Traži

#bodygoals: Halle Berry otkrila svoj detaljni režim prehrane

#bodygoals: Halle Berry otkrila svoj detaljni režim prehrane

Glumica izgleda odlično

Tekst: E.G.


Fotografija: Instagram

Već smo pisali o fenomenu Jennifer Lopez, odnosno svih koraka koje prati kako bi danas izgledala tako kako izgleda. Na pragu 50-e izgleda bolje nego ikad, a svaka njena nova fotografija na društvenim mrežama izaziva opće čuđenje i pitanja u stilu je li odjednom postalo moguće upravljati biologijom, a da nam to još nitko nije rekao. U svakom slučaju, Jennifer ne planira uskoro stati s rigoroznim treninzima i dijetama koje si postavlja kao izazov. Ako pak postoji osoba u Hollywoodu koja joj u tom smislu može parirati, onda je to 52-godišnja oskarovka Halle Berry.

I ona izgleda kao da je uspjela zaustaviti vrijeme, a preko svog Instagram profila motivira svoje pratitelje da i oni otkriju čari joge, boksa i zdrave prehrane. Drugim riječima, ni Halle nije otkrila neku veliku i nedokučivu tajnu vječno sjajnog izgleda; riječ je samo o beskompromisnoj predanosti u radu na sebi, a nešto vjerojatno ima i u genetici, da se ne lažemo. Ipak, i dalje je često pitaju što točno radi kako bi tako dobro izgledala, pa je njen osobni trener, Peter Lee Thomas, za Hollywood Life njen dnevni režim opisao do najsitnijeg detalja. Treba spomenuti i da se Halle jede prema načelima ketogene prehrane za koju kaže kako joj pomaže regulirati dijabetes. Evo o čemu je točno riječ!

1. Halle nikad ne jede doručak, a umjesto toga dan započinje uz puno vode s iscijeđenim limunom.

2. Redovito koristi suplemente poput aminokiselina. Kako je Lee Thomas istaknuo, upravo će one osigurati gradnju mišića. Naravno, uz redoviti trening.

3. Kad pije kavu, Halle u nju doda i malo MCT ulja, za koje Lee Thomas kaže da je odlično za sve one koji prate ketogenu dijetu. MCT se nalazi i u namirnicama poput kokosovog ulja i ghee maslaca, ali ne slažu se svi nutricionista oko toga koliko je ono stvarno dobro za brže sagorijevanje masti, a koliko samo nepotrebno kavu čini kaloričnijom. Za slučaj da kava nije dovoljna, a pred njom je ozbiljni trening, Halle uzima i booster koji se sastoji od cikle i prirodnog kofeina.

4. Nakon treninga je vrijeme za prvi obrok u danu, odnosno brunch. On se obično sastoji od kombinacije mesa i zelenog povrća poput kelja ili pak nekoliko jaja.

5. Halle sa sobom uvijek nosi i posudice s hranom za međuobroke, u kojima se nalaze zdrave grickalice poput sirovog celera, mrkve i svježeg krastavca. Isto tako, voli pojesti i svježe voće, kao što su jagode i borovnice. Još jedan, uvjetno rečeno, međuobrok koji Halle redovito konzumira je temeljac od kostiju koji sama priprema. Ponekad ga pije ujutro, ponekad tijekom dana, a ponekad prije spavanja.

6. I večera se radi po pravilima ketogenog režima što je, budimo realni, puno lakše kad imate privatnog kuhara kao što ima Halle. Obično se spravlja kakav janjeći gulaš s brokulom ili cvjetačom, mljeveno meso s paradajz umakom ili pak rezance od tikvica s pestom, pinjolima, rajčicom i parmezanom.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar