Search

Novi ured agencije Booking.com s potpisom studija Brigada

Novi ured agencije Booking.com s potpisom studija Brigada

Odličan prostor

Urednik: A.P.


Image: Domagoj Blažević

Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najvećim izborom nevjerojatnih mjesta za boravak, otvorio je vrata svog novog redizajniranog regionalnog ureda u Zagrebu

Novi dizajn ureda inspiriran je putovanjima, mobilnošću i zagrebačkim motivima, a osmislio ga je Booking.com u suradnji s agencijom za projektiranje Brigada, koja je pripomogla u tome da dizajn ureda ispriča priču Booking.coma i nevjerojatne doživljaje koje Booking.com nudi putnicima svaki dan. Redizajnirani ured Booking.coma podijeljen je u dvije zone – jedna za individualni rad, a druga za sastanke, druženja i opuštanja. Prva "radna" zona ima neutralne površine obogaćene detaljima u čijem oblikovanju zaposlenici sami sudjeluju, kao što je npr. moguće pisanje po zidovima ili ormarićima. Druga zona, zona "druženja" je raznobojna, puna zagrebačkih motiva: pločice s nazivima ulica, žuta folija koja predstavlja gradske fasade, površine koje nalikuju zgradama "limenkama", grafika gradskog horizonta itd.

booking

"Regionalni ured Booking.coma u Zagrebu svojim uređenjem interijera dočarava ulogu Booking.coma u povezivanju putnika diljem svijeta, s gradom Zagrebom kao inspirativnom, poznatom i sve važnijom turističkom lokacijom. Prostor je morao biti ugodan za rad i poticati komunikaciju i suradnju. Željeli smo napraviti ugodan radni prostor za naše zaposlenike, ali i uključiti ih u proces redizajna ureda. Naprimjer, zidovi velike dvorane za sastanke prekriveni su uvećanim fotografijama iz drugih Booking.com odredišta, koje su snimili sami zaposlenici i čime je kompletirana priča o Zagrebu koji upoznaje svijet kroz Booking.com", rekao je Goran Pleše, regionalni menadžer Booking.coma.

booking

Zahvaljujući novom dizajnu ureda zaposlenici Booking.coma mogu se okupiti oko velikog zajedničkog stola za ručak, u ugodnom caffe kutku, na stolovima za slobodno kretanje smještenima na tramvajske pruge ili u privatnijim separeima s dizajnom crvenih šestinskih kišobrana – jednog od najpoznatijih simbola Zagreba. Kultno zagrebačko mjesto susreta, sat na gradskom trgu također je neizostavan dio ovog ureda, a on predstavlja mjesto za susret s gostima i, naravno, smješten je na samom ulazu. Prva stvar koju gosti vide su crjepovi krovova starog dijela grada, jednog od najpoznatijih simbola Zagreba.

booking

Booking.com ovom je prilikom predstavio i najnovije trendove o putovanjima vezane uz Hrvatsku. Izneseni podaci pokazali su da su najpopularnije destinacije među hrvatskim putnicima Beč, Beograd, Budimpešta, Sarajevo i London. Top pet najposjećenijih gradova u Hrvatskoj u 2015. koje su posjetili međunarodni putnici prema portalu Booking.com bili su Dubrovnik, Zagreb, Split, Zadar i Rovinj. Najpozitivnije utiske na putnike koji su posjetili ove gradove ostavile su stare gradske jezgre, povijest, hrana te, naravno, plaže za priobalne gradove. Države, čiji građani u najvećoj mjeri posjećuju Republiku Hrvatsku, bile su Italija, Njemačka, Austrija, Hrvatska i Velika Britanija.

booking

booking

booking

booking

booking

booking

booking

booking

booking

 

Related articles

Buro 24/7 Selection

više