodišnjeg Beauty Box-a, dok samu transformaciju prate leptiri kao istaknuti simboli nadolazećih promjena." - kazala je.
U dobroj atmosferi koju je zagrijala DJ Rea s r'n'b hitovima 90-ih godina i beauty novitetima uživala su brojna poznata lica uključujući Izabel Andrijanić, Lidiju Lešić, Tatjanu Dragović, Matiju Vujicu, Nevenu Rendeli, Anamariju Brkić, Alex Milinković, Sonju Lamut, Mariju Kulušić, Anamariju Ricov i brojne druge... "Summer Essentials" je od danas u prodaji, a možete ga pronaći u Farmacijinim specijaliziranim prodavaonicama po cijeni od 299,00 kuna.
Related articles
Buro 24/7 Selection
Leave a comment