Film \"Ne gledaj mi u pijat” premijerno prikazan na venecijanskoj Mostri

Film "Ne gledaj mi u pijat” premijerno prikazan na venecijanskoj Mostri

Redateljice Hane Jušić

Fotografija: PR

Snažne emotivne reakcije publike nakon svečane svjetske premijere debitantskog dugometražnog filma Hane Jušić

Pred izvrsno raspoloženom publikom, u svečanoj atmosferi dvorane Perla, u petak je u programu  Dani autora u sklopu 73. Međunarodnog filmskog festivala u Veneciji održana svjetska premijera debitantskog dugometražnog igranog filma Hane Jušić, "Ne gledaj mi u pijat". Svečana premijera održana je u atraktivnom festivalskom terminu od 17 sati, u Sala Perla, najvećoj dvorani u sklopu Palazzo del Casinò na venecijanskom Lidu, koja može prihvatiti 450 gledatelja.

Osim redateljice i scenaristice Hane Jušić, crvenim tepihom prošetali su glumci Mia Petričević, Nikša Butijer, Arijana Čulina i Karla Brbić, montažer Jan Klemsche, direktorica fotografije Jana Plećaš, kolorist Edoardo Rebecchi, danski koproducenti Peter Hyldahl i Maria Moller Christoffersen iz produkcijske tvrtke Beofilm te producentica Ankica Jurić Tilić iz Kinorame.

"Prije projekcije bila sam jako uzbuđena jer je ovo bio moj prvi susret s publikom. Do sada sam o filmu dobila lijepe komentare od novinara koji su ga gledali na novinarskoj projekciji i naravno od festivalskog tima koji je izabrao film, ali nisam znala kako će ga publika prihvatiti.  Sad kad je film konačno prikazan mogu reći samo dvije riječi: sretna sam", izjavila je Hana Jušić.

"Ne gledaj mi u pijat" film je o odrastanju i obiteljskim odnosima. Junakinja filma je Marijana Petković (Mia Petričević), čija se svakodnevica vrti isključivo oko njene obitelji. Petkovići žive doslovno jedan na drugome u minijaturnom stanu, međusobno se dovodeći do ludila. Nakon što dominantni otac obitelji (Zlatko Burić) doživi moždani udar i ostane prikovan uz krevet, Marijana preuzima ulogu vođe čopora. Dok njena neodgovorna mama (Arijana Čulina) i usporeni brat (Nikša Butijer) situaciju čine sve težom, Marijana radi dva posla kako bi održala obitelj.