Traži

Ova robna kuća s ružičastom fasadom osvojila nas je na prvu, a tek kad vidite interijer...

Ova robna kuća s ružičastom fasadom osvojila nas je na prvu, a tek kad vidite interijer...

Korejska Stylenanda

Urednik: D.D.


Fotografija: Buro247.rs,
Stylenanda

Stylenanda je modni i beauty brend koji je svoju karijeru skromno počeo samo online, a sada je prerastao u jedan od najutjecajnijih brendova u Koreji. Za razliku od ostalih, ovaj brend jako dobro zna komunicirati s mladim, dobrostojećim kupcima iz Azije koji ponosno pripadaju skupinama koje nazivamo millennial ili generacija Z. Kompaniju je osnovala Kim So Hee 2004. godine, a u ovih 15 godina od trendovskog online shopa prerasla je biznis vrijedan 150 milijuna dolara. Poduzetnica je uspjela pohvatati sve trendove na koje okidaju mladi na društvenim mrežama te je naposljetku stvorila i Insta-worthy čudo od šest katova u Seulu.

Stylenanda Pink Hotel nije hotel kako ime kaže već jedna neobična robna kuća u kvartu Myeongdong, prepoznatljiva po jednostavnoj arhitekturi i ružičastoj fasadi. 
Dok je arhitektura jednostavna, interijer je doslovno eksplozija koja kombinira ružičastu boju, mramor, pastelne nijanse, pliš, resice, zlatne slavine... Zapravo, ovaj interijer može biti case study na temu toga što je sve popularno na Instagramu.

Lobby, odnosno prvi kat je rezerviran za njihov brend kozmetike 3CE, dok je drugi kat mjesto u kojem možete isprobati sve te proizvode u sklopu njihova spa centra, koji je ispunjen redovima ogledala kakva su se nekada mogla vidjeti u backstage prostorijama velikih holivudskih zvijezda. A na suprotnoj strani nalazi se kada u kojoj pluta cvijeće, dok zid iznad nje krasi neonski natpis. I ako ste pomislili da smo sad već riješili sve moguće Insta-trendove, sjetite se da još s ovim virtualnim obilaskom nismo stigli ni do trećeg kata. Tamo se pak nalazi odjel s odjećom i cipelama koje možete isprobavati okruženi plišanim sofama. Idući kat je, pak, nova razina kad je riječ o Insta-worthy interijerima - prostor je uređen po uzoru na praonicu rublja i kemijsku čistionicu, a tamo možete razgledavati modne dodatke (između deterdženata i omekšivača koji stoje kao detalji u prostoru).

Na petom katu nalazi se caffe bar nalik onima koji se nalaze uz bazene. Interijer bara inspiriran je filmovima iz pedesetih godina s plavim i ružičastim pločicama, ligeštulima i suncobranima, a nevjerojatno nalikuje i scenografiji iz nekog filma Wesa Andersona. Na posljednjem nivou postoji rooftop terasa na kojoj su poslagani veliki jastuci i gdje se možete odmoriti poslije ovog nevjerojatnog shopping iskustva. A ni ostala Stylenanda zdanja nisu ništa manje spektakularna pa tako ni Pink Pool Cafe, koji se također nalazi u Seulu, a zapravo je mini replika čuvenog interijera restorana Sketch u Londonu. Toliko specifičan način razmišljanja i poslovanja brzo je privukao vjerne kupce, ali i pažnju međunarodnih kompanija - naime, Stylenanda je postala prva L'Oreal investicija u neki K-beauty brend. 
Nevjerojatno, ali takav vrtoglavi uspjeh nije rezultat  brižljivo osmišljene marketinške strategije, već intuicije ove poduzetnice koja je, bez obzira na to što je 100 posto dionica prodano L'Orealu, ostala na poziciji CEO-a.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više