Traži

Supkultura u nastajanju: Znate li tko su E-Boy i E-Girl?

Supkultura u nastajanju: Znate li tko su E-Boy i E-Girl?

"Žive" na TikToku, a suprotstavljaju se savršenstvu Instagram influencera

Tekst: D.M.


Fotografija: Instagram

Savršena Instagram influencerica konačno je upoznala sebi ravne protivnike: E-Girl i E-Boya, čiji je dom društvena mreža TikTok, koja broji više od 500 milijuna aktivnih korisnika globalno, a 41 posto njih je između 16 i 24 godine starosti. Na prvi mah TikTok može djelovati samo kao aplikacija koja se koristi pozadinskom glazbom za stvaranje zabavnih selfie videa, ali korisnici su ga razvili u mnogo više. Društvena mreža je, naime, postala je domaćinom brojnih memeova, trendova i izazova koji specifični baš toj platformi.

Supkultura u nastajanju: Znate li tko su E-Boy i E-Girl? (фото 1)

Kako što je ranije navedeno TikTok je prigrlila mlađa generacija koja Facebook i Twitter smatra antikvitetima, a "živi" na Instagramu. To nije samo mjesto za izražavanje kreativnosti, već i prostor osobnog brendiranja - virtualno mjesto za isticanje osobnosti ili zanata. Negdje u toj mješavini tinejdžerske čežnje za identitetom i težnjom za lajkovima, rodili su se E-Boy i E-Girl.

Supkultura u nastajanju: Znate li tko su E-Boy i E-Girl? (фото 2)

Nastanak E-Geesa (skupni naziv za ove dvije skupine) ove godine poklopio se s usponom TikToka, društvene mreže kojoj se generacija Z potpuno predala u stvaranju zabavnog internetskog sadržaja. Tisuće videozapisa na TikToku označeni s #egirl prikazuju djevojke s debelim slojem olovke za oči i obojenom kosom, a #eboy dečke s dugim šiškama preko lica i lancem oko vrata kao modnim dodatkom.

Ako niste provjerili kako izgleda TikTok, ništa od ovoga nema smisla. Ali za one koji znaju, smiješni su, slatki, savršeno sabiru 90-e godine prošlog stoljeća (iako su se rodili početkom milenija) i točno znaju kako se igrati s očekivanjima.

Supkultura u nastajanju: Znate li tko su E-Boy i E-Girl? (фото 3)

Postali su, osim toga, vrlo važna demografska skupina na TikToku - i čini se, samo na TikToku - koji se sastoji uglavnom od tinejdžera. Osobine E-Geesa jednako su ironične, koliko su neobično specifične. Evo kako ih prepoznati - obojena kosa, teški crni eyeliner, ružičasto rumenilo, djetinjasti nakit i lanac kao modni dodatak, moda nadahnuta gotičarskom i anime kulturom te konzumiranje melankolična (ranije znane kao emo) glazbe, glavne su, ali ne i sve karakteristike.

TikTok korisnicima omogućuje snimanje videozapisa u trajanju do 15 sekundi, postavljanje popularne glazbe ili zvukova koje sami prenose. Kompanija koja je osnovala TikTok, ByteDance, trenutačno se smatra najvrjednijim svjetskim startup-om. Aplikacija je, naime, diljem svijeta početkom prošle godine bila najtraženija te je skinuta više od 188 milijuna puta čime je pretekla Instagram, Youtube, Facebook i Snapchat.

Supkultura u nastajanju: Znate li tko su E-Boy i E-Girl? (фото 4)

 

Napišite komentar