Traži

Pet stvari koje možete napraviti ujutro da biste bili produktivniji

Pet stvari koje možete napraviti ujutro da biste bili produktivniji

Zdrava jutarnja rutina je važna


Fotografija: Darja Barhanik,
Buro 24/7 arhiva

Zdrava jutarnja rutina važna je kako bismo tijekom dana bili produktivniji, efikasniji i imali više energije. Zato vam donosimo savjete za pet stvari koje možete učiniti ujutro kako biste tijekom dana bili produktivniji

Dan će vam teško biti produktivan ako ustanete u zadnji čas, stavite malo maskare i na putu do posla zgrabite kavu bez da ste doručkovali. Važno je kvalitetno doručkovati i ustati ranije kako biste u miru započeli dan, a što još možete učiniti kako biste tijekom dana bili produktivniji pročitajte u nastavku.

Probudite se ranije

Važno je da ujutro imate dovoljno vremena za pripremiti se za radni dan. Umjesto da ustanete pet minuta prije odlaska na posao, pokušajte ustati sat ili dva ranije. Tako ćete imati vremena za jutarnje opuštanje, kavu i doručak prije nego izjurite iz stana, a stići ćete i posložiti misli i obaveze prije nego se s njima uhvatite u koštac.

Pojedite kvalitetan doručak

Zabluda je da kvalitetan doručak oduzima puno vremena. Smoothie pun vlakana i vitamina možete pripremiti u par minuta baš kao i zobenu kašu, zobene pahuljice s voćem ili neki sličan doručak za koji je potrebno jednostavno ubaciti sve sastojke u jednu zdjelu bez dugotrajne pripreme. Tijelo će vam biti zahvalno na zdravom doručku, a i tijekom dana ćete se osjećati bolje i imati više energije.

Vježbajte ili meditirajte

Ujutro je dobro izdvojiti i malo vremena za laganu tjelovježbu ili samo meditaciju kako biste tijelo i um smirili i pripremili za naporan dan. Na taj ćete način uravnotežiti tijelo i um i smirenije prihvatiti i prijeći sve prepreke koje vam se tijekom dana nađu na putu.

Raščistite životni prostor

Nemojte izjuriti iz stana bez da ste pospremili krevet ili ostavili punu kuhinju prljavog posuđa od doručka ili pak večeri prije. Ako izdvojite samo malo vremena da pospremite iza sebe osjećat ćete se spremnije za radni dan nego kad vas nakon posla čeka nered kod kuće i stvara vam dodatni stres.

Napravite listu zadataka

Lista zadataka ili "to-do" lista je nešto bez čega kvalitetna organizacija vremena jednostavno ne prolazi. Napravite listu i poredajte je po prioritetima. Osjećat ćete se odlično svaki put kad nešto prekrižite s liste i nećete više zaboravljati na sastanke i zadatke koje ste trebali obaviti.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor