Upoznajte domaću agenciju koja stoji iza kampanje Muzeja Iluzija u Las Vegasu

Razgovarali smo s ekipom koja stoji iza Šanavala Concept Storea, hrvatske agencije zaslužne za kreativnu kampanju novootvorenog Muzeja Iluzija u Las Vegasu
31.10.2023.
IMAGE SOURCE: Šanavala Concept Store

Krajem kolovoza Las Vegas je dobio vlastiti Muzej Iluzija koji predstavlja dosad najveći Muzej Iluzija u svijetu. Ovaj originalno hrvatski koncept postao je glavna atrakcija lokalaca i turista u najpopularnijem gradu u Nevadi. Muzej je sam po sebi vrijedan divljenja, no u gradu koji je prepun zabavnog sadržaja, bilo je potrebno usmjeriti poglede ljudi ka ovoj novoj atrakciji. Tu u priču ulazi hrvatska agencija Šanavala Concept Store koja stoji iza kreativne kampanje i pratećeg slogana „WOW“ za spomenuti Muzej Iluzija.

3d deep screen

Ponosni smo što je prepoznat talent i rad Šanavala Concept Storea čija je kampanja doista na svjetskoj razini. Agenciju su pokrenula tri kreativna uma: Ivan Tanić, Ivan Pavičić i Nebojša Cvetković koji su svoj talent u advertisingu izbrusili u radu s najvećim regionalnim klijentima, kao i u prestižnim domaćim agencijama. U međuvremenu im se pridružio i Stipe Bačić na poziciji direktora odnosa s klijentima. Agenciju Šanavala Concept Store dečki su pokrenuli prije tri godine i od tada su surađivali s brojnim brendovima, a kreativna kampanja za Muzej Iluzija postala je kruna njihovoga rada. Razgovarali smo s dečkima o pojedinostima same kampanje i možemo reći samo: WOW.

Šanavala concept store

Kako biste u nekoliko riječi opisali svoju agenciju?

Nakon puno godina rada na najvećim regionalnim klijentima i brendovima, niza međunarodnih strukovnih nagrada poput The Dielinea i Creste, sa Šanavalom se već tri godine trudimo stvarati jednu sasvim novu priču. Agencija je fokusirana na strategiju, dizajn i produkciju svih vrsta.  Ponosni smo što za sebe možemo reći da smo reklamna agencija posvećena stvaranju hrabrih i glasnih ideja koje potiču razvoj poslovanja klijenata, ali i doprinose popularnoj kulturi.

S kime ste sve dosad surađivali, na kojim kampanjama ste radili?

Klijenti su nam od malih obiteljskih brendova kao što je Immortella, hrvatska linija svježe kozmetike, pa do velikih regionalnih kompanija poput Kraša, Laste, Gavrilovića i Leda. Od nedavno radimo i komunikaciju za Telemach, a ponosni smo i na suradnju s Turističkom zajednicom grada Zagreba s kojom već treću godinu zaredom razvijamo projekt Artupunkura.

Koliko dugo ste razvijali koncept za muzej i koja vam je bila kreativna nit vodilja?

Muzej iluzija jedinstveno je mjesto koje pruža iskustvo nemogućeg. To je svijet za sebe, mjesto na kojem se testira um i osjetila, igra s percepcijom realnosti, mjesto koje oči drži širom otvorenima i za koje jednostavno morate reći da je „wow“. Brand slogan muzeja upravo zato i jest samo “WOW” – globalno prepoznatljiva riječ koja jasno i nedvosmisleno sublimira brand obećanje, kampanja je razvijana zadnjih šest mjeseci, zapravo još uvijek radimo na njoj jer nam slijede adaptacije iste na druga tržišta i gradove.

slogan kampanje wow

muzej iluzija u las vegasu

Koliko je bilo izazovno kreirati kampanju i pozicionirati muzej u gradu koji je prenapučen sadržajem koji privlači pažnju? Smatrate li da se  trebalo nekako posebno istaknuti?

Las Vegas je kao prijestolnica zabave i uistinu posebno tržište. Ponuda sadržaja je ogromna i nije se jednostavno istaknuti te zadržati pažnju javnosti. To nam se na početku činilo kao velik izazov, ali vrlo brzo smo shvatili da se nemamo čega bojati ako se fokusiramo na jednu jednostavnu i svima razumljivu poruku. Upravo zato smo u centar komunikacije i stavili brand obećanje Muzeja iluzija. – WOW. 

Jedan od centralnih formata kampanje je 3D deep screen. Možete li objasniti na kojem principu on radi.

Da, to je centralni formata kampanje, nalazi na glavnoj aveniji u Vegasu, Stripu, a razvijen je u suradnji sa specijaliziranom agencijom Ocean Outdoor iz Londona. Deep screen koristi tehniku optičke iluzije zvanu “anamorfoza” ili “prisilna perspektiva”, koja matematički iskrivljuje sliku te stvara iluziju 3D dubine na ravnim površinama. Radi se o zbilja ogromnoj površini od preko 500m2, to je vjerojatno najveća reklama koju ćemo ikad napraviti.

Koje ste ostale formate osmislili u ovoj velikoj kampanji?

Kampanja je integrirana, što znači damo smo koristili praktički sve dostupne oglasne formate u Las Vegasu, od billborda do taxija i autobusa, 30 dana Vegas je bio doslovno prekriven kampanjom za Muzej Iluzija.

muzej iluzija u las vegasu

muzej iluzija u las vegasu
SAZNAJ VIŠE: