Traži

Uniqlo i MoMA objavili suradnju

Uniqlo i MoMA objavili suradnju

Umjetnost za široke mase


Moda i umjetnost su oduvijek tijesno vezani jedan za drugog. Potvrda tome je još jedna kreativna suradnja objavljena u medijima -japanski brend odjeće Uniqlo postaje ekskluzivni sponzor programa njujorškog muzeja MoMA "Friday night free admission program", koji će petkom omogućavati besplatni ulaz u ovaj fascinantni muzej.

U čast svečanog obilježavanja partnerstva, prvih tisuću posjetitelja muzeja u petak, 3. svibnja, dobit će na dar platnenu torbu koju je dizajnirao Uniqlo.

Za popularni japanski brend odjeće, ovo nije prva umjetnička suradnja. 2012. godine, sponzorirali su tokijsku izložbu avangardne umjetnosti. Suradnja s MoMA-om iznimno mnogo znači za izvršnog direktora brenda Tadashija Yanaija, budući da često izjavljuje kako mu je ovo najdraži muzej. Sam je izjavio kako se nada kako će ova suradnja pomoći utvrđivanju prijateljskih odnosa s posjetiteljima i društvom.

Tekst: D.Č./L.B.

Napišite komentar