Search

Evo kako izgledaju novi butici francuske modne kuće Celine

Evo kako izgledaju novi butici francuske modne kuće Celine

Interijer i namještaj osmislio kreativni direktor Hedi Slimane

Tekst: D.D.


Image: Buro247.ua,
Instagram

Kako je i najavio, kreativni direktor Hedi Slimane u potpunosti je preuzeo kontrolu nad čitavim vizualnim identitetom francuske modne kuće Celine - što uključuje i osmišljavanje interijera i namještaja kojim su butici opremljeni. Hrast, sivi granit i čelik glavni su materijali koji su korišteni pri uređenju butika u New Yorku, Parizu i Tokiju, a prostori obiluju i reflektirajućim detaljima, odnosno ogledalima koja se protežu od poda do stropa. Novo ruho zasad krasi lokacije 650 Madison Avenue i 67 Wooster Street (Soho), parišku adresu 16 Rue de Grenelle te dućan smješten u tokijskoj shopping aveniji Omotesando. Svi ovi površinom ogromni prostori - njujorški butici broje oko 500 četvornih metara, pravi su primjer vizije i kreativnosti Slimanea, koji baš svaki segment brenda želi imati pod svojom kontrolom.

Dućan u Tokiju

U skladu s tim je i činjenica da je sam osmislio čitav dizajn, kao i namještaj, a osim komada za koje je on zaslužan, prostor krase djela i instalacije modernih umjetnika. Primjerice, zlatne skulpture djela su kanadske umjetnice Elaine Cameron-Weir, dok su u sklopu projekta Celine Art u uređenju interijera u Sohu sudjelovali i Arthur Lescher, Charles Harlan, Lucas Monterastelli i Virginia Overton, a za parišku verziju zaslužni su Oscar Tuazon, Theaster Gates i Shawn Kuruneru. Interijerom dućana u Tokiju dominira bijelo stepenište, kao i skulptura koja izgledom podsjeća na zmiju. Posebnost pariške lokacije naspram dućana smještenih u Japanu i Sjedinjenim Američkim Državama je što se unutar nje krije i kutak za čitanje u kojem se nalaze drvene fotelje i visoke police opremljene knjigama. Plan je da u bliskoj budućnosti svi butici francuske kuće prođu ovakvu transformaciju u kojoj kamene i reflektirajuće površine, kao i lokalna umjetnost, igraju veliku ulogu. Kritičari Slimaneu zamjeraju da je s ovim interijerima napravio isto ono što je napravio i s odjećom - prenio viziju koju je njegovao za brend Saint Laurent na Celine. Naime, londonskim dućanom Saint Laurent, koji je preuređen 2014. godine, također su dominirali mramor, čelik i ogledala, no zaboravljaju da je to Slimaneova estetika od koje on ne odustaje bez obzira na to za koga u tom trenutku radi. Stoga, čelnici LVMH-a dobro su znali koga i zašto angažiraju kada su doveli Slimanea u Celine, a ne sumnjamo da će rezultat izostati.

Evo kako izgledaju novi butici francuske modne kuće Celine (фото 1)

Evo kako izgledaju novi butici francuske modne kuće Celine (фото 2)

Evo kako izgledaju novi butici francuske modne kuće Celine (фото 3)

Evo kako izgledaju novi butici francuske modne kuće Celine (фото 4)

Evo kako izgledaju novi butici francuske modne kuće Celine (фото 5)

 

Evo kako izgledaju novi butici francuske modne kuće Celine (фото 6)

Evo kako izgledaju novi butici francuske modne kuće Celine (фото 7)

Evo kako izgledaju novi butici francuske modne kuće Celine (фото 8)

Evo kako izgledaju novi butici francuske modne kuće Celine (фото 9)

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više