Traži

Weekend Media Festival slavi deseti rođendan!

Weekend Media Festival slavi deseti rođendan!

Jubilej festivala

Urednik: E.G.


Fotografija: PR

Slavlje će proteći u znaku zanimljivih predavanja i najluđih partyja do sada

Jubilarni Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna  na svima dobro poznatoj lokaciji stare Tvornice duhana u Rovinju. Svake godine ljestvica se, organizacijski i sadržajno, diže sve više i više, a što su nam organizatori pripremili za ovu godinu, jedva čekamo saznati. Dio programa već znamo, pa ćemo na Weekendu ove godine, između ostaloga, saznati  što to žene žele i kako državu izbrendirati na svjetskoj razini s minimalnim budžetom. Novosti nas očekuju i u nagradama BalCannes i SoMo Borac.U potpuno novom vizualnom ruhu, Festival će ugostiti Fince koji će predstaviti svoju kampanju u kojoj su kroz 62 emojija za mobitel na duhovit i ironičan način svijetu predstavili manje poznate činjenice o Finskoj. Sa samo 30 uloženih eura, kampanja je dala rezultate vrijedne 3,8 milijuna eura, a vidjelo ju je 250.000 ljudi diljem svijeta. U čemu je tajna, otkrit će Petra Theman, ravnateljica javne diplomacije Ministarstva vanjskih poslova i glavna tajnice finskog Promidžbenog odbora.

Weekend Media Festival slavi deseti rođendan! (фото 1)

Na vječno pitanje "Što žene žele?", barem kada je u pitanju marketing, odgovorit će Ivan Stanković, osnivač i predsjednik regionalne agencije Communis iz Beograda. Stanković će ukazati na nove izazove s kojima se struka susreće zbog sve veće dominacije žena u potrošačkom segmentu i svojim komunikacijskim konceptom 5E pomoći im da dopru do ženske publike. Naravno, nagrade BalCannes i SoMo Borac i ove su godine neizostavni dio Weekend Media Festivala. SoMo Borac je uveo dvije nove nagradne kategorije SoMo app i SoMo web za najbolju aplikaciju i web stranicu, dok 25 najboljih projekata u regiji za nagradu BalCannes ove godine odabire najveći žiri do sada kojeg čini čak 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku.Weekend Media Festival do sada je ugostio gotovo 45, 000 sudionika - 1.000 govornika, 35, 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3500 studenata i 5000 akreditiranih novinara iz cijele regije.

Pozicionirao se kao najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina. Za svoj jubilarni rođendan Weekend Media Festival predstavit će se u najboljem izdanju do sada. Očekuju nas pomno razrađene teme relevantne za struku, pažljivo odabrani projekti u nagradnom segmentu i izvrsni tulumi s ciljem da i u narednih deset godina ostane najvažnija platforma za upoznavanje sa svjetskim trendovima u komunikacijama.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor