Traži

Novo izdanje originalnog mališana

Novo izdanje originalnog mališana

Novi Mini Cooper pravi je predvodnik u svojoj klasi

Tekst: BURO.


Mini

Svjetska premijera treće generacije Mini Coopera održana je 18. studenog 2013. u Oxfordu u Mini tvornici. Na prvi pogled izgleda kao novi Mini uz neznatne razlike. No i nije baš tako. U odnosu na prethodnu generaciju karakterizira ga optimizirani stil, funkcije i performanse. Tržišna premijera novog omiljenog malog automobila predviđena je u proljeće 2014. kada će se predstaviti novo izdanje ovog originalnog premium mališana. Novi Mini zadržao je i dalje svoj snažni emocionalni dizajn kao i optimalni balans između potrošnje goriva i zabave u vožnji koju pruža. Može se pohvaliti s inovativnom mrežnom tehnologijom i pametnom funkcionalnošću; krasi ga također i značajan napredak u području udobnosti, sigurnosti, opreme, kvalitete materijala. Ovaj novi generacijski model, sada je više nego ikada prije, pravi predvodnik u svojoj klasi. 

Mini 

Vanjski dizajn oplemenjen je karakterističnim dizajnerskim elementima kao što su šesterokutna rešetka hladnjaka, prednja i stražnja svjetla široko obrubljena kromom. Završni detalji naglašavaju sofisticiranu prirodu novog modela - pet je vanjskih boja uz krov u kontrastnoj boji kao opcija bez dodatne naplate.  

Mini

Novi Mini Cooper je narastao u duljinu za 98 mm, širi je 44 mm i viši 7 mm. Osim toga, prostraniji je zahvaljujući većem međuosovinskom razmaku za 28 mm i širem tragu kotača sprijeda i straga (+42 mm, +34 mm). Obujam prtljažnika je povećan za 51 litru i sada iznosi 211 litara, a stražnja klupa je djeljiva u omjeru 60:40. Najveća promjena u unutrašnjosti vidljiva je na instrumentnoj ploči i središnjem grebenu. Tamo više nema velikog brzinomjera koji je svoje mjesto našao iza upravljača dok je njegovo zauzeo informativni zaslon koji može imati dijagonalu 8,8 inča i prikazivati sve potrebne informacije od glazbe koja trenutno svira do slike kamere za vožnju unazad.

Mini

Poznati go-kart osjećaj u vožnji ne samo da je zadržan, već je dodatno pojačan zahvaljujući dijelovima ovjesa od aluminija i visokočvrstog čelika. Od sada je funkcija Servotronic (pomoć okretanju kotača se mijenja ovisno o brzini vozila) standardni dio opreme novog električnog servo upravljača. Po prvi puta će kupci moći doplatiti za prilagodljivi ovjes, a novost je i mogućnost odabira različitih postavki vozila u rasponu od sportskih do ekoloških kada novi Mini troši minimalne količine goriva.

Mini

U tome mu pomaže i nova generacija Mini TwinPower Turbo motora od kojih će tri biti dostupna odmah po predstavljanju. To su 1,5-litreni trocilindrični turbobenzinac koji razvija 100 kW/136 KS u modelu Mini Cooper, dvolitreni četverocilindrični turbobenzinac sa 141 kW/192 KS ugrađen u Mini Cooper S i 1,5-litreni trocilindrični turbodizelski motor u modelu Mini Cooper D. Unatoč tomu što razvija visokih 85 kW/116 KS troši samo 3,5-3,6 l/100 km i ispušta 92-95 g/km CO2.

Mini

Mini

Mini

Mini

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više