Film Ivone Juka prikazan u sklopu Pula Film Festivala

Projekcija oduševila publiku u Puli

U sklopu Pula Film Festivala, najvećeg filmskog festivala u Hrvatskoj sinoć je održana projekcija debitantskog cjelovečernjeg filma redateljice Ivone Juka, "Ti mene nosiš", koji je oduševio publiku u pulskoj Areni i još jednom dokazao da spada među najbolje hrvatske filmove u posljednjih 20-ak godina

Nakon nastupa u Karlovym Varyma Ivona Juka sa svojom filmskom ekipom nastavlja svoje putovanje, a Pula je bila logičan nastavak puta filma koji je dobio pozitivne kritike gdje god se pojavio. Ništa drugačije nije bilo ni u čarobnoj pulskoj Areni, gdje je više od 7000 posjetitelja i ljubitelja filma puna 2 sata i 30 minuta uživalo u filmskom ostvarenju koje se s razlogom nameće kao jedan od najboljih hrvatskih filmova u posljednjih 20 godina.

Što doista misle o filmu publika i mediji pokazali su već na crvenom tepihu gdje su autorsku i glumačku ekipu dočekali velikim pljeskom, dok je vrhunac cijele ove priče bio na poklonu glumaca pri čemu su ovacije trajale gotovo 10 minuta i gdje je objektivna filmska publika pokazala da je prepoznala vrijednost redateljskog rada Ivone Juke, ali i cijele ekipe koja je sudjelovala u stvaranju filma "Ti mene nosiš".

Film Ivone Juka prikazan u sklopu Pula Film Festivala (фото 1)

A film donosi priču koja istražuje ženski identitet u ulozi kćeri i što ta uloga može nositi. Zato je i Ivona Juka odabrala triptih, tri priče o trima kćerima, različitih godina, statusa i iz različitih obitelji, kako bi prikazala više od jednog intimnog odnosa i pokrila širu paletu odnosa. Jedna kći tek gradi odnos s ocem, druga kći svoj izgrađen odnos nepovratno gubi, a treća kći se suočava s porušenim odnosom kako bi lakše prihvatila budućnost. Ono što je karakteristično za ovaj projekt i film je činjenica da je sniman 72 dana na 92 lokacije u Hrvatskoj, Srbiji i Crnoj Gori te je u filmu glumilo 70 glumica i glumaca koji su zajednički doprinijeli odličnom filmskom i umjetničkom ostvarenju.

Film Ivone Juka prikazan u sklopu Pula Film Festivala (фото 2)

Film Ivone Juka prikazan u sklopu Pula Film Festivala (фото 3)

Film Ivone Juka prikazan u sklopu Pula Film Festivala (фото 4)