Traži

Evo kako izgledaju novi butici francuske modne kuće Celine

Evo kako izgledaju novi butici francuske modne kuće Celine

Interijer i namještaj osmislio kreativni direktor Hedi Slimane

Tekst: D.D.


Fotografija: Buro247.ua,
Instagram

Kako je i najavio, kreativni direktor Hedi Slimane u potpunosti je preuzeo kontrolu nad čitavim vizualnim identitetom francuske modne kuće Celine - što uključuje i osmišljavanje interijera i namještaja kojim su butici opremljeni. Hrast, sivi granit i čelik glavni su materijali koji su korišteni pri uređenju butika u New Yorku, Parizu i Tokiju, a prostori obiluju i reflektirajućim detaljima, odnosno ogledalima koja se protežu od poda do stropa. Novo ruho zasad krasi lokacije 650 Madison Avenue i 67 Wooster Street (Soho), parišku adresu 16 Rue de Grenelle te dućan smješten u tokijskoj shopping aveniji Omotesando. Svi ovi površinom ogromni prostori - njujorški butici broje oko 500 četvornih metara, pravi su primjer vizije i kreativnosti Slimanea, koji baš svaki segment brenda želi imati pod svojom kontrolom.

Dućan u Tokiju

U skladu s tim je i činjenica da je sam osmislio čitav dizajn, kao i namještaj, a osim komada za koje je on zaslužan, prostor krase djela i instalacije modernih umjetnika. Primjerice, zlatne skulpture djela su kanadske umjetnice Elaine Cameron-Weir, dok su u sklopu projekta Celine Art u uređenju interijera u Sohu sudjelovali i Arthur Lescher, Charles Harlan, Lucas Monterastelli i Virginia Overton, a za parišku verziju zaslužni su Oscar Tuazon, Theaster Gates i Shawn Kuruneru. Interijerom dućana u Tokiju dominira bijelo stepenište, kao i skulptura koja izgledom podsjeća na zmiju. Posebnost pariške lokacije naspram dućana smještenih u Japanu i Sjedinjenim Američkim Državama je što se unutar nje krije i kutak za čitanje u kojem se nalaze drvene fotelje i visoke police opremljene knjigama. Plan je da u bliskoj budućnosti svi butici francuske kuće prođu ovakvu transformaciju u kojoj kamene i reflektirajuće površine, kao i lokalna umjetnost, igraju veliku ulogu. Kritičari Slimaneu zamjeraju da je s ovim interijerima napravio isto ono što je napravio i s odjećom - prenio viziju koju je njegovao za brend Saint Laurent na Celine. Naime, londonskim dućanom Saint Laurent, koji je preuređen 2014. godine, također su dominirali mramor, čelik i ogledala, no zaboravljaju da je to Slimaneova estetika od koje on ne odustaje bez obzira na to za koga u tom trenutku radi. Stoga, čelnici LVMH-a dobro su znali koga i zašto angažiraju kada su doveli Slimanea u Celine, a ne sumnjamo da će rezultat izostati.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više